مزایای قالیشویی حرفه‌ای

دسته بندی ها
دسته‌ها
شستشوی فرش

بسیاری از افراد از انجام کارهای خانه لذت می‌برند. تمیز و مرتب نگه داشتن منزل کاری خسته‌کننده و بسیار وقت‌گیر است. در این دوران، بسیاری از ما کارهای بهتری برای انجام دادن داریم و در بیشتر وقت‌ها زمان کافی برای انجام همه آن‌ها وجود ندارد. تعداد کمی از خانه‌دارها به تمیز کردن فرش و کف‌پوش منزل توجه کافی می‌کنند. شستشوی فرش یکی از خسته‌کننده‌ترین کارهای مربوط به تمیز کردن منزل است. تمیز کردن فرش با جاروبرقی و پاک کردن لکه‌ها به‌ندرت می‌تواند روش مناسبی برای دور نگه داشتن کثیفی و میکروب‌ها از فرش باشد و در بیشتر وقت‌ها، لکه‌ها می‌توانند زمان بیشتری در لابه‌لای الیاف فرش باقی بمانند. در این مقاله بخشی از مزایای شستشوی فرش در شرکت قالیشویی حرفه‌ای را برایتان بازگو می‌کنیم.

قالیشویی طُرّه
قالیشویی

مزایای قالیشویی حرفه‌ای

تنها روش برای ضمانت تمیز شدن فرش و مراقبت از سلامت و بهداشت افراد خانواده در برابر آسیب‌های ناشی از فرش کثیف، استفاده از خدمات قالیشویی حرفه‌ای است. در این نوع خدمات، از تجهیزات بخار شویی حرفه‌ای و تجهیزات پاک‌سازی استفاده می‌شود که می‌توانند تا اعماق فرش نفوذ کرده و منزلتان را از هر زمان دیگری تمیز و تازه‌تر کنند.

علاوه بر این، تکنسین‌های پاک‌سازی در شرکت‌های حرفه‌ای در زمینه کاری خود تخصص کافی دارند و غالباً درباره روش‌های مراقبت صحیح از فرش و از بین بردن لکه‌های مختلف دانش و آگاهی لازم را دارند. با این که اکثر ما زمان کافی برای انجام این کارها نداریم، در یک شرکت قالیشویی حرفه‌ای این کارها را به‌سرعت انجام می‌دهند. شما با دو بار در سال بردن فرش‌های خود به یک شرکت قالیشویی حرفه‌ای می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. به‌علاوه، خیالتان از نظر سلامت افراد خانواده‌تان راحت خواهد بود، زیرا باکتری‌ها، کثیفی و میکروب‌های موجود در فرش به طور کامل از بین رفته‌اند.

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی حرفه‌ای فرش

هزینه شستشوی فرش در یک شرکت حرفه‌ای ممکن است از کشیدن جاروبرقی روی فرش کمی بیشتر باشد، اما با توجه به احساسی که پس از تمیزی شدن آن خواهید داشت، ارزشش بیشتر است. فرش پس از شستشو در یک شرکت قالیشویی حرفه‌ای هم دوباره تازه به نظر می‌آید و هم جلوی تحمیل هزینه‌های اضافی به‌ویژه تعویض زودهنگام فرش را می‌گیرد.

اگر تصور می‌کنید که برای تمیز کردن فرش در منزل وقت کافی ندارید و می‌خواهید کار بیشتری برای مراقبت از سلامت و بهداشت اعضای خانواده‌تان انجام دهید، زمان استفاده از خدمات شرکت قالیشویی حرفه‌ای طُرّه است! فرش پس از شستشوی حرفه‌ای انگار دوباره احیا شده و با از بین رفتن میکروب‌ها و کثیفی‌ها تازه به نظر می‌آید.

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی حرفه ای فرش

قالیشویی طُرّه

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

یکی دیگر از بخش‌های عالی ما طرح جایگزینی فرش است. مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در صورت درخواست از طرح جایگزینی فرش بهره‌مند شوند.
این طرح بدین‌صورت است که در زمان شستشوی فرش‌های شما، فرش‌هایی از جانب قالیشویی طُرّه در منزل شما به امانت گذاشته می‌شود تا در مدت‌زمان شستشوی فرش‌های خودتان منزل شما از فرش خالی نماند.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید

تصویری از قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?Professional-Carpet-Cleaning-Benefits&id=4782463

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *