مراقبت از فرش – 5 دلیل برای ضرورت تمیز کردن و شستشوی فرش

دسته بندی ها
دسته‌ها
شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی

در هوای موجود در محیط آلاینده‌های بی‌شماری وجود دارند که راه خود را به میان الیاف فرش‌های پهن شده در هر خانه‌ای پیدا می‌کنند. حتی دقیق‌ترین و تمیزترین خانه‌دارها هم نمی‌توانند جلوی آلوده شدن فرش به این مواد را بگیرند. یکی از کاربردهای اصلی فرش آن است که مانند فیلتر هوا عمل کرده و این آلاینده‌ها را به خود جذب می‌کند و درنتیجه با تصفیه هوا باعث می‌شود ما تنفس سالم‌تری داشته باشیم. مانند سایر فیلترها، فرش‌ها توانایی محدودی برای گرفتن این کثیفی‌ها دارند و باید به‌طور مرتب تمیز شوند تا بتوانند کار خود را به‌درستی انجام دهند. قالیشویی طُرّه در این مقاله آموزشی خود برایتان توضیح خواهد داد که چرا تمیز کردن و شستشوی فرش علاوه بر یک مزیت تجملاتی، امری ضروری و بسیار مهم است.

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی حرفه‌ای
قالیشویی حرفه‌ای

5 دلیل برای ضرورت تمیز کردن و شستشوی فرش

حفظ زیبایی ظاهر فرش

دلیل اول به ظاهر کلی فرش مربوط می‌شود. بدیهی است که یک فرش کثیف و لکه‌دار، برای کسانی که آن را می‌بینند ناخوشایند و دلسردکننده است. اگر با چنان فرشی مواجه شوید، احتمال دارد که خودبه‌خود تصورات منفی در مورد آن داشته باشید. اتفاقاتی که رخ می‌دهند و باعث لکه‌دار شدن فرش می‌شوند، نباید باعث خراب‌تر شدن وضعیت فرش شوند و با تمیز کردن مرتب فرش می‌توانید جلوی چنین مشکلاتی را بگیرید.

پاک کردن لکه خون از روی فرش
پاک کردن لکه

جنبه‌های بهداشتی

دلیل سوم، جنبه‌های پاکیزگی و بهداشتی تمیز کردن و شستشوی فرش است. فرش‌های تمیز، آلاینده‌های زیستی، مایت‌های گردوغبار، آلاینده‌های فضای بیرون که به داخل می‌آیند، شن، خاک، باکتری‌ها و ذرات ریز غذا را به‌طور مؤثری فیلتر می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در فضای اطرافتان پخش و باعث بیماری‌تان شوند. در صورت تمیز کردن و شستشوی فرش به‌طور مرتب، می‌توانید خود را از خطر ابتلا به بیماری‌های ناشی از آلودگی‌های موجود در آن ایمن نگه دارید.

مایت‌های گردوغبار
مایت‌های گردوغبار و مشکلاتی که می توانند ایجاد کنند

از بین نرفتن ضمانت

دلیل سوم برای شستشوی فرش نیازمندی‌های ضمانت آن است. بسیاری از تولیدکنندگان فرش، ضمانت آن را در صورتی قبول می‌کنند که فرش به‌طور مرتب در قالیشویی فرش حرفه‌ای شسته شده باشد. بهتر است رسیدهای مربوط به شستشوی فرش در قالیشویی فرش حرفه‌ای را نگه دارید تا در صورت نیاز بتوانید به تولیدکننده فرش و معتبر ماندن ضمانت آن تحویل دهید.

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

افزایش طول عمر فرش

دلیل چهارم آن است که فرش با شستشوی مرتب هم عمر بیشتری خواهد داشت و هم ظاهر آن جذاب‌تر می‌شود. رفت و آمد روی فرش باعث خرد شدن ذرات شن لابه‌لای الیاف فرش می‌شود که می‌تواند آن‌ها را پاره کند و در این صورت، فرش ظاهری رنگ‌پریده، کهنه و دلسردکننده پیدا خواهد کرد.

مراقبت از فرش
مراقبت از فرش

جلوگیری از تعویض زودهنگام فرش

دلیل پنجم برای تمیز کردن و شستشوی مرتب فرش، آن است که مجبور نشوید سریع آن را تعویض کنید. اگر فرش‌ها پوسیده و آسیب‌دیده شوند، ظاهری مندرس و پاره‌پوره پیدا می‌کنند و حتی در موارد وخیم‌تر ممکن است نخ‌نما شوند. بدیهی است که مرمت یک فرش آسیب‌دیده از تمیز کردن مرتب آن سخت‌تر است. در شرکت‌های قالیشویی فرش حرفه‌ای، خدماتی جامع (لکه‌برداری، شستشوی فرش و غیره) در قبال قیمت‌های رقابتی ارائه می‌شوند که وقتی این هزینه را با هزینه تعویض فرش مقایسه کنید، متوجه منظور ما خواهید شد.

تعداد دفعات شستشوی فرش به تعداد ساکنان ساختمان و میزان استفاده از فرش بستگی دارد. اگر برای یافتن یک قالیشویی معتبر و حرفه‌ای برای فرش خود وقت کافی بگذارید و هزینه لازم را صرف کنید، در مورد روش‌های مختلف مراقبت از فرش اطلاعات خوب و کافی به دست خواهید آورد و از نتایج به دست آمده خشنود خواهید شد. با تمیز کردن و شستشوی مرتب فرش، جلوی آسیب دیدن آن در نتیجه رطوبت، کثیفی و ریختن مایعات بر روی آن را می‌گیرید. در این مقاله دلایلی را برایتان آوردیم تا متوجه شوید که تمیز کردن مرتب برایتان منافع زیادی دارد و یک کار ضروری است.

شستشوی فرش
شستشوی فرش

قالیشویی طُرّه

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

یکی دیگر از بخش‌های عالی ما طرح جایگزینی فرش است. مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در صورت درخواست از طرح جایگزینی فرش بهره‌مند شوند.
این طرح بدین‌صورت است که در زمان شستشوی فرش‌های شما، فرش‌هایی از جانب قالیشویی طُرّه در منزل شما به امانت گذاشته می‌شود تا در مدت‌زمان شستشوی فرش‌های خودتان منزل شما از فرش خالی نماند.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?Carpet-Protection—The-5-Reasons-Why-Cleaning-Carpets-Is-a-Necessity&id=8329420

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *