توصیه‌هایی در مورد قالیشویی فرش حرفه‌ای

دسته بندی ها
دسته‌ها
شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی

هر فرشی هزینه‌ها و مزایای مخصوص به خود را دارد. با اینکه برای گرم کردن کف اتاق و فضای آن و نیز مدیریت و عایق‌بندی سروصدای اطرافتان مزایای زیادی دارند، تمیز کردن آن‌ها (در منزل) می‌تواند کاری پرزحمت و پردردسر باشد. قالیشویی طُرّه در این مقاله چند تکنیک ساده را به شما آموزش خواهد داد تا فرشتان ظاهری تمیز و تازه داشته باشد. اما این نکته را در ذهن داشته باشید که با انجام این تکنیک‌های ساده از شستشوی فرش در یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای بی‌نیاز نخواهید شد!

نمایی از شستشوی فرش
قالیشویی فرش

تمیز کردن نقطه‌ای

اگر قصد ندارید تمام قسمت‌های فرش را به‌طور کامل تمیز کنید یا قسمتی از فرش لک شده است و می‌خواهید آن را پاک کنید، به دنبال خرید مواد شوینده گران‌قیمت نباشید. احتمالاً هر چیزی را که برای این کار نیاز داشته باشید، در انباری منزلتان وجود دارد.

موادی که برای پاک کردن این لکه نیاز دارید، جوش‌شیرین و مقداری سرکه است. جوش‌شیرین را با آب ترکیب کنید تا خمیر درست شود و سپس خمیر را روی لکه قرار دهید. بگذارید خمیر چند لحظه روی قسمت لک شده بماند و سپس سرکه را به قسمت لک شده اضافه کنید تا لکه را به خود جذب کند. حال با کمی آب می‌توانید آن قسمت را آبکشی کنید.

اگر لکه همچنان سر جای خود باقی ماند، ممکن است لازم شود کارهای دیگری انجام دهید. برای لکه‌های سرسخت‌تر شاید لازم شود خمیر را روی آن بگذارید و با یک برس سیمی زبر روی آن بکشید تا به اعماق الیاف فرش برود. سپس فرش را آبکشی کنید تا لکه از بین برود.

تمیز کردن نقطه ای فرش
تمیز کردن نقطه ای فرش

شستشوی فرش به‌طور کامل

اگر می‌خواهید فرش را به‌طور کامل بشویید، بدون شک استفاده از جوش‌شیرین و سرکه انتخاب خوبی برایتان نخواهد بود، مگر آن‌که دوست داشته باشید تمام فضای منزلتان بوی سرکه بگیرد!

برای آن‌هایی که دوست دارند فرش را در منزل تمیز کنند، معمولاً بهترین کار این است که تجهیزات خانگی قالیشویی اجاره کنند (که هزینه آن بالا خواهد بود).

معمولاً این‌طور تصور می‌شود که اجاره تجهیزات قالیشویی در مقایسه با سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای باعث صرفه‌جویی در هزینه خواهد شد، اما نتیجه آن صرف مقدار زیادی هزینه و زمان و درنهایت فرشی خواهد بود که آن‌طور که بایدوشاید تمیز نشده است.

هرچند ممکن است این کار کمی منطقی و مقرون‌به‌صرفه به نظر آید، اما شک نکنید که استفاده از خدمات قالیشویی فرش حرفه‌ای و مزایای آن برایتان بهتر است!

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

شرکت قالیشویی طُرّه

شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای مزایا و منافعی دارد که با استفاده از تجهیزات اجاره‌ای نمی‌توانید به دست آورید. این شرکت‌ها هم کارکنان باتجربه و حرفه‌ای دارند و هم تجهیزات صنعتی حرفه‌ای که بدون شک فرش را بسیار بهتر از یک دستگاه قالیشویی اجاره‌ای خواهند شست.

تجهیزات و مواد شوینده‌ای که ما در قالیشویی طُرّه استفاده می‌کنیم، فرشتان را هم تمیزتر می‌شویند و هم کارآمدتر. علاوه بر این، هنگام خرید مواد شیمیایی برای شستشوی فرش با تجهیزات خانگی، گزینه‌های زیادی برای انتخاب ندارید. به‌علاوه، خساراتی که با این مواد به محیط‌زیست وارد می‌کنید، بسیار بیشتر از خساراتی است که مواد شوینده در قالیشویی طُرّه وارد می‌کنند، پس درنتیجه، شستشوی حرفه‌ای بسیار بهتر است.

اگر تمایل دارید فرش خود را برای شستشوی حرفه‌ای به ما بسپارید، می‌توانید از بخش تماس با ما استفاده کرده و با ما تماس بگیرید. اما صبر کنید! برای راحتی شما بخش سفارش آنلاین را در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید فرم مخصوص به آن را پر کرده و برای خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. در بخش تعرفه قالیشویی هم می‌توانید قیمت‌های ما را مشاهده و مقایسه کنید. یکی دیگر از بخش‌های عالی ما طرح جایگزینی فرش است. مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در صورت درخواست از طرح جایگزینی فرش بهره‌مند شوند.
این طرح بدین‌صورت است که در زمان شستشوی فرش‌های شما، فرش‌هایی از جانب قالیشویی طُرّه در منزل شما به امانت گذاشته می‌شود تا در مدت‌زمان شستشوی فرش‌های خودتان منزل شما از فرش خالی نماند.

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

لینک مقاله منبع:

https://www.enviropurehome.com/professional-carpet-cleaning-tips

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *