4 دلیل مهم برای شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی

دسته بندی ها
دسته‌ها
شستشوی فرش

ما می‌پذیریم که حق دارید شستشوی فرش را حق مسلم خود بدانید. اما با این حال، زندگی‌ای پر از انواع مشغله‌ها و گرفتاری‌ها دارید و همیشه وقت کافی ندارید تا هر روز به آنچه کف اتاق‌های منزلتان را پوشانده توجه کنید یا بر روی مدیریت کسب‌وکارتان تمرکز کنید. به‌هرحال، گاهی اوقات مواردی پیش می‌آیند که به‌سختی می‌توانید به فرش‌هایتان توجه نکنید. در اینجا، 4 دلیل اصلی برای توجه به خدمات شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای را برایتان توضیح می‌دهیم.

 

شستن فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

دلایل مهم برای شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی

 

  • همه کثیفی‌ها را نمی‌توان با چشم دید

 

برخی از کثیفی‌ها یا مواد ریز ریخته شده روی فرش که باعث شده‌اند ظاهری تیره و کمرنگ به خود بگیرد، در سطح فرش وجود ندارند. در شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای، با استفاده از بخار شویی فرش می‌توانند کثیفی‌هایی را که به دلیل نفوذ به اعماق الیاف فرش از دید پنهان هستند، به‌خوبی شسته و از بین ببرند. با شستشوی عمیق‌تر فرش، کثیفی‌هایی را که با استفاده از جاروبرقی به‌تنهایی نمی‌توان تمیز کرد، از میان فرش پاک می‌کنند. مزایای دیگر پاک کردن کثیفی‌های عمیق و پنهان شده در الیاف فرش عبارت‌اند از:

  • کمتر شدن مواد حساسیت‌زا که ممکن است در هوا پخش شوند.
  • از بین بردن بوی به‌جا مانده از حیوانات خانگی که در عمق الیاف فرش قرار دارند.
  • استفاده بیشتر از فرش و افزایش عمر آن پیش از تعویض.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

  • شما از اجرای ایده‌های خود برای از بین بردن لکه‌ها خسته و ناامید شده‌اید

 

زمانی که نوبت به لکه‌هایی می‌رسد که بر ظاهر فرش‌های پهن شده در جاهای مسکونی یا تجاری تأثیر بگذارند، شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی محلی با آن‌ها به‌خوبی آشنایی دارند. به‌علاوه، برخی از مواد شوینده‌ای که ممکن است برای پاک کردن این لکه‌ها از بازار بخرید، ممکن است در صورت استفاده نامناسب و نادرست وضعیت لکه‌ها را از این هم بدتر کنند. کارشناسان و کارکنان ما در شرکت قالیشویی فرش ماشینی طُرّه، نحوه دسترسی به این لکه‌ها و  مناسب‌ترین روش‌ها و مواد برای از بین بردن آن‌ها را به‌خوبی می‌دانند.

 

شستشوی فرش
قالیشویی

 

  • خرید یا اجاره تجهیزات قالیشویی می‌تواند کاری پرهزینه و وقت‌گیر باشد

 

زمانی که فرش‌هایتان به شستشوی مرتب و درست‌وحسابی نیاز دارند، توصیه می‌کنیم با سپردن آن‌ها به شرکت قالیشویی حرفه‌ای خود را از زحمت و دردسر و هزینه خرید یا اجاره دستگاه قالیشویی خلاص کنید. این شرکت‌های حرفه‌ای هم تجهیزات لازم را در اختیار دارند و هم می‌توانند (در صورت داشتن این خدمات) کل اتاقتان را هم در مدت کوتاهی شسته و تمیز کنند.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی
  • روش‌هایی که در شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای به کار می‌روند، به معنای پارگی و پوسیدگی کمتر فرش است

 

شرکت‌های قالیشویی حرفه‌ای برای بخار شویی فرش‌ها از روش‌هایی استفاده می‌کنند که مخصوص همان فرش است. این کار در بیشتر وقت‌ها به این معناست که در فرآیند شستشو، فرش پاره نمی‌شود. این روش‌های ویژه شستشوی فرش به آب کمتری نیاز دارند و این بدان معناست که فرش‌ها در زمان کمتری خشک می‌شوند و مجبور نیستید نگران قارچ و کپکی باشید که ممکن است در نتیجه ماندن رطوبت در فرش در آن رشد کنند.

 

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

قالیشویی طُرّه

 

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

 

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

 

لینک مقاله منبع:

https://abovebeyondcarpetcleaning.com/4-reasons-to-consider-professional-carpet-cleaning-services

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *