مزایای قالیشویی فرش حرفه‌ای برای سلامت افراد خانواده

دسته بندی ها
دسته‌ها
تصویری از شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش حرفه ای

در این مقاله می‌خواهیم در مورد اهمیت داشتن فرش‌های تمیز و شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای مطالبی را برایتان بیان کنیم. فرش خود را مانند یک اسفنج بزرگ تصور کنید. گردوغبار، مواد حساسیت‌زا، مایت‌ها، رسوب مواد و باکتری روی آن و در میان الیافش انباشته می‌شوند و بیرون آوردن یا از بین بردنشان هم کاری بسیار دشوار است. زمانی که در محل نقطه فرش شده از منزل خود قدم می‌زنید، این مواد در هوا رها و پخش می‌شوند و به‌طور اجتناب‌ناپذیری با تنفس در آن هوا وارد بدنتان می‌شوند.

 

شستشوی فرش
قالیشویی

 

شاید بتوانید با استفاده از جاروبرقی کمی از میزان این مواد تشکیل شده بکاهید، اما این روش نمی‌تواند در مورد خاک‌هایی که به عمق فرش نفوذ کرده‌اند کاری کند. این درست همان جایی است که شستشوی فرش به طور سالانه در یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای اهمیت خود را نشان می‌دهد. با انجام شستشوی فرش در یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای به طور سالانه می‌توانید این آلاینده‌هایی را که پاک کردنشان برایتان سخت است به‌راحتی از بین ببرید و به‌علاوه، انجام این کار برای سالم و بهداشتی نگه داشتن کیفیت هوای منزل روشی عالی است.

 

نمایی از قالیشویی فرش حرفه ای
قالیشویی فرش حرفه ای

 

مزایای قالیشویی فرش حرفه‌ای برای سلامت افراد خانواده

 

برای سلامت تنفس افراد خوب است

 

مواد آلاینده موجود در هوای داخل ساختمان می‌تواند تأثیر زیادی بر سلامت افراد خانواده بگذارد. به‌ویژه برای خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک دارند و بیشتر اوقات خود را در کف اتاق می‌گذرانند، وجود فرش‌های کثیف می‌تواند قرارگیری در معرض این آلاینده‌ها را تا حد زیادی افزایش دهد و حتی ممکن است این آلاینده‌ها با تنفس هوا وارد بدن شوند. استفاده از قالیشویی فرش حرفه‌ای بهترین روش برای از بین بردن این منابع آلودگی است و حتی می‌تواند به کاستن از شدت برخی مشکلات تنفسی مانند آسم و حساسیت کمک زیادی کند.

 

قالیشویی فرش
قالیشویی

 

علاوه بر این، بر اساس اعلام EPA ایالات‌متحده آمریکا، بسیاری از خاکه‌ای موجود در الیاف فرش حتی می‌توانند گازهای سمی موجود در هوا را هم به خود جذب کنند. زمانی که الیاف فرش تکان داده می‌شوند، این گازهای سمی هم آزاد می‌شوند و زمانی که در این هوا تنفس می‌کنید، وارد بدن شده و به سلامتی‌تان آسیب می‌رسانند. به همین دلیل، کیفیت هوای داخلی خانه‌هایی که فرش‌های کثیف در خود دارند، در بیشتر وقت‌ها از هوای بیرون هم بدتر است. با شستشوی فرش خود در شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای می‌توانید این آلاینده‌های سمی را به‌آسانی از بین برده و به خود و افراد خانواده کمک کنید بهتر نفس بکشند!

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

 

از بین بردن باکتری‌ها، مایت‌های گردوغبار، بو و قارچ موجود در فرش

 

برخلاف تمیز کردن صرف با جاروبرقی، در یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای اغلب از بخار دما بالا، مواد شوینده حرفه‌ای و تجهیزات خشک کردن تخصصی استفاده می‌شود. این خدمات می‌توانند به سایر بخش‌های مربوط به سلامت شما نیز کمک کنند. بخار آب داغ باکتری‌هایی را که می‌توانند انسان را بیمار کنند، از بین می‌برد. این کار می‌تواند مایت‌های گردوغبار موجود در فرش را هم از بین ببرد که می‌توانند به شکل‌های مدفوع حشرات یا قطعات جدا شده بدن آن‌ها به مواد آلوده موجود در هوا افزوده شوند.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

با شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای، بوهای نامطبوع موجود در فرش، چه بوهای آشکار و چه بویی که در الیاف آن گیر کرده پاک خواهند شد. در پایان، با انجام این کار در یک شرکت حرفه‌ای رطوبت را به‌خوبی از فرش می‌گیرند. مواردی که در اینجا ذکر کردیم، شاید مشتی از خروار باشند، به‌هرحال، اگر برای این کار از تجهیزات قالیشویی اجاره‌ای استفاده کنید، ممکن است این کار به‌درستی انجام نشود و حتی ممکن است به فرشتان آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد کنید.

 

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

 

قالیشویی طُرّه

 

این‌ها فقط چند مورد از دلایلی هستند که باید فرش خود را به‌صورت حرفه‌ای و در یک شرکت قالیشویی فرش معتبر بشویید. با استفاده از خدمات قالیشویی طُرّه برای انواع فرش ماشینی و فرش دستباف، همواره ظاهر منزل خود را در بهترین شکل ممکن خود حفظ کنید. برای آگاهی از خدمات ما می‌توانید به بخش خدمات مراجعه کنید. اگر در جستجوی ساده‌ترین راه برای سفارش شستشوی فرش هستید، بخش سفارش آنلاین را برایتان در نظر گرفته‌ایم و با مراجعه به صفحه تعرفه قالیشویی می‌توانید انواع قیمت شستشو را مشاهده و مقایسه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

 

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

 

لینک مقاله منبع:

https://www.aonecarpetcleaning.com/health-benefits-professional-carpet-cleaning

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *