سؤالات پرتکرار در مورد قالیشویی فرش ماشینی

دسته بندی ها
دسته‌ها
خرید فرش ماشینی

هنگامی‌که پای خدمات شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی به میان می‌آید، پرسش‌های فراوانی وجود دارند که ممکن است در ذهن افرادی که با شرکت قالیشویی طُرّه تماس می‌گیرند، به وجود آید. زمانی که مشتریان با ما تماس می‌گیرند، ممکن است نتوانیم به همه این سؤالات پاسخ دهیم، بااین‌حال، مجموعه‌ای از پرسش‌های پرتکرار به همراه پاسخ آن‌ها را برایتان فراهم کرده‌ایم تا در این مورد دیدگاه روشن‌تری به دست آورید.

 

آیا فرش من به شستشوی حرفه‌ای نیاز دارد؟

 

بسیاری از مردم تصور می‌کنند جاروبرقی کشی مرتب تمام چیزی است که فرش برای تمیز ماندن نیاز دارد. اما این تصور نادرستی است. فرش شما باید با موارد زیادی بجنگد! با این‌که موهای انسان و حیوانات خانگی، سلول‌های مرده پوست، گردوغبار، کثیفی، گرده‌ها، مواد حساسیت‌زا و غیره ذرات و مواد شایعی هستند که در طول زمان بر روی الیاف فرش جمع می‌شوند، لکه‌ها مسئله بزرگی هستند که خانه‌دارها اغلب با آن مواجه می‌شوند.

لکه‌ها نه‌تنها ظاهر فرشتان را خراب می‌کنند، بلکه اگر به‌موقع و پس از مدتی طولانی تمیز نشوند، ممکن است به الیاف آن نیز آسیب برسانند. روش‌های شستشوی فرش در منزل در بیشتر وقت‌ها موجب وارد شدن صدمه‌های جبران‌ناپذیر به فرش می‌شوند که در این‌گونه موارد تنها راه‌حل تعویض فرش آسیب‌دیده با یک فرش جدید است؛ بنابراین، برای این‌که بتوانید فرشی تمیز و بدون آسیب داشته باشید، بهترین راه آن است که از یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای و معتبر کمک بخواهید.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

هر چند وقت یک‌بار باید فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی شسته شود؟

 

این زمان به وضعیت فرش بستگی دارد. ما در شرکت قالیشویی طُرّه ابتدا وضعیت فرش را بررسی می‌کنیم و سپس به شما می‌گوییم که هر چند وقت یک‌بار باید شسته شود. به‌طورکلی، فرش‌ها را باید هر شش ماه یک‌بار بشویید. در خصوص لکه‌ها، بهتر است به‌محض این‌که لکه‌ای روش فرش ایجاد شد، آن را بشویید. با انجام این کار، لکه به‌آسانی از روی فرش پاک خواهد شد.

 

آیا شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی گران است؟

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی و به‌ویژه در قالیشویی طُرّه روشی مقرون‌به‌صرفه است. ابتدا، با سپردن فرش به ما برای شستشو، برخلاف شستن آن در منزل هم در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم در هزینه. دوم، با انجام این کار، دیگر نیازی نیست که برای خرید یک فرش جدید پولی هزینه کنید، زیرا با شستشوی حرفه‌ای عمر آن نیز طولانی‌تر می‌شود. در پایان، ما در قالیشویی طُرّه وضعیت فرش شما را بررسی می‌کنیم و برای برطرف کردن لکه‌ها از روش‌ها و مواد شوینده‌ای استفاده می‌کنیم که برای آن مناسب باشد. این کاری منطقی است؛ زیرا مشخص می‌شود که فرش به چه میزان شستشو نیاز دارد.

 

شستن فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

آیا پس از شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی می‌توانم از فرش خود مراقبت کنم؟

 

فرش‌ها پس از شسته شدن در شرکت قالیشویی فرش ماشینی ظاهری جوان پیدا می‌کنند و مانند روز اول نو به نظر می‌آیند. ذرات کثیفی مدت زیادی طول می‌کشد که در روی فرش جمع شوند. درست است که نمی‌توان از کثیف شدن فرش جلوگیری کرد، اما ما با شما اطمینان می‌دهیم که می‌توانیم این روند را کندتر کنیم.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

آیا لکه‌ها پس از شستشو از بین می‌روند؟

 

بله! ما برای از بین بردن لکه‌ها روش‌ها و مواد مناسبی را استفاده می‌کنیم که ضمن پاک کردن لکه‌ها به فرش هیچ آسیبی نمی‌رسانند. از لکه‌های مربوط به نوشابه تا ادرار، ما همه‌شان را پاک می‌کنیم.

 

آیا مدت زیادی باید منتظر فرش بمانم؟

 

با روش‌ها و مواد و تجهیزاتی که در قالیشویی طُرّه برای شستشوی فرش استفاده می‌کنیم، فرش‌ها در مدت‌زمان کوتاهی شسته و خشک می‌شوند و سپس آن را سالم به شما تحویل خواهیم داد.

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه امیدوار است که در این مقاله به مهم‌ترین پرسش‌های شما پاسخ داده باشد. اگر در هر زمینه‌ای پرسش یا ابهامی دارید، می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس گرفته و با آن‌ها مشورت کنید. برای سهولت در سفارش فرش بخش سفارش آنلاین را برایتان در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید به صفحه موردنظر رفته و فرم مربوط به آن را تکمیل کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

 

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

 

 

منتظر نظرها و پیشنهادهای سازنده شما عزیزان هستیم.

 

لینک مقاله منبع:

http://www.southerncarpetcleaning.com.au/carpet-cleaning-faqs

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *