نحوه از بین بردن بوی حیوانات خانگی از روی فرش ماشینی – قسمت دوم

دسته بندی ها
دسته‌ها
تأثیر ادرار حیوان خانگی روی فرش

در بخش پیش قسمت اول این مقاله را برایتان منتشر کرده و توضیحاتی در مورد برطرف کردن بو و ادرار حیوانات خانگی از روی فرش ماشینی دادیم و راه‌حل‌هایی را هم برای آن نشان دادیم. حال در اینجا قسمت دوم مقاله را می‌توانید بخوانید.

 

لکه حیوانات خانگی روی فرش ماشینی
لکه حیوانات خانگی

 

نحوه از بین بردن بود حیوانات خانگی از روی فرش ماشینی – قسمت دوم

 

خلاص شدن از دست بوی سایر حیوانات خانگی

 

زمانی که پای بوهای آزارنده حیوانات خانگی به میان باشد، ادرار این حیوانات پادشاه است، اما بدون شک این تنها مورد آزارنده نیست. بوی نامطلوب حیوانات خانگی می‌تواند بر روی شما اثری جدی بگذارند و اجازه ندهند از زندگی  خود به‌قدر کافی لذت ببرید و باید برای از بین بردن این مشکل حتماً اقدامات لازم را انجام دهید. از یک دیدگاه محلی شده، پاشیدن جوش‌شیرین در قسمت‌هایی که حیوانات خانگی زیاد در آن رفت و آمد می‌کنند و این که پیش از کشیدن جاروبرقی بگذارید در آنجا بنشیند، می‌تواند برای تازه کردن هوای اتاق واقعاً مؤثر باشد. به‌هرحال، برای یک شستشوی عمیق واقعی، نمی‌توانید با شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای مقابله کنید.

 

لکه های ادرار حیوانات خانگی
لکه های ادرار حیوانات خانگی

 

برای شستشوی فرش ماشینی خود شرکتی را انتخاب کنید که از روش شستشو با آب گرم استفاده می‌کند و دستگاه‌هایی دارد (در صورت وجود) که بر پشت خودروهای مخصوص سوار شده باشند تا مطمئن شوید فرش‌هایتان تا حد امکان به‌خوبی تمیز خواهند شد و مطمئن شوید آن‌ها می‌دانند که بوهای حیوانات خانگی نگرانی اصلی شماست؛ زیرا آن‌ها برای آن که به شما کمک کنند از شر این بوهای نامطلوب خلاص شوید تدابیر و تجهیزات ویژه‌ای دارند. به‌هرحال، سایر روش‌های شستشو شما را به اشتباه نینداخته و گمراهتان نکنند. احتمال دارد که با استفاده از هر روش شستشوی دیگر فقط وضعیت و شدت بو را بدتر کنید، به‌جای آن که بو را برطرف کنند!

 

لکه ادرار حیوانات خانگی
لکه ادرار حیوانات خانگی

 

لکه‌های حیوانات خانگی روی فرش ماشینی

 

زمانی که نوبت به لکه‌های مربوط به حیوانات خانگی روی فرش ماشینی می‌رسد، شستشو با آب گرم می‌تواند بهترین راه‌حل باشد. چیز دیگری برای مقایسه با آن وجود ندارد، حتی در میان سایر روش‌های شستشو در شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای. البته، شستشوی نقطه‌ای هم می‌تواند یک راه‌حل ممکن باشد. بهترین راه آن است که به‌محض لک شدن فرش ماشینی آن را تمیز کنید. ابتدا محل لکه را کاملاً خیس کنید، دوم ماده شوینده را روی آن بریزید و به یاد داشته باشید که هرگز محل لکه را سخت نمالید؛ زیرا با انجام این کار لکه‌ها به اعماق بیشتر الیاف فرش ماشینی نفوذ می‌کنند. تنها راه برای خلاص شدن از این لکه، تکرار فرآیند آغشته سازی، خیس کردن و مالش نرم است.

 

لکه حیوانات خانگی بر فرش ماشینی
لکه حیوانات خانگی بر فرش ماشینی

 

قالیشویی طُرّه

اگر برای از بین بردن بوی بد ادرار حیوانات خانگی خود از فرش ماشینی به مشکل برخورده‌اید یا وقت کافی برای انجام آن را ندارید،، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

 

https://www.homeadvisor.com/r/removing-pet-odor-from-carpets

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *