قالیشویی در محل

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی - قالیشویی طره

قالیشویی

قالیشویی یک فرآیند ویژه و خاص برای نظافت و شستشوی فرش ها و موکت است که توسط شرکت قالیشویی در محل های مختلف انجام می شود. همان طور که می دانید فرش یکی از مهم ترین لوازم خانگی است که حتی با وجود مبلمان بودن منزل شما، باز هم مورد استفاده قرار می گرد. فرش در طول زمان ممکن است به دلایل گوناگون کثیف و لکه دار شود. از این رو نیاز به شستشو دارد. قالیشویی یکی از بهترین مکان ها برای شستن فرش  است که ظرف مدت زمان کوتاهی، با استفاده از مواد شوینده مناسب، تمامی لکه ها را پاک می کند.  

بهترین قالیشویی

همانطور که می دانید بهترین راه حل برای شستن فرش دستباف و فرش ماشینی، سپردن آن ها به قالیشویی هایی است که از تجهیزات مدرن استفاده می کنند. به این دلیل که با توجه به هزینه بالای فرش ها، نباید در شستن آنها اهمال کرد و آسیبی به بافت فرش رساند. عنوان بهترین قالیشویی  به قالیشویی هایی گفته می شود که علاوه بر قیمت مناسب قالیشویی خدمات باکیفیت ارائه دهند. یک قالیشویی خوب باید سرعت و تعهد در دریافت و برگرداندن فرش با بیشترین دقت و حداقل آسیب ممکن را داشته باشد. به طور کلی می توان عوامل زیر را برای ارزیابی بهترین  قالیشویی در نظر گرفت:

  • یک تیم پشتیبانی تلفنی با پاسخ های مناسب دارد
  • داشتن کارخانه مدرن و مکانیره
  • استفاده از شوینده مناسب برای فرش ها
  • قیمت قالیشویی مناسب و بر اساس نرخ های انجمن قالیشویی تعیین شود
  • متعهد به زمان بندی دریافت و تحویل فرش های شسته شده
  • تیم قالیشویی دارای لباس فرم هستند و برخورد مناسبی با مشتری دارند.
  • فرش ها پس از شستشو به درستی بسته بندی شوند.
  • دارای کارشناسان مجرب و آشنا به علم فرش و نحوه نظافت انواع فرش ها است
  • ارائه مشاوره در زمینه شستشوی انواع فرش و موکت
  • ارائه پشتیبانی و خدمات پس از تحویل فرش

خدمات جانبی فرش مانند شستشوی فرش در محل یا رفوگری را ارائه می دهد.

 

قالیشویی – قالیشویی – قالیشویی – قالیشویی – قالیشویی – قالیشویی – قالیشویی – قالیشویی – قالیشویی – قالیشویی – قالیشویی – قالیشویی 

قالیشویی - قالیشویی طره

قالیشویی قیمت مناسب

موارد مختلفی در قالیشویی وجود دارد که هر کدام مستقیماً بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد. بنابراین نمی توان برای این خدمات قیمت ثابتی تعیین کرد. ابعاد فرش، نوع فرش و تراکم فرش از جمله عناصری هستند که در قیمت تاثیرگذار هستند. استفاده از خدمات لکه بری، ترمیم ، تعمیر و … هر کدام هزینه خاص خود را دارد که با توجه به وسعت و شدت ناحیه آسیب دیده متفاوت است. همچنین جالب است بدانید که هزینه خدمات قالیشویی به هزینه آب و عرف هزینه منطقه بستگی دارد. برای کاهش هزینه شستشوی فرش، می توان روش شستشوی ساده را انتخاب کرد. به این ترتیب، نرخ ارائه خدمات تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. همچنین می توانید به جای استفاده از شوینده های خاص، شستشوی ساده را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که میزان شستشوی فرش به ازای هر متر مربع تعیین می شود.

بنر - تماس با ما

قالیشویی در تهران

قالیشویی و یافتن بهترین قالیشویی در تهران همواره یکی از مسائل مهم و دغدغه اساسی افراد در نظافت منزل بوده است. اگر فرش ها تمیز نباشند، خانه ممکن است نامرتب به نظر برسد، بنابراین باید هر از چند گاهی به نظافت فرش و موکت توجه کرد. ساده ترین راه برای شست و شوی فرش، شستشوی فرش توسط قالیشویی های مجاز در تهران است. به این ترتیب به راحتی می توانید به نظافت فرش ها برسید و در عین حال دچار درد کمر و دست نخواهید شد. قالیشویی های زیادی در تهران وجود دارد و بسیاری از آن ها ویژگی های خوبی دارند. در این میان قالیشویی طره با داشتن نیروی خدماتی کاربلد و استفاده از تجهیزات مدرن، بهترین سطح خدمات را به شما مشتریان محترم ارائه می دهد.  اگر قصد دارید فرش و موکت خود را به یکی از این قالیشویی های تهران  تحویل دهید، پیشنهاد ما به شما، قالیشویی طره است.  

قالیشویی طره در مناطق شهرک غرب، اقدسیه، تجریش، سعادت آباد، شمال تهران ،لواسان ، تهران ، نیاوران ، دولت ، لواسانات ، آماده خدمت رسانی می باشد.

انواع قالیشویی

با پیشرفت تکنولوژی، روش های زیادی برای شست و شوی فرش و موکت روی کار آمده­اند. قالیشویی ها همواره تلاش می کنند تا با استفاده از تجهیزات مکانیزه و مواد شوینده مناسب، سطح کیفیت خدمات خود را بالا ببرند و فرایند قالیشویی را در مدت زمان کوتاهی و به صورت کاملا تمیز ارائه بدهند. در ادامه به انواع روش های قالیشویی می پردازیم.

قالیشویی سنتی: در این روش، فرآیند شستن فرش توسط کارگران و با استفاده از تجهیزات سنتی ساده و  آب و مواد شوینده انجام می شود. این روش می تواند مزایای به همراه داشته باشد اما به طور کلی باعث آسیب به فرش می شود. یکی از معایب مهم این روش شستشو، زرد شدن فرش در هنگام شستشو است. 

قالیشویی نیمه اتوماتیک: در این فرآیند، متخصصان از تجهیزات اتوماتیک برای شستشو و آبگیری فرش استفاده می کنند.  توجه داشته باشید که در این روش قالیشویی، بسیاری از وظایف هنوز در دست کارگران است.

قالیشویی اتوماتیک: در قالیشویی تمام اتوماتیک کلیه مراحل شستشو فرش دستبافت و ماشینی توسط تجهیزات مکانیزه انجام می شود و نیروی انسانی فقط بر روند اجرای کار، نظارت دارند.  این یک روش مناسب و آسان و همچنین با کیفیت برای شستشو فرش ها است.

قالیشویی - قالیشویی طره

خدمات قالیشویی

قالیشویی ها با توجه به نوع فرش و میزان استحکامی که دارد، از مواد شوینده مختلفی مانند کلر، سدیم و شامپو فرش استفاده می کنند. انتخاب نوع شوینده نقش بسیار مهمی در پاک کردن چربی  و براق شدن فرش دارد. قالیشویی ها معمولا از انواع مواد شیمیایی استفاده می کنند تا فرش کاملا تمیز و عاری از هر گونه لکه شود.

جالب است بدانید که در قالیشویی ها از هیپوکلریت سدیم برای  سفید تر شدن ریشه فرش استفاده می شود. این در حالی است که گاهی اوقات، فرش ها را در هیپوکلریت کلسیم خیس می کنند تا درخشندگی بیشتری پیدا کنند.

  • امروزه بهترین قالیشویی های مکانیزه مدرن، تجزیه و تحلیل نوع فرش و تعیین بهترین مواد شوینده برای فرش را در اولویت قرار داده اند.

کیفیت قالیشویی

اگر یک قالیشویی بر کیفیت کار خود اهمیت دهد باید تمامی موارد زیر را برای شستشوی فرش ها در نظر بگیرد.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز: امروزه برای هر قالیشویی داشتن تجهیزاتی به روز بسیار مهم است زیرا این تجهیزات در نظافت و شستشوی فرش مهم هستند و آسیب به فرش را به حداقل می رسانند. از آن جایی که تمام مراحل شستشوی فرش به صورت خودکار انجام می شود، در نتیجه آسیب کمتری به فرش وارد می شود. خشک کردن فرش یکی از اساسی ترین مراحل در شستشوی فرش است و وجود خشک کن فرش باعث می شود که هیچ رطوبتی روی فرش باقی نماند و نور خورشید به بافت فرش آسیبی وارد نکند.

شستشوی جداگانه برای فرش های متفاوت: نوع الیاف به کار رفته در فرش دستبافت با فرش ماشینی بسیار تفاوت دارد. به همین علت در شستشوی فرش دستباف دقت بیشتری باید داشت  تا الیاف فرش آسیب نبیند. توجه داشته باشید که فرش های دستباف باید جدا از فرش ماشینی شسته شود. اگر قالیشویی به طور جداگانه فرش را شستشو دهد از آسیب دیدن فرش جلوگیری می کند و کیفیت کارخود را به طور قابل توجهی ارتقا می دهد.

استفاده از مواد شوینده با کیفیت: مواد شوینده ای که برای شستشوی فرش استفاده می شود باید کیفیت خوبی داشته باشند تا بافت فرش تغییر نکند و رنگ فرش کمرنگ نشود. برخی از قالیشویی ها از شوینده های بی کیفیت استفاده می کنند تا هزینه های قالیشویی آن ها کمتر شود.  در نتیجه کیفیت کارشان راضی کننده نیست و علاوه بر آسیب دیدن فرش، فرش به درستی نیز تمیز نمی شود.

آبگیری فرش: فرش باید کاملاً خشک شود تا پس از تحویل به مشتری، قابل پهن کردن باشد.  برای اینکه قالیشویی آب بیشتری برای شستن فرش مصرف کند، بهتر است از آب آشامیدنی برای شستشو استفاده نکند. به این ترتیب نگرانی در مورد هدر رفتن  آب تصفیه شده نیز کاهش پیدا می کند.

استفاده از افراد متخصص و حرفه ای: اگر قالیشویی از افراد متخصص در این زمینه استفاده کند، تمامی کار های مربوط به روند شستشوی فرش را با دقت بیشتری انجام می دهد. بنابراین، به کیفیت فرش آسیبی وارد نمی شود. کارشناسان فعال در قالیشویی ها، تمامی فرش ها به لحاظ بافت و کیفیت بررسی می کنند تا از مواد شوینده مناسب و تجهیزات با قدرت متناسب استفاده شود. به این ترتیب، احتمال آسیب دیدن فرش به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند. متخصصان قالیشویی به تمامی جنبه های فرش مسلط هستند و در صورت آسیب دیدن فرش می توانند بر اساس نوع الیاف فرش و ترکیب رنگ آن به درستی فرش را ترمیم کنند. به طوری که هیچ اثری از ترمیم روی فرش باقی نماند و جلوه ناخوشایندی بر روی فرش ایجاد نشود.

تحویل به موقع فرش: یک قالیشویی با کیفیت برتر، باید به وقت مشتری احترام بگذارد و بتواند فرش را به موقع به دست مشتری برساند تا اعتبار او نزد مشتری افزایش یابد. اگر قالیشویی خدمات را به موقع انجام دهد مشتریان زیادی را جذب می کند.

قالیشویی در محل

 در این روش می توانید بدون اینکه فرش هایتان را از خانه بیرون بیاورید و به قالیشویی منتقل کنید، خدمات شستشو و لکه برداری فرش را دریافت کنید. استفاده از خدمات قالیشویی در محل این مزیت را دارد که پرسنل قالیشویی به همراه ابزار و وسایل پیشرفته به منزل شما می آیند و خدمات خود را برای شستشوی فرش و موکت ارائه می دهند.

ابتدا گرد و غبار از سطح فرش با ابزار مخصوص پاک می شود( اگر این کار انجام نشود رنگ فرش کدر می شود). سپس با مواد شوینده نانو لکه های روی فرش را پاک می کنند. از بخار نیز برای تمیز کردن لکه های فرش استفاده می‌شود، توسط دستگاه مکش رطوبت یا شوینده که بین الیاف جا مانده از لابه لای پرزهای فرش جدا شده و الیاف آن خشک می شود. در این روش نیازی به جا به جا  کردن یا حمل و نقل فرش‌ ها وجود ندارد.

به طور کلی، قالیشویی در محل یکی از خدمات پر طرفدار قالیشویی طره محسوب می شود که دارای مزایای زیادی است. از جمله:

  • مهمترین مزیت استفاده از خدمات قالیشویی در محل، صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری است.
  • قالیشویی در محل با استفاده از دستگاه های قالیشویی مدرن در حضور مشتری، انجام می گیرد. در نتیجه مشتری نسبت به روند شستشوی تمیز فرش و موکت، اطمینان خاطر کسب می کند.
  • نوع ماده شوینده ای که برای شستشو استفاده می شود، نیز قابل مشاهده است.
  • در این روش، نیازی به حمل فرش به قالیشویی نیست.
  • مزیت دیگر استفاده از خدمات قالیشویی در محل، بهره گیری از دستگاه های پیشرفته خشک کن فرش است که نیاز به هوای آزاد و نور خورشید را برطرف می سازد.

تعرفه قالیشویی

طرح تعرفه قالیشویی بر اساس  هزینه های مختلف و گوناگونی مانند هزینه شستشوی فرش، هزینه حمل و نقل و همچنین هزینه خدماتی دیگر مربوط به فرش محاسبه می شود. تمامی این هزینه ها به مدل و نوع قالی و موکت بستگی دارد. تعرفه قالیشویی برای شستن فرش های قدیمی، فرش های صادراتی یا فرش های ابریشم با توافق میان شرکت قالیشویی و صاحب فرش محاسبه می شود. تعرفه قالیشویی که توسط اتحادیه تعیین می شود، با توجه به نوع فرش و اندازه و فرآیند شستشو متفاوت است. هر سال با در نظر داشتن میزان تورم، اتحادیه قالیشویی در جهت شستن و تمیز کاری انواع فرش ها یک قیمت ثابت را برای هر متر مربع به عنوان تعرفه قالیشویی مشخص می کند. با اعلام کردن این تعرفه ها توسط اتحادیه تمام قالیشویی باید از تعرفه جدید پیروی کنند.  قالیشویی ها نمی توانند هزینه بیشتری از مشتریان درخواست کنند. البته ممکن است برخی قالیشویی ها تخفیفاتی را برای مشتریان در نظر بگیرند.

قالیشویی - قالیشویی طره

 قالیشویی آنلاین

با پیشرفت فناوری انجام دادن کار ها حتی شستشوی فرش ها نیز به سختی گذشته نیست.  قالیشویی آنلاین به این معنی است که شما به راحتی می توانید درخواست شستشوی فرش دستباف یا ماشینی خود را به شرکت مورد نظر تحویل بدهید و از خدمات مجموعه بهره­مند شوید. ثبت سفارش، جزئیات هزینه قالیشویی و کل مراحل قالیشویی به صورت کاملا آنلاین در اختیار شما قرار می گیرد. خدمات قالیشویی آنلاین امروزه بسیار رایج شده است و فرایند تمیز کاری فرش و موکت را برای صاحب خانه ها آسان کرده است. شرکت قالیشویی طره در شمال تهران، خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار شما مشتریان محترم قرار می دهد. این شرکت قالیشویی دارای چندین شعبه در نقاط مختلف تهران است. به راحتی و با چند کلیک ساده می توانید درخواست خود را برای شسشتوی فرش و موکت، ثبت کنید.

سوالات متداول قالیشویی

قالیشویی چیست؟

قالیشویی یک فرآیند ویژه و خاص برای نظافت و شستشوی فرش ها و موکت است که توسط شرکت قالیشویی انجام می شود. همان طور که می دانید فرش یکی از مهم ترین لوازم خانگی است که حتی با وجود مبلمان بودن منزل شما، باز هم مورد استفاده قرار می گرد.

انواع قالیشویی را نام ببرید؟

قالیشویی سنتی
قالیشویی نیمه اتوماتیک

خدمات قالیشویی به چه صورت است؟

قالیشویی ها با توجه به نوع فرش و میزان استحکامی که دارد، از مواد شوینده مختلفی مانند کلر، سدیم و شامپو فرش استفاده می کنند. انتخاب نوع شوینده نقش بسیار مهمی در پاک کردن چربی  و براق شدن فرش دارد. قالیشویی ها معمولا از انواع مواد شیمیایی استفاده می کنند تا فرش کاملا تمیز و عاری از هر گونه لکه شود.

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *