چرا به قالیشویی حرفه‌ای نیاز دارید؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی طُرّه

شما چه در فکر قالیشویی تجاری باشید یا شستشوی فرش در منزل، قالیشویی حرفه‌ای همواره بهترین گزینه است. با این‌که یک کارشناس شستشوی فرش در منزل ممکن است به شما بگوید که با اجاره دستگاه قالیشویی و شستن فرش در منزل می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، بهتر است بدانید که حرفه‌ای‌ها این کار را بهتر و به‌درستی انجام خواهند داد. در واقع، دلایل فراوانی وجود دارند که باید شستشوی فرش را به قالیشویی حرفه‌ای بسپارید، از جمله دسترسی آن‌ها به تجهیزات بهتر و داشتن دانش کامل در این مورد.

قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی حرفه ای فرش

وجود بهترین تجهیزات در شرکت‌های قالیشویی

در اصل، شرکت‌های قالیشویی حرفه‌ای باید بهترین تجهیزات ممکن را در اختیار داشته باشند تا بتوانند رقابت خود را در این زمینه حفظ کنند. آن‌ها نه تنها در بیشتر وقت‌ها بهترین تجهیزات شستشوی فرش را در اختیار دارند، بلکه همواره مراقبند که تجهیزاتشان به‌خوبی کار کنند. این بدان معناست که آن‌ها در بیشتر وقت‌ها می‌توانند فرش را بهتر از تمیز کردن آن‌ها با تجهیزات خانگی می‌شویند. در واقع، قدرت تجهیزاتی که می‌بینید در فروشگاه‌ها یا سوپرمارکت‌های محلی تبلیغ می‌شوند، قابل‌مقایسه با قدرت پاک‌کنندگی دستگاه‌های قالیشویی صنعتی نیست. همان طور که می‌توانید ببینید، حرفه‌ای‌ها با استفاده از تجهیزات مناسب و قدرتمند می‌توانند بهترین نتایج را به دست آورند.

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی حرفه ای فرش

آشنایی مناسب با فرش و روش‌های شستشو

یکی دیگر از دلایلی که باید قالیشویی حرفه‌ای را انتخاب کنید، آشنایی با فرش‌هاست. فرش‌ها انواع مختلف و فراوانی دارند و هر یک از آن‌ها نیازمندی‌های خاص خود را برای شستشو دارند. یک متخصص قالیشویی حرفه‌ای نه تنها فرش شما را بهتر از  خودتان می‌شناسد، بلکه بهترین روش برای شستشوی آن را نیز می‌داند. به‌علاوه، دانش ارتقا یافته و به‌روز آن‌ها تضمین می‌کند که فرشتان در حین روند شستشو آسیب نخواهد دید. حرفه‌ای‌ها برای شستشوی فرش شما از تجهیزات و روش‌های صحیح استفاده می‌کنند. آن‌ها برای گرفتن نتایج بهینه و شستشوی بهتر فرش، مواردی مانند نوع فرش و میزان رفت و آمد از روی آن را در نظر خواهند گرفت تا مطمئن شوند فرشتان به‌طور کامل شسته می‌شود و تمامی کثیفی و مواد حساسیت‌زا از روی آن پاک می‌شوند.

شستن فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

کیفیت پایین دستگاه‌های خانگی

در پایان، بسیاری از دستگاه‌هایی که برای شستشوی فرش در منزل استفاده می‌کنید، به نوع محلول و روش شستشوی آن اهمیت چندانی نمی‌دهند. در اصل، اگر تا به حال خودتان فرشتان را تمیز کرده باشید، شاید بدانید که رفتن به سوپرمارکت و خریدن تجهیزات برای شستشوی فرش یعنی چه. اگر چندین گزینه در آنجا وجود داشته باشد، ممکن است ندانید کدام یک از آن‌ها برای فرشتان مناسب است. علاوه بر این، ممکن است برخی از این دستگاه‌ها نتوانند این کار را به‌خوبی انجام دهند، به‌ویژه اگر لکه‌های سرسختی روی فرشتان ایجاد شده باشد.

شستشوی فرش در قالیشویی حرفه‌ای، به بهتر شدن کیفیت هوای فضای داخل ساختمان کمک خواهد کرد، زیرا تضمین می‌کنند که فرش به‌خوبی تمیز شده است. این بدان معناست که در این شرکت‌ها از مواد پاک‌کننده ویژه‌ای برای شستشوی فرش و پاک کردن لکه‌ها استفاده می‌کنند که نه تنها کثیفی فرش، قارچ و کپک و باکتری‌های آن را از بین می‌برند، بلکه فرش پس از شستشو تمیز و جدید به نظر می‌رسد.

نکته آخر

استفاده از خدمات قالیشویی حرفه‌ای کمی هزینه دارد، اما می‌تواند برایتان در زحمت و زمان صرفه‌جویی کند. فرش‌هایی که به روش حرفه‌ای شسته شده باشند، نسبت به آن‌هایی که خودتان در منزل شسته باشید، در فاصله‌های زمانی کمتری به شستشو نیاز خواهند داشت.

شستشوی فرش
شستشوی فرش

قالیشویی طُرّه

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

یکی دیگر از بخش‌های عالی ما طرح جایگزینی فرش است. مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در صورت درخواست از طرح جایگزینی فرش بهره‌مند شوند.
این طرح بدین‌صورت است که در زمان شستشوی فرش‌های شما، فرش‌هایی از جانب قالیشویی طُرّه در منزل شما به امانت گذاشته می‌شود تا در مدت‌زمان شستشوی فرش‌های خودتان منزل شما از فرش خالی نماند.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

تصویری از قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?Why-You-Need-Professional-Carpet-Cleaning&id=7460195

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *