نحوه از بین بردن بوی حیوانات خانگی از فرش ماشینی – قسمت اول

دسته بندی ها
دسته‌ها
پاک کردن ادرار حیوانات از فرش ماشینی

قالیشویی طُرّه مجری انواع خدمات مربوط به فرش ماشینی و فرش دستباف در این جا قسمت اول از این مقاله دو قسمتی را برای شما کاربران محترم منتشر کرده و توضیحاتی را در مورد این مشکل مهم فراهم کرده است. در قسمت بعد ادامه مقاله را هم برایتان خواهیم گذاشت. حال توجه‌تان را به خواندن این مقاله مفید جلب می‌کنیم

 

لکه ادرار حیوانات خانگی
لکه ادرار حیوانات خانگی

 

نحوه از بین بردن بوی حیوانات خانگی از فرش ماشینی – قسمت اول

 

مشکل از بین بردن بوی حیوانات خانگی از فرش ماشینی یکی از مشکل‌ترین کارهایی است که خانه‌دارها معمولاً با آن مواجه می‌شوند. شما چه به خانه جدیدی رفته باشید که بوی حیوانات خانگی به‌طور مداوم در آن وجود دارند یا فروشنده یا صاحب حیوانات خانگی هستید که هر روز باید با این مشکل مواجه شوید، چند پیشنهاد برایتان داریم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به این مشکل به‌خوبی رسیدگی کرده و آن را برطرف کنید.

 

ادرار حیوان خانگی
ادرار حیوان خانگی

 

از بین بردن بوی ادرار

 

زمانی که نوبت به از بین بردن ادرار از روی فرش ماشینی و از خانه می‌شود، این کار می‌تواند به کاری سخت و غیرقابل‌تحمل تبدیل شود. برای از بین بردن این بو از فرش ماشینی، چند تکنیک و شیوه اثبات شده وجود دارند. شاید تنها راه واقعاً مؤثر این باشد که یک ماده شوینده آنزیمی از بین برنده بوی حیوانات خانگی را از فروشگاه محصولات مربوط به حیوانات خانگی در اطراف منزل خود بخرید. این مواد پاک کننده از آنزیم‌های طبیعی ساخته شده‌اند که مواد طبیعی را که باعث ایجاد بوی ادرار در منزل شده‌اند، از بین می‌برند.

مایع پاک کننده را روی قسمت آلوده شده بریزید (دقت کنید به‌خوبی در فرش فرو رود تا به قسمت لایه زیرین فرش هم نفوذ کند)، سپس روی آن را با مقوا یا چیز دیگری بپوشانید. لازم نیست این قسمت را به‌سرعت خشک کنید، بهتر است این کار را انجام ندهید. زمانی که می‌خواهید این بو را از فرش ماشینی خود پاک کنید، زمان رفیق شماست! یعنی هر چه این آنزیم بیشتر روی فرش بماند، نتیجه بهتری خواهید گرفت. برخی از روش‌هایی که ممکن است به شما توصیه کنند: قسمت آلوده شده را در سرکه غوطه‌ور کنید، یک محلول جوش‌شیرین استفاده کنید یا سفید کننده‌هایی که به رنگ آسیب نمی‌رسانند.

 

لکه های ادرار حیوانات خانگی
لکه های ادرار حیوانات خانگی

 

اگر به نظر می‌رسد که هیچ روشی کارگر نیست

 

در برخی موارد، به‌ویژه اگر با ادرار گربه مواجه باشید، خلاص شدن از شر بوی بد آن کاری تقریباً غیرممکن است. در چنین مواردی بهترین کار برداشتن کف‌پوش و تعویض آن با کف‌پوش دیگر است. اما در خصوص فرش ماشینی وضعیت کمی بهتر و کار هم ساده‌تر است و مشکل چندانی با آن نخواهید داشت. ابتدا بررسی کنید که ادرار تا عمق الیاف و لایه زیرین فرش نرسیده باشد. به‌هرحال، اگر به لایه زیرین رسیده بود و هنوز در خانه خود حیوانات خانگی دارید، آن‌ها به‌سوی آن قسمت جذب خواهند شد و دوباره آنجا را کثیف خواهند کرد. این کار ممکن است به‌قدری آزارنده و ناراحت‌کننده باشد که ممکن است مجبور شوید لایه زیرین کف‌پوش خود را کلاً عوض کنید تا هم از شر بوی بد آن خلاص شوید و هم از نیت شوم و تمایل دوباره حیوان خانگی خود که دوباره در همان جای قبلی ادرار کند!

 

لکه حیوانات خانگی بر فرش ماشینی
لکه حیوانات خانگی بر فرش ماشینی

 

قالیشویی طُرّه

 

اگر برای از بین بردن بوی بد ادرار حیوانات خانگی خود از فرش ماشینی به مشکل برخورده‌اید یا وقت کافی برای انجام آن را ندارید،، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

 

لینک مقاله منبع:

https://www.homeadvisor.com/r/removing-pet-odor-from-carpets

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *