قالیشویی در دولت

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی - در - دولت - قالیشویی - طره

دولت یکی از مناطق شمالی شهر تهران است که افراد زیادی در این منطقه سکونت دارند و در طول سال ممکن است به قالیشویی احتیاج پیدا کنند و به جستجوی یک قالیشویی در دولت یا مناطق مجاور بپردازند به همین دلیل در این مقاله تمام موارد لازم برای یافتن یک قالیشویی خوب در دولت را ذکر کردیم.

قالیشویی - در - دولت - قالیشویی - طره

انواع قالیشویی در دولت

انواع قالیشویی در دولت

قالیشویی ها از دو جهت با یکدیگر متفاوت می شوند؛ از جهت سنتی یا به روز بودن دستگاه ها، از جهت خدماتی که ارائه می دهند که البته مورد دوم نیز به مورد اول مرتبط است و این دو بی ارتباط از یکدیگر نیستند. پس یک قالیشوییِ دولت یا هر منطقه یا شهر دیگری که باشد یکی از این دو گروه است.

  1. تفاوت در دستگاه ها:

زمانیکه دستگاه ها و ماشین آلاتی که در یک قالیشویی مورد استفاده قرار می گیرند جزو دستگاه های پیشرفته، مکانیزه و به روز باشند در این صورت قالیشویی تبدیل به یک قالیشویی مجهز خواهد شد، تفاوتی ندارد این قالیشوییِ دولت باشد یا در منطقه دیگری باشد. اما هستند قالیشویی هایی که از دستگاه های قدیمی و نیمه اتوماتیک یا دستی برای انجام خدمات قالیشویی استفاده می کنند که در این صورت به این قالیشویی، قالیشویی سنتی گفته می شود.

  1. تفاوت از جهت خدماتی که ارائه می دهند:

قالیشویی ها به طور کلی خدمات مختلفی را ارائه می دهند برای مثال یک قالیشویی ممکن است فقط کار شستشوی فرش را انجام دهد و فقط توان انجام این کار را داشته باشد، و یک قالیشویی علاوه بر شستشوی انواع فرش کارهای دیگری مانند رفوگری فرش، شستشوی و رفوگری مبل، ریشه گیری و شیرازه زنی فرش، لکه برداری انواع فرش و مبل و … را انجام دهد که در این صورت قالیشویی دوم یک قالیشویی مجهز محسوب می شود.

بنر - تماس با ما

کیفیت قالیشوییِ دولت

کیفیت قالیشوییِ دولت

شاید بتوان گفت سومین تفاوت قالیشویی در دولت و یا تمام قالیشویی ها با یکدیگر در کیفیت خدمات آنها است، همانطور که در بالا اشاره شد قالیشویی ها خدمات متفاوتی را در زمینه فرش و مبل ارائه می دهند که نوع این خدمات باعث تفاوت قالیشویی ها با یکدیگر می شود اما تفاوت بعدی در کیفیت انجام این خدمات است یعنی اگر یک قالیشویی تمام خدمات را با بهترین کیفیت ارائه دهد تبدیل به یک قالیشویی خوب می شود اما اگر کیفیت خدمات قالیشویی پایین باشد دیگر نمیتوان برچسب خوب بودن به قالیشویی مذکور چسباند، پس یک قالیشوییِ دولت می تواند کیفیت خوب داشته باشد و یک قالیشویی دیگر کیفیت مطلوبی نداشته باشد، در این صورت این دو قالیشویی با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

کیفیت قالیشویی زمانی مشخص می شود که فرد در قالیشویی ثبت سفارش می کند و بر اساس عملکرد قالیشویی از همان ابتدا می توان گفت قالیشویی مذکور یک قالیشویی خوب و با کیفیت است یا خیر که این عملکرد ها در موارد زیر خلاصه می شوند:

  • سرعت عمل قالیشویی که نشان از مشتری مداری ایشان دارد
  • تعداد خدماتی که قالیشویی ارائه می دهد
  • برخورد پرسنل قالیشویی
  • و در نهایت کیفیت شستشوی فرش یا هر سفارشی که توسط فرد در قالیشویی ثبت شده است.

نکته مهم: ممکن است یک قالیشویی در دولت یا قالیشویی در مناطق دیگر به دلیل تعداد بالای سفارشی که دارند نتوانند به سرعت برای تحویل گرفت فرش شما پیک خود را ارسال کنند که در این صورت نمیتوان گفت قالیشویی مذکور بی کیفیت است.

قالیشویی - در - دولت - قالیشویی - طره

بهترین قالیشویی های دولت

بهترین قالیشویی های دولت

در مطالب قبلی درباره انواع قالیشوییِ دولت و کیفیت این قالیشویی ها صحبت کردیم که جمع بندی موارد بالا می تواند به تعیین بهترین قالیشوییِ دولت بینجامد، یعنی اگر یک قالیشویی تمام موارد زیر را داشته باشد می توان گفت یک قالیشویی خوب و بهترین قالیشویی در منطقه خود است:

  • دارای دستگاه های مکانیزه و تمام اتوماتیک باشد
  • سرعت عمل ایشان بالا باشد
  • تمام خدمات مربوط به فرش و مبل را ارائه دهد
  • پرسنل ایشان برخورد خوبی داشته باشند
  • تمام خدمات را با بهترین کیفیت ارائه دهند
  • هدف ایشان جلب رضایت مشتری باشد
  • قیمت و هزینه دریافتی برای انجام خدمات از جانب ایشان مطابق با تعرفه اعلام شده از طرف اتحادیه قالیشویی باشد

شاید موارد دیگری نیز در تعیین بهترین قالیشویی دخیل باشند اما در حالت کلی موارد ذکر شده از مهمترین آنها بودند.

پس ابتدا شما باید در یک قالیشویی در منطقه خود یا در مناطق مجاور ثبت سفارش کنید و پس از اتمام کار و انجام درخواست، نحوه عملکرد قالیشویی را با فاکتورهای گفته شده تطبیق دهید تا بتوانید تعیین کنید که آیا این قالیشویی بهترین قالیشویی در منطقه خود است یا خیر.

قالیشویی - در - دولت - قالیشویی - طره

قیمت قالیشویی های دولت

قیمت قالیشویی های دولت

قالیشویی در دولت نیز مانند تمام قالیشویی های تهران موظف به محاسبه هزینه بر طبق تعرفه اعلام شده از طرف اتحادیه قالیشویی می باشد، اتحادیه قالیشویی تهران تمام موارد را در نظر می گیرد و سپس اقدام به محاسبه تعرفه قالیشویی می کند تا هیچ قالیشویی متضرر نشود. اما برخی از قالیشویی ها طبق این تعرفه عمل نمی کنند و مبالغی بسیار بیشتر از تعرفه اصلی از مشتری دریافت می کنند که چنین قالیشویی هایی جزو قالیشویی های غیر مجاز هستند و ممکن است علاوه بر دریافت مبلغ بیشتر به فرش شما آسیب بزنند و یا در صورتی که فرش شما از نوع فرش های نفیس باشد ممکن است منکر آن شوند، و به دلیل غیر مجاز بودن قالیشویی اتحادیه قالیشویی تهران نیز در قبال آن هیچ مسئولیتی نخواهد داشت پس بهتر است ابتدا از مجاز بودن قالیشویی مذکور اطمینان حاصل فرمایید و سپس ثبت سفارش کنید و فرش های خود را به این قالیشویی بسپارید.

قالیشویی خوب در دولت

منطقه دولت یکی از مناطق شمال شرقی شهر تهران است به همین دلیل افرادی که ساکن این منطقه هستند باید در قالیشویی های شمال تهران ثبت سفارش کنند تا هم سفارششان به سرعت بررسی و انجام شود و هم هزینه حمل و نقل فرش های ایشان با قیمت کمتری محاسبه شود.

قالیشویی طرّه یکی از قالیشویی های شمال تهران است که دارای دفاتری در مناطق مختلف می باشد و آماده ارائه خدمت به تهرانی های عزیز می باشد. این قالیشویی بهترین قالیشویی در دولت، لواسان، تجریش و به طور کلی در تمام مناطق شمال و شمال شرق تهران است زیرا تمام دستگاه ها و ماشین آلات ایشان از بهترین دستگاه ها هستند، تمام خدمات مربوط به فرش از طرف ایشان انجام می شود، در محاسبه هزینه از منصف ترین قالیشویی های تهران هستند، پرسنل ایشان از ماهرترین پرسنل هستند و در نهایت جلب رضایت مشتری سرلوحه کار این گروه است. پس اگر به دنبال یافتن بهترین قالیشوییِ دولت یا مناطق مجاور هستید با اطمینان خاطر با شماره تماس های قالیشویی طرّه تماس بگیرید و ثبت سفارش نمایید.

سوالات متداول قالیشویی در دولت

کیفیت قالیشویی در دولت به چه صورت است؟

اگر یک قالیشویی تمام خدمات را با بهترین کیفیت ارائه دهد تبدیل به یک قالیشویی خوب می شود اما اگر کیفیت خدمات قالیشویی پایین باشد دیگر نمیتوان برچسب خوب بودن به قالیشویی مذکور چسباند، پس یک قالیشویی در دولت می تواند کیفیت خوب داشته باشد و یک قالیشویی دیگر کیفیت مطلوبی نداشته باشد، در این صورت این دو قالیشویی با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

بهترین قالیشویی ها در دولت دارای چه ویژگی های است؟

  • دارای دستگاه های مکانیزه و تمام اتوماتیک باشد
  • سرعت عمل ایشان بالا باشد
  • تمام خدمات مربوط به فرش و مبل را ارائه دهد
  • پرسنل ایشان برخورد خوبی داشته باشند
  • تمام خدمات را با بهترین کیفیت ارائه دهند

قیمت قالیشویی ها در دولت به چه صورت است؟

قالیشویی در دولت نیز مانند تمام قالیشویی های تهران موظف به محاسبه هزینه بر طبق تعرفه اعلام شده از طرف اتحادیه قالیشویی می باشد، اتحادیه قالیشویی تهران تمام موارد را در نظر می گیرد و سپس اقدام به محاسبه تعرفه قالیشویی می کند تا هیچ قالیشویی متضرر نشود.

نقشه ی قالیشویی

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

یک پاسخ
  1. از اینکه فرهای دستبافم را به این قالیشویی دادم خیلی خوشحالم هم از کیفیت سرویس و هم از قیمت مناسبتان ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *