خرید فرش دستباف

دسته بندی ها
دسته‌ها
خرید - فرش - دستباف - قالیشویی - طره

خرید فرش دستباف هم به صورت دست دوم و هم به صورت نو امکان پذیر است اما برای این کار ابتدا باید انواع فرش های دستباف را بشناسید تا مطمئن شوید فرشی که خریداری می کنید اصل است، و یا اینکه می توانید به صورت مستقیم از بافنده و تولید کننده فرش دستباف اقدام به خرید کنید.

خرید فرش دستباف دست دوم

خرید فرش دستباف دست دوم

فرش های دستباف حاصل دسترنج هنرمندان ایرانی هستند که با ظرافت خاص، دقت فراوان ودر  مدتی طولانی بافته شده اند به همین دلیل ارزش بالایی هم در داخل ایران و هم در کشورهای خارجی دارند به همین دلیل برخی از افراد در زمینه خرید و فروش انواع فرش های دستباف فعالیت می کنند یعنی اقدام به خرید فرش دستباف دست دوم می کنند و اگر فرش آسیبی داشته و نیاز به رفو داشته باشد آن را رفع کرده و سپس در داخل یا خارج از کشور به فروش میرسانند.

پس اگر یک فرش دستباف دارید که مدتی از آن استفاده کرده اید و اکنون قصد فروش آن را دارید می توانید از طریق افرادی که شغلشان خرید فرش دستباف دست دوم است، فرش خود را بفروشید و همچنین اگر قصد خرید فرش دستباف دست دوم دارید نیز می توانید از ایشان خریداری کنید.

خرید - فرش - دستباف - قالیشویی - طره

بنر - تماس با ما

فروش تابلو فرش دستباف

فروش تابلو فرش دستباف

برخی از افراد در کنار خرید انواع فرش های دستباف نو و دست دوم در زمینه خرید تابلو فرش های دستباف نیز فعالیت دارند و با توجه به اینکه ارزش و هزینه تابلو فرش های اصیل ایرانی بالاست صاحبان آنها بنا به دلایل مختلف اقدام به فروش تابلو فرش های دست دوم خود می کنند، و یا اینکه بافنده ای که شغل او بافت تابلو فرش است پس از اتمام بافت آن را به فروش میرساند، خریدار تابلو فرش پس از خرید تابلو فرش همانطور که در قسمت قبل هم گفته شد اگر تابلو فرش مشکل و ایرادی داشته باشد آن را رفع می کند و سپس تابلو فرش را به فروش میرساند که البته بیشتر افراد این نوع تابلو فرش ها را در خارج از ایران میفروشند.( برای مطالعه بیشتر درباره رفوگری)

اگر به دنبال خرید تابلو فرش هستید حتما از افراد مطمئن خریداری کنید تا تابلو فرش تقلبی را به نام تابلو فرش اصل به شما نفروشند و به هنگام خرید به نام بافنده یا نوع بافت که در گوشه تابلو فرش بافته شده است دقت کنید زیرا به واسطه آن می توانید از اصل بودن تابلو فرش اطمینان حاصل کنید. همچنین اگر قصد فروش تابلو فرش خود را دارید نیز سعی کنید آن را با قیمت اصلی و به خریدارانی که ارزش تابلو فرش ایرانی را درک میکنند بفروشید.

خرید فرش دستباف مستقیم از بافنده

بافنده های فرش دستباف که به صورت مستقل در زمینه بافت و فروش لکه فرش فعالیت می کنند معمولا پس از اتمام بافت فرش اقدام به فروش آن می کنند تا از این راه به امرار معاش بپردازند و هزینه خرید وسایل فرش بعدی را نیز تامین کنند اما متاسفانه افرادی که نقش واسط را در این میان بازی می کنند بیشتر مواقع فرش را با قیمت بسیار پایین از بافنده خریداری می کنند و با قیمت بالا به خریداران اصلی فرش دستباف میفروشند، بافندگان فرش اگر بتوانند مستقیما فرش خود را به خریداران اصلی بفروشند مسلما سود بیشتری خواهند کرد.

خرید فرش دستباف مستقیم از بافنده  علاوه بر اینکه موجب رسیدن سود بیشتر به بافنده می شود باعث دلگرمی ایشان و ادامه فعالیت در زمینه بافت فرش های زیبا و اصیل ایرانی خواهد شد، به همین دلیل ما زمینه ای ایجاد کرده ایم تا به این واسطه هم بافندگان فرش دستباف بتوانند فرش خود را با قیمت اصلی بفروشند و هم افرادی که قصد خرید فرش دستباف دارند بتوانند این فرش را با قیمت اصلی و مستقیما از بافنده خریداری کنند.

خرید فرش دستباف قسطی

خرید فرش دستباف قسطی

فرش های دستباف به دلیل اینکه با زحمت فراوان بافته شده اند و همچنین نخ های استفاده شده در آنها از نخ های خاص مانند نخ ابریشم هستند، معمولا با قیمت بالایی به فروش میرسند و به همین دلیل بسیاری از افراد که قصد خرید فرش دستباف دارند نمی توانند از پس هزینه خرید آن بر بیایند، اما قالیشویی طرّه برای این دسته از خریداران محترم چاره ای اندیشیده است تا بتوانند به صورت قسطی اقدام به خرید فرش دستباف کنند و به راحتی صاحب فرش دستباف زیبا و اصیل ایرانی شوند.

خرید فرش دستباف ابریشم

فرش های دستباف با توجه به جنس نخی که درون آنها به کار رفته است به انواع مختلفی تقسیم می شوند که یکی از آنها فرش دستباف ابریشم است، فرش دستباف ابریشم خود به دو نوع تمام ابریشم و گل ابریشم تقسیم می شود که هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارند.( برای مطالع بیشتر درباره قیمت قالیشویی)

زیبایی فرش های دستباف ابریشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند پس اگر قصد خرید فرش دستباف ابریشم دارید حتی یک لحظه هم معطل نکنید و از طریق فروشندگان معتبر اقدام به خرید کنید، اما همانطور که در قسمت های قبلی گفته شد به هنگام خرید دقت نمایید و پس از اطمینان از اصل بودن فرش اقدام به خرید کنید.

خرید - فرش - دستباف - قالیشویی - طره

بنر - تماس با ما

خرید فرش دستباف کاشان

خرید فرش دستباف کاشان

فرش دستباف کاشان از زیباترین و اصیل ترین فرش های دستباف ایرانی است که در تمام جهان شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد، به همین دلیل تقاضای خرید فرش های دستباف کاشان نیز بالاست و همین امر موجب بالا رفتن قیمت آن شده است اما اگر بتوانید مستقیما از بافنده خرید کنید می توانید با قیمتی پایینتر صاحب یک فرش دستباف کاشان شوید، و یا می توانید از طریق افرادی که با بافندگان رفو فرش کاشان در ارتباط هستند اقدام به خرید فرش دستباف کاشان کنید چون در این صورت هم به دلیل حذف واسطه های اضافی قیمت فرش چندان گران نخواهد شد.

خرید فرش دستباف مدرن

فرش دستباف مدرن همانطور که از نام آن پیداست طرح و بافت مدرنی دارد، این قیمت شست و شوی فرش ها از تنوع رنگی و نقش های شلوغ بهره مند هستند که زیبایی خانه شما را چندین برابر می کنند و با رنگ های زیبای خود به خانه شما جریان زندگی می بخشند. البته نوع دیگری از فرش های دستباف مدرن نیز وجود دارند که به سبک کلاسیک بافته شده اند و طرح خلوت و رنگ های بسیار کمی در بافت آنها استفاده شده است.

اگر قصد خرید فرش دستباف مدرن دارید می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود یکی از این دو مدل را انتخاب و خریداری کنید.

خرید - فرش - دستباف - قالیشویی - طره

قالیشویی طره در مناطق شهرک غرب، اقدسیه، تجریش، سعادت آباد، شمال تهران ،لواسان ، تهران ، نیاوران ، دولت ، لواسانات ، آماده خدمت رسانی می باشد.

خرید فرش دستباف از تولید کننده

خرید فرش دستباف از تولید کننده

فرش های دستباف یا توسط یک بافنده تولید و بافته می شوند و یا در یک کارگاه قالیبافی و توسط چندین قالیباف بافته می شوند که در چنین حالتی کارگاه مذکور یک سرپرست خواهد داشت که ایشان کارهای خرید وسایل و فروش تعرفه شست وشوی فرش ها را بر عهده دارند، اگر به دنبال خرید فرش دستباف تعداد بالا هستید می توانید از این تولیدکنندگان خریداری کنید تا هم ایشان به سود بیشتری برسند و هم شما با قیمت مناسب بتوانید فرش دستباف خریداری کنید.

انواع فرش دستباف

فرش دستباف ایرانی دارای انواع مختلفی از نظرهای مختلف می باشد که عبارتند از:

  1. فرش دستباف از نظر سبک
  • فرش شهری
  • فرش روستایی
  • فرش عشایری
  1. فرش دستباف از نظر شیوه و نوع بافت
  • فرش تمام لول
  • فرش لول
  • فرش نیم لول
  1. فرش دستباف از نظر اندازه
  • قالی
  • قالیچه
  • پادری
  • پشتی
  • ذرع و ذرع چارک
  • کناره
  • کلّگی
  1. فرش دستباف از نظر طرح
  • دستباف کاشان
  • دستباف تبریز
  • دستباف قم
  • دستباف نایین
  • دستباف اصفهان
  1. فرش دستباف از نظر جنس
  • گل ابریشم
  • کف ابریشم
  • تمام ابریشم
  • پشمی
  • سوف
  1. فرش دستباف از نظر طرح
  • طرح شاه عباسی
  • طرح اقتباسی
  • طرح بته ای
  • طرح های ایلی و عشایری
  • طرح قابی
  • طرح اسلیمی
  • طرح آثار باستانی و ابنیه اسلامی
  • طرح افشان

 

برای خرید فرش دستباف اصیل ایرانی باید ابتدا تمام این مدل ها و جنس ها را بشناسید تا بتوانید فرش دستباف اصیل ایرانی را تشخیص دهید

پاك كردن قهوه از روي فرش – پاک کردن لاک از فرش – پاك كردن لكه قدیمی از روي فرش – تعمیر ریشه فرش – دارکشی فرش – قیمت شستن فرش 9 متری – بهترین پاک کننده قیر – نزدیکترین قالیشویی به من – قیمت شستشوی فرش در منزل با دستگاه – هزینه ترمیم ریشه فرش دستباف 

سوالات متداول خرید فرش دستباف

خرید فرش دستباف دست دوم به چه صورت است ؟

فرش های دستباف حاصل دسترنج هنرمندان ایرانی هستند که با ظرافت خاص، دقت فراوان ودر  مدتی طولانی بافته شده اند به همین دلیل ارزش بالایی هم در داخل ایران و هم در کشورهای خارجی دارند به همین دلیل برخی از افراد در زمینه خرید و فروش انواع فرش های دستباف فعالیت می کنند یعنی اقدام به خرید فرش دستباف دست دوم می کنند و اگر فرش آسیبی داشته و نیاز به رفو داشته باشد آن را رفع کرده و سپس در داخل یا خارج از کشور به فروش میرسانند.

خرید فرش دستباف مستقیم از بافنده چگونه است ؟

بافنده های فرش دستباف که به صورت مستقل در زمینه بافت و فروش فرش فعالیت می کنند معمولا پس از اتمام بافت فرش اقدام به فروش آن می کنند تا از این راه به امرار معاش بپردازند و هزینه خرید وسایل فرش بعدی را نیز تامین کنند اما متاسفانه افرادی که نقش واسط را در این میان بازی می کنند بیشتر مواقع فرش را با قیمت بسیار پایین از بافنده خریداری می کنند و با قیمت بالا به خریداران اصلی فرش دستباف میفروشند، بافندگان فرش اگر بتوانند مستقیما فرش خود را به خریداران اصلی بفروشند مسلما سود بیشتری خواهند کرد.

خرید فرش دستباف مدرن به چه صورت است ؟

فرش دستباف مدرن همانطور که از نام آن پیداست طرح و بافت مدرنی دارد، این فرش ها از تنوع رنگی و نقش های شلوغ بهره مند هستند که زیبایی خانه شما را چندین برابر می کنند و با رنگ های زیبای خود به خانه شما جریان زندگی می بخشند. البته نوع دیگری از فرش های دستباف مدرن نیز وجود دارند که به سبک کلاسیک بافته شده اند و طرح خلوت و رنگ های بسیار کمی در بافت آنها استفاده شده است.

اگر قصد خرید فرش دستباف مدرن دارید می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود یکی از این دو مدل را انتخاب و خریداری کنید.

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *