چرا شستشوی فرش برای سلامت کودکانتان مفید است؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
نمایی از شستشوی فرش

داشتن فرش تمیز در منزل نشانه آن است که از خانه خود به‌خوبی مراقبت می‌کنید. اما مزایای تمیز کردن و شستشوی فرش به طور مرتب از موارد زیبایی‌شناختی بسیار فراترند: الیاف فرش می‌توانند بهشتی امن برای باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زا باشند. این مورد می‌تواند برای سیستم ایمنی کودکانتان که هنوز ب طور کامل رشد نکرده است، بسیار خطرناک باشد. قالیشویی طُرّه در این مقاله نکاتی را برایتان توضیح می‌دهد تا دریابید که شستشوی فرش برای کودکانی که در خانواده خودتان زندگی می‌کنند یا هر کودک دیگری که ممکن است وارد منزلتان شود، مفید است.

 

نمایی از قالیشویی فرش حرفه ای
قالیشویی فرش حرفه ای

 

چرا شستشوی فرش برای سلامت کودکانتان مفید است؟

 

یک نکته مهم

 

با این که داشتن فرش‌های تمیز برای داشتن خانه‌ای سالم و بهداشتی اهمیت زیادی دارد، این نکته را هم فراموش نکنید که خود مواد شیمیایی هم می‌توانند برای کودکان مضر و خطرناک باشند. همواره مطمئن شوید که این مواد خطرناک را دور از دسترس کودکان خود نگه می‌دارید و این که پس از استفاده این مواد بر روی فرش‌ها مراقب باشید زمان کافی بگذرد و سپس به آن‌ها اجازه رفتن به روی فرش را بدهید. به شما توصیه می‌کنیم که برای شستشوی فرش خود موادی را تهیه کنید که برای سلامت کودکان خطر و ضرری نداشته باشند.

 

قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

 

باکتری

 

سیستم ایمنی بدن کودکان هنوز به اندازه بزرگ‌سالان رشد نکرده است. این بدان معناست که اگر کودکان در معرض باکتری‌هایی قرار بگیرند که بدن ما بزرگ‌سالان به آن‌ها عادت کرده است، ممکن است به بیماری‌های شدیدی مبتلا شوند. به این نکته خوب فکر کنید! کودکان زمان زیادی را برای بازی کردن، خزیدن و غلت خوردن روی فرش در منزل می‌گذرانند؛ بنابراین، در این زمان می‌توانند در معرض موجودات ذره‌بینی و میکروب‌های فراوانی قرار بگیرند.

 

قالیشویی فرش
قالیشویی

 

برای این که بتوانید محدوده باکتری‌هایی را تصور کنید که سطح فرشتان را کثیف کرده‌اند، سطوحی را که هر روز روی آن‌ها راه می‌روید در نظر بگیرید. هر چیزی را از یک گودال پر شده از آب باران که در حین رفتن به محل کارتان آن را نمی‌بینید و پایتان در آن فرو می‌رود و حتی ممکن است سگ همسایه‌تان هم در آن ادرار کرده باشد و در انتها با همین پا روی فرشتان قدم می‌گذارید! جلوگیری از تماس کودکان با این میکروب‌ها برای رشد مناسب و طبیعی آن‌ها و نیز تبدیل شدن آن‌ها به بزرگ‌سالانی سالم اهمیتی حیاتی دارد.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

مواد حساسیت‌زا

 

علاوه بر مواردی که در بالا گفتیم، فرش‌ها می‌توانند به محل مناسبی برای رشد و پرورش گرده‌ها، گردوغبار و سایر مواد حساسیت‌زایی تبدیل شوند که راه خود را به فرش باز می‌کنند و سپس با قدم گذاشتن روی آن‌ها به‌راحتی به اعماق الیاف فرش نفوذ می‌کنند. این عوامل خطرناک می‌توانند خطر ابتلا به مشکلات تنفسی مانند آسم و حساسیت را افزایش داده و نگذارند افراد ساکن در منزلتان زمان خوشی را سپری کنند. این بار هم نزدیک بودن کودکان به فرش‌ها و مدت زمانی که روی آن‌ها می‌گذرانند، می‌تواند موجب ابتلای آن‌ها به این مشکلات تنفسی بشود، به‌ویژه اگر یکی از مشکلاتی را که در بالا گفتیم، داشته باشند.

 

 

شستشوی فرش
قالیشویی

 

ایمنی فیزیکی

 

تمیز کردن و شستشوی فرش برای جلوگیری از تشکیل کثیفی روی آن کاری واجب است. زمانی که فرش کثیف می‌شود، این کثیفی می‌تواند الیاف فرش را بپوساند و باعث ایجاد سوراخ‌هایی در آن شود. کودکی که هنوز به‌خوبی نمی‌تواند راه برود یا حتی فرد بزرگ‌سالی که در حال عبور از روی آن فرش است، ممکن است متوجه آن سوراخ‌ها نشود و پایش در آن‌ها گیر کرده و بر زمین بیفتد. این امر ممکن است باعث کنده شدن پوست زانو یا دست آن‌ها شود که در جایی که پر است از باکتری‌های بیماری‌زا اتفاق خوشایندی نخواهد بود.

 

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

قالیشویی طُرّه

 

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

 

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

 

 

لینک مقاله منبع:

http://themadmommy.com/cleaning-carpets

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *