آیا خدمات قالیشویی فرش حرفه‌ای ارزش هزینه کردن دارند؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت قالیشویی فرش ماشینی

قالیشویی طُرّه در این مقاله خود برایتان توضیح خواهد داد که هزینه کردن برای شستشوی فرش در شرکت قالیشویی حرفه‌ای کار درستی است یا خیر. حال توضیحات ما را بخوانید.

اگر در ملک یا ساختمانی زندگی می‌کنید که بیشتر آن را با فرش پوشانده‌اید و از وجود کودکان و یا حیوانات خانگی نیز در آن لذت می‌برید، احتمالاً به‌خوبی می‌دانید که این فرش‌های جدید و دوست‌داشتنی ممکن است به‌سرعت کمی کثیف یا پوسیده شوند و ظاهری دلسردکننده پیدا کنند. فرش‌ها در زمانی که برای اولین بار آن‌ها را پهن می‌کنید، ظاهری خیره‌کننده دارند، زیبا و تازه به نظر می‌آیند، اما پس از چند سال استفاده، لکه‌هایی روی آن‌ها پدیدار می‌شوند و کم‌کم ظاهری گرفته و کدر به خود می‌گیرند و این چیزی نیست که شما بپسندید!

شستشوی فرش
شستشوی فرش

جاروبرقی فقط سطح فرش را تمیز می‌کند

یکی از مشکلات در مورد فرش‌ها آن است که هر چقدر آن‌ها را با جاروبرقی تمیز کنید، هرگز مانند زمانی که تازه آن‌ها را پهن کرده‌اید به نظر نخواهند آمد، زیرا با جاروبرقی فقط کثیفی و موهایی را که در سطح آن قرار دارند تمیز می‌کنید و هرگز به کثیفی و آلودگی‌هایی که تا اعماق الیاف آن نفوذ کرده‌اند و شما نمی‌خواهید آنجا باشند، دست نمی‌یابید. ازنظر ظاهری، پس از کشیدن جاروبرقی روی فرش به نظر می‌رسد که نتیجه بسیار خوبی گرفته‌اید، اما وقتی دقیق‌تر به فرش بنگرید، مشخص می‌شود که با این روش فرش هرگز 100 درصد تمیز نمی‌شود و فرقی هم نمی‌کند که این کار را هر چند وقت یک‌بار انجام دهید!

در اینجاست که نوبت به قالیشویی فرش حرفه‌ای می‌رسد که بیایند و فرشتان را با خود ببرند و پس از شستشو، آن را به شما تحویل بدهند تا دوباره فرشی با زیبایی خیره‌کننده، جدید و بهداشتی و خوشبو داشته باشید.

شستن فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

در قالیشویی فرش حرفه‌ای ابزارهای مناسب و لازم وجود دارند

یک قالیشویی فرش حرفه‌ای تمامی ابزارهای لازم و مناسب برای شستشوی مناسب فرش‌ها را دارد و تمامی شایعاتی که می‌گویند خشک شدن فرش‌ها دو روز طول می‌کشد یا حداقل 24 ساعت نباید رویشان راه بروید، افسانه‌های نادرستی هستند؛ اگر یک قالیشویی مناسب را انتخاب کنید، ظرف چند ساعت پس از شستشو می‌توانید از فرشتان استفاده کنید. دیگر نیازی نیست که منتظر یک روز آفتابی شوید یا پنجره‌ها را باز بگذارید و بچه‌هایتان را به دو روز تعطیلات اجباری ببرید تا فرش‌ها خشک شوند، زیرا امروزه با استفاده از تجهیزات پیشرفته برای خشک کردن فرش، فرش‌هایتان به‌سرعت خشک می‌شوند و دوباره می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بدیهی است که سپردن فرش‌ها به یک قالیشویی فرش حرفه‌ای کمی هزینه دارد، اما اگر هزینه پرداخت‌شده را با نتیجه‌ای که از آن می‌گیرید مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که ارزش هزینه کردن دارد.

شرکت‌ قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

شستن فرش در منزل کار درستی نیست!

به بیان ساده‌تر، اگر می‌خواهید فرشتان به‌خوبی تمیز شود، خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید؛ زیرا مواد شوینده و تجهیزاتی که از بازار یا از سوپرمارکت محله می‌خرید، هیچ‌گاه نتایج فوق‌العاده یک قالیشویی فرش حرفه‌ای را به دنبال نخواهند داشت. ممکن است فرشتان ظاهر بهتری پیدا کند اما فرش عمیقاً تمیز نخواهد شد. در یک قالیشویی فرش حرفه‌ای انواع تجهیزات لازم برای شستشوی عمیق و واقعی فرش وجود دارند، درحالی‌که شما با استفاده از تجهیزات اجاره‌ای هرگز نمی‌توانید این کار را به‌خوبی انجام دهید و حتی ممکن است به فرش صدمه بزنید.

در یک قالیشویی فرش حرفه‌ای، پس از شستشوی آن فرشی تمیز به شما تحویل داده خواهد شد که تمامی آلودگی‌ها و موجودات ریز آن از بین رفته‌اند و این کاری است که با جاروبرقی نمی‌توانید انجام دهید، زیرا همان‌طور که گفتیم جاروبرقی فقط سطح فرش را تمیز می‌کند و به آلودگی‌هایی که در لابه‌لای الیاف فرش نفوذ کرده‌اند، دسترسی ندارد؛ بنابراین، بله درست است! شما برای کاری پول هزینه می‌کنید که تصور می‌کنید خودتان می‌توانید انجامش بدهید، اما درواقع هرگز نمی‌توانید! مگر این‌که بخواهید سرمایه هنگفتی را برای خرید تجهیزات قالیشویی و ساختن محلی برای نگهداری آن‌ها هزینه کنید.

نمایی از شستشوی فرش
قالیشویی فرش

دلیل آخر: همواره در دسترس

آخرین دلیلی که باید از خدمات شستشوی فرش در قالیشویی فرش حرفه‌ای استفاده کنید، آن است که هر وقت بخواهید، از آن استفاده می‌کنید؛ بنابراین، یک‌بار در سال، هر شش ماه یک‌بار یا سالی سه بار، به‌هرحال، هر بار که تصمیم بگیرید می‌توانید فرش‌های خود را در آنجا تمیز کنید.

قالیشویی طُرّه

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

یکی دیگر از بخش‌های عالی ما طرح جایگزینی فرش است. مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در صورت درخواست از طرح جایگزینی فرش بهره‌مند شوند.
این طرح بدین‌صورت است که در زمان شستشوی فرش‌های شما، فرش‌هایی از جانب قالیشویی طُرّه در منزل شما به امانت گذاشته می‌شود تا در مدت‌زمان شستشوی فرش‌های خودتان منزل شما از فرش خالی نماند.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

لینک مقاله منبع:

https://www.vaporclean.co.uk/is-a-professional-carpet-cleaning-company-worth-paying-for

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *