با شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش جلوی ایجاد مشکل برای سلامت خود را بگیرید

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی فرش ماشینی

در همه خانه‌ها می‌توان از فرش ماشینی استفاده کرد. این کف‌پوش می‌تواند جاذبه دیداری کف منازل را بیشتر کرده و آرامش و راحتی فضا را برای اهل خانه بیشتر می‌کند. خانه‌دارهایی که می‌خواهند برای منزل خود  فرش ماشینی یا فرش دستباف تهیه کنند، باید بدانند که شستشوی فرش ماشینی و فرش دستباف در شرکت قالیشویی فرش چیزی فراتر از یک مزیت زیبایی‌شناختی یا زندگی تجملاتی است. تمیز نگه داشتن فرش برای جلوگیری از مشکلات و خطرات احتمالی سلامت افراد خانواده است که ممکن است از فرش ناشی شوند.

 

قارچ و کپک فرش
قارچ و کپک فرش

 

مشکلاتی که از فرش ماشینی یا فرش دستباف ناشی می‌شوند

 

آسم و سایر بیماری‌های تنفسی

 

با این که آسم می‌تواند ریشه ژنتیکی داشته باشد، برخی عوامل محیطی هم می‌توانند در ابتلا به آن نقش داشته باشند. فرش ماشینی یا فرش دستباف کثیف یک علت معمولی برای این مشکلات است؛ زیرا، مواد و ذرات بیماری‌زای موجود در هوا را که می‌توانند به‌محض فرود آمدن در جاهای مرطوب سرعت تکثیر شوند، به‌سوی خود جذب می‌کنند. فرش مرطوب بستر بسیار مناسبی برای رشد و پرورش انواع مایت، باکتری، قارچ (مانند کپک) و میکروارگانیسم‌های فراوان دیگر است.

 

مایت موجود در گردوغبار فرش
مایت موجود در گردوغبار فرش

 

حساسیت

 

فرش مانند دامی برای گردوغبار عمل می‌کند و این گردوغبار نیز محل موردعلاقه برای رشد و پرورش مایت است. هر دو این مواد جزو علت‌های ابتلا به حساسیت هستند. در گردوغبار موجود در منزل مواد مختلفی وجود دارند – الیاف طبیعی، ذرات ریخته شده مواد غذایی، پرز و موی حیوانات خانگی، قطعات بدن حشرات و پسماندهای مایت. مایت‌های گردوغبار یک جزو پروتئینی دارند که می‌تواند واکنش آلرژیک را تحریک کند. این موارد موجب می‌شوند که فرش ماشینی به خطری برای سلامت تبدیل شود، اما با شستشو و تمیز کردن آن می‌توانید از دست این ذرات و مواد رها شده و فرش هم می‌تواند مانند یک فیلتر هوا عمل کند.

 

 

تصویر میکروسکوپی آلودگی های پنهان فرش ماشینی
آلودگی های پنهان فرش

سایر مشکلات سلامتی مربوط به میوکوتوکسین

 

میوکوتوکسین‌ها ترکیبات بسیار نامطبوع و ناخوشایندی هستند که برخی از انواع قارچ‌ها منتشر می‌کنند. ازآنجایی‌که فرش به‌ویژه فرش مرطوب محل مناسبی برای قارچ کپکی است، اگر فرش ماشینی یا فرش دستباف منزل خود را به‌درستی تمیز نکنید یا پس از شستشو در منزل به‌خوبی خشک نکنید، خود و خانواده‌تان در معرض این مواد ناسالم و خطرناک قرار دارید. افراد و کودکانی که سیستم ایمنی بدنشان آسیب دیده است (بزرگ‌سالان و آن‌هایی که اختلال تنفسی شدید دارند) به شکل خاصی در معرض این خطرات سلامت قرار دارند.

 

 

لکه ادرار حیوانات خانگی فرش دستباف و فرش ماشینی
لکه ادرار حیوانات خانگی

قالیشویی طُرّه

 

شما می‌توانید از زیبایی فرش ماشینی یا فرش دستباف در منزل خود لذت ببرید، اما سلامت اعضای خانواده خود را با مشکلاتی که می‌توانند ایجاد کنند، به خطر نیندازید. به شما توصیه می‌کنیم که شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش را جدی بگیرید. نمی‌دانید که هر چند وقت یک بار باید این کار را انجام دهید؟ با قالیشویی طُرّه تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید. می‌توانید با رفتن به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود وقت اینترنتی بگیرید. تعرفه‌های ما را هم می‌توانید در قسمت تعرفه‌های قالیشویی مشاهده کنید.

 

لینک مقاله منبع:

http://smartchoicecleaning.com/evade-health-risks-carpet-upholstery-cleaning

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *