سه توصیه مهم برای قالیشویی

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت قالیشویی طره

همه ما به‌خوبی می‌دانیم که فرش یکی از گران‌بهاترین دارایی‌های هر خانه است. قالیشویی طُرّه به‌عنوان یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای وظیفه خود می‌داند که اهمیت نگهداری و مراقبت صحیح از فرش را برای مشتریان خود توضیح دهد تا ارزش آن را بیشتر درک کنند. در اینجا، سه توصیه مهم در مورد کمک به نگهداری و افزایش عمر و ظاهر زیبای فرشتان را توضیح می‌دهیم.

 

توصیه‌های مهم برای قالیشویی فرش ماشینی

 

  • از فرشتان مراقبت کنید

 

محافظ (protectant) چیست؟ محافظ یک لوسیون سیلیکونی مایع است که سطح‌های رنگی الیاف فرش را می‌پوشاند. بخش‌های رنگی سوراخ‌هایی در الیاف فرش هستند که امکان نفوذ رنگ را فراهم می‌کنند و بنابراین، رنگ فرش را ایجاد می‌کنند. در کارخانه‌های تولید فرش تمامی این حفره‌ها پر نمی‌شوند؛ بنابراین، آن‌ها در معرض لکه شدن قرار دارند. درست مانند آب‌میوه، نوشابه و سایر مواد رنگی. علاوه بر این، به کار بردن ماده محافظ (protectant) می‌تواند برای قسمت‌هایی از فرش که رفت‌وآمد در آن‌ها زیاد است، گزینه‌ای عالی باشد. با انجام این کار، جاروبرقی تا 50 درصد کارآمدتر می‌شود و تا حد زیادی کمک می‌کند تا میزان خاک‌گیری فرش به حداقل برسد؛ زیرا خاک فرش به این دلیل که زیر پایتان جابجا می‌شود، می‌تواند به الیاف فرش آسیب برساند؛ بنابراین، استفاده از ماده محافظ پس از شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای می‌تواند عمر فرش را تا حد زیادی افزایش دهد.

 

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

  • فرش را به‌طور مرتب با جاروبرقی تمیز کنید

 

استفاده از جاروبرقی به‌طور مرتب (برای مثال، 2 تا 3 بار در هفته) یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌تواند به فرش‌ها کمک کند تازه به نظر آیند، زیرا کثیفی را از الیاف فرش بیرون می‌آورد. در بخش‌های پیشین به‌طور خلاصه توضیح داده‌ایم که وقتی کثیفی و خاک با لبه‌های تیز خود و نیز گردوغبار روی فرش باقی می‌ماند و سپس افراد روی فرش راه می‌روند، می‌تواند به الیاف آن آسیب برساند و شیوه منعکس شدن نور خورشید به‌وسیله الیاف تغییر می‌کند و ازاین‌رو، ظاهر فرش تیره و گرفته نشان داده می‌شود.

زمانی که فرش را به‌طور مرتب با جاروبرقی تمیز می‌کنید، این ذرات آسیب‌رسان را از روی آن جمع می‌کنید و درنتیجه عمر آن را مدت‌ها و حتی سال‌ها افزایش می‌دهید. درواقع، اثبات‌شده است که این روش یکی از بهترین راه‌ها برای نگهداری و مراقبت از فرش است. جاروبرقی کشی در یک مبنای زمانی مرتب می‌تواند کمکی به قالیشویی فرش ماشینی باشد.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

 

  • فرش خود را به‌طور مرتب به شرکت قالیشویی فرش ماشینی بسپارید

 

یکی از عقاید رایج در میان مردم این است که تا زمانی که فرش کثیف نشده است نیازی  به بردن آن به شرکت قالیشویی فرش ماشینی نیست. به‌هرحال، این‌که منتظر بمانید نشانه‌های کثیفی را روی فرش ببینید، به این معناست که فرش تا الآن آسیب دیده است. دقیقاً مانند این است که مدتی طولانی برای تعویض روغن خودرو خود صبر کنید. اگر روغن کثیف می‌تواند به خودرو صدمه بزند، پس کثیفی هم می‌تواند به الیاف فرش صدمه بزند، پس منتظر نمانید.

درواقع، بر اساس مشخصاتی که تولیدکنندگان اعلام می‌کنند، توصیه می‌کنیم که فرش را به‌طور مرتب به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی معتبر بسپارید و پس از شستشوی آن ماده محافظ لکه سیلیکونی روی آن استفاده کنید تا از آن مراقبت کند، حتی اگر به نظر آید که فرش به شستشو نیاز ندارد. ممکن است از خود بپرسید که فرش هر چند وقت یک‌بار به شستشو نیاز دارد، هر شش ماه یا دوازده ماه یک بار؟ مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده این مورد داشتن حیوانات خانگی و کودکان در منزل است و این‌که افراد در تمام طول روز از خانه خارج و به آن وارد می‌شوند یا خیر.

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

 

توصیه قالیشویی طُرّه

نگهداری مناسب و تمیز کردن منظم فرش می‌تواند مانع سست شدن الیاف و از هم گسسته شدن آن بشود و با تدابیر محافظت در برابر لکه، تمیز شدن آن را آسان‌تر می‌کنید و علاوه بر این، از فرسوده‌شدن فرش هم جلوگیری می‌کنید. اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید و در جستجوی یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی و فرش دستباف حرفه‌ای و مطمئن هستید، قالیشویی طُرّه آماده است تا انواع خدمات شستشو را با تعرفه‌ای مناسب برایتان فراهم کند. علاوه بر این، کارشناسان ما می‌توانند زمان لازم و یک برنامه زمان‌بندی منظم برای شستشوی فرش را در اختیارتان بگذارند تا به‌خوبی زمان مناسب برای انجام این کار را بدانید.

کافی است به ما اعتماد کنید.

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

لینک مقاله منبع

https://qualitycarecarpetcleaningtx.com/news-tips/3-important-carpet-cleaning-tips

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *