سه تصور نادرست در مورد قالیشویی فرش حرفه‌ای

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی فرش ماشینی

مردم کشور استرالیا سال‌های زیادی است که از سرویس‌های قالیشویی فرش حرفه‌ای برای محیط‌های تجاری و مسکونی خود استفاده می‌کنند. ازآنجایی‌که تمیز کردن و شستشوی فرش جزو خدماتی است که مردم همواره بدان نیاز دارند، شرکت‌هایی که بتوانند بهتر از سایرین این خدمات را ارائه دهند از نظر اندازه و امتیازهای مرتبط رشد و پیشرفت خواهند کرد. به‌هرحال، همه کارها مانند قدم زدن در بهشت خوشایند نیستند. در طول این سال‌های طولانی، در مورد کسب‌وکار قالیشویی فرش حرفه‌ای افسانه‌ها و باورهای نادرستی ایجاد شده‌اند که در این مقاله چند مورد از آن‌ها را برایتان توضیح می‌دهیم.

تصویری از یک قالیشویی
تصویری از یک قالیشویی

به‌تازگی، مشاهده می‌کنیم که کسب‌وکار قالیشویی فرش حرفه‌ای به‌سرعت در حال رشد است. دلیل این توسعه و رشد سریع، می‌تواند رشد محصولات و استفاده از تجهیزات قابل اطمینانی باشد که به بهتر شدن این فرآیند کمک می‌کنند. دلیل این رشد هر چه باشد فرق نمی‌کند، بدون شک یکی از اتفاقات مهمی که افتاده است، این است که دیگر فرش کثیف یا لک شده یکی از نگرانی‌های بزرگ خانواده‌ها نیست. امروزه تمیز کردن و شستشوی فرش به‌جای تعویض آن به بهترین راه‌حل تبدیل شده است.

به‌هرحال، با وجود رشد و توسعه زیاد صنعت قالیشویی فرش حرفه‌ای، غلبه بر باورهای نادرستی که در مورد آن وجود دارند، بسیار با اهمیت است. در این مقاله، نکات مهمی را در مورد این باورهای نادرست برایتان توضیح می‌دهیم. تنها هدف ما از انتشار این مقاله آن است که خانواده‌ها اطلاعات مناسب در این زمینه را به دست آورند.

شستشوی فرش
 

سه تصور نادرست در مورد قالیشویی فرش حرفه‌ای

باور نادرست اول

رایج‌ترین افسانه یا تصور نادرست در مورد این کسب‌وکار که ممکن است بیش از همه آن را شنیده باشید آن است که مواد شوینده‌ای که در شرکت‌های قالیشویی استفاده می‌شوند، برای محیط‌زیست خطرناک و مضر هستند. به ما اعتماد داشته باشید، این درست نیست، زیرا مواد شوینده متعددی وجود دارند که به شکل خاصی فرمول‌بندی و تولید شده‌اند که با محیط‌زیست سازگار باشند و بدان ضرر نزنند. بهترین چیزی که در مورد این مواد می‌توانیم بگوییم آن است که آن‌قدر نرم هستند که به الیاف فرش آسیب نمی‌رسانند.

تولیدکنندگان مواد شوینده حرفه‌ای، به سازگار بودن این مواد با محیط‌زیست اهمیت زیادی می‌دهند، زیرا قسمت‌هایی که با استفاده از این مواد تمیز می‌شوند، بیشتر محل رفت‌وآمد کودکان و حیوانات خانگی هستند. به همین دلیل، این موضوع یعنی سازگاری با محیط‌زیست اهمیتی حیاتی پیدا می‌کند.

شرکت قالیشویی فرش

تصور نادرست دوم

یکی دیگر از تصورهای نادرست در مورد قالیشویی آن است که فرش‌ها پس از شستشو در شرکت قالیشویی سریع‌تر خاک می‌گیرند. بسیار از افراد تصور می‌کنند که پس از شستشوی فرش به‌صورت حرفه‌ای، احتمال آن که فرش‌ها سریع‌تر از گذشته کثیف شوند، بیشتر است.

برخی از افراد هم فکر می‌کنند که این کار باید با فاصله‌های زمانی کمتر انجام شود، زیرا پس از شستشوی فرش مقداری از مواد شوینده یا چیزهای دیگر روی فرش باقی می‌مانند. این تصور درست نیست و به‌روشنی اثبات می‌کند که چرا برای انجام این کار باید از یک شرکت حرفه‌ای و معتبر استفاده شود. به شرکت قالیشویی که قرار است فرش‌هایتان را تمیز کند، اعتماد کنید. فقط مطمئن شوید که برای انجام این کار از بخار شویی با کیفیت بالا استفاده می‌کند.

شرکت قالیشویی فرش ماشینی

تصور نادرست سوم

یکی از رایج‌ترین تصورهای در مورد قالیشویی فرش حرفه‌ای گران بودن آن است. هزینه انجام کار و خدماتی که این شرکت‌ها ارائه می‌دهند، بسیار متنوع هستند؛ بنابراین، شما باید به دنبال جایی بگردید که خدمات بسیار خوب و با کیفیتی ارائه دهد و درعین‌حال تعرفه‌های معقول و مناسبی هم داشته باشد. قیمت‌گذاری برای خدمات باید کاملاً شفاف باشد و هیچ‌گونه هزینه پنهانی و پشت پرده وجود نداشته باشد. کیفیت بالای شستشو ممکن است تا حدی در قیمت این خدمات منعکس شود. شرکت‌های قالیشویی برای آن که بتوانند خدمات با کیفیتی ارائه دهند، باید دستگاه‌های با کیفیتی داشته باشند و از مواد شوینده مناسب هم استفاده کنند. زمانی که تمامی این موارد را در کنار هم در نظر بگیریم، ارزش واقعی پول مشخص می‌شود.

شرکت‌ قالیشویی فرش

قالیشویی طُرّه

اگر تمایل دارید فرش خود را برای شستشوی حرفه‌ای به ما بسپارید، می‌توانید از بخش تماس با ما استفاده کرده و با ما تماس بگیرید. اما صبر کنید! برای راحتی شما بخش سفارش آنلاین را در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید فرم مخصوص به آن را پر کرده و برای خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. در بخش تعرفه قالیشویی هم می‌توانید قیمت‌های ما را مشاهده و مقایسه کنید. یکی دیگر از بخش‌های عالی ما طرح جایگزینی فرش است. مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در صورت درخواست از طرح جایگزینی فرش بهره‌مند شوند.
این طرح بدین‌صورت است که در زمان شستشوی فرش‌های شما، فرش‌هایی از جانب قالیشویی طُرّه در منزل شما به امانت گذاشته می‌شود تا در مدت‌زمان شستشوی فرش‌های خودتان منزل شما از فرش خالی نماند.

قالیشویی طُرّه
 

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?3-Misconceptions-About-Carpet-Cleaning&id=9773316

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *