آیا شستشوی فرش در منزل هدر دادن وقت است؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت‌ قالیشویی فرش

زمانی که صاحب‌خانه تشخیص می‌دهد فرش منزل به‌خوبی و تمیزی گذشته نیست، ممکن است به فکر شستن آن در منزل بیفتد. مهم‌ترین دلیلی که افراد به این فکر می‌افتند، آن است که گمان می‌کنند فرش‌ها را می‌توانند با کمترین قیمت و هزینه ممکن تمیز کنند و بهتر است آن را به شرکت قالیشویی فرش ماشینی ندهند. بر اساس روشی که مواد شوینده فرش برای شستشو در منزل به بازار عرضه و برای آن‌ها بازاریابی می‌شود، انجام این کار (شستشوی فرش در منزل) منطقی به نظر می‌رسد. اما متأسفانه، واقعیت کاری که این محصولات می‌توانند انجام بدهند، با ادعایی که می‌کنند کاملاً متفاوت است.

از آنجایی که بسیاری از افراد مجبور بوده‌اند این روش سخت‌ را یاد بگیرند، نتایج شوینده‌های خانگی به طور کلی نتوانسته انتظارات آن‌ها را برآورده کند. وقتی این مواد شوینده نمی‌توانند نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشند، یعنی استفاده از آن‌ها هدر دادن پول و هزینه بوده است. آن چه قضیه را بدتر می‌کند این است که این مواد به‌خوبی کار نمی‌کنند و می‌توانند مشکلات مختلف و متعددی را ایجاد کنند.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

4 مشکلی که شستشوی فرش در منزل می‌تواند ایجاد کند

 

اگر برای شستشوی فرش خود در منزل یک دستگاه قالیشویی را از فروشگاهی اجاره کنید، چیزی که در پایان برایتان باقی خواهد ماند، فرش‌هایی خیس خورده است! علت ایجاد چنین مشکلی در دستگاه‌هایی که برای شستشو در منزل استفاده می‌کنند، رایج است و آن نداشتن تجهیزات آبگیری فرش است که ما در قالیشویی طُرّه از آن استفاده می‌کنیم. دومین مشکلی که در نتیجه استفاده از این دستگاه‌ها می‌تواند به وجود آید، رشد قارچ و کپک است. هر چه فرش مدت‌زمان بیشتری را مرطوب بماند، احتمال رشد قارچ در آن بیشتر خواهد شد.

یکی دیگر از مشکلاتی که ایجاد خواهد شد، آب رفتن فرش است. این مشکل نیز در نتیجه رطوبت بیش از حد ایجاد می‌شود. در صورتی که فرش آب برود، تنها راه‌حل آن تعویض فرش است! در پایان، حتی اگر موفق شوید این مشکلات را هم برطرف کنید، در بیشتر وقت‌ها شستشوی فرش در منزل به جمع شدن دوباره و سریع خاک و گردوغبار روی آن منجر خواهد شد؛ به این دلیل که دستگاه قالیشویی شخصی نمی‌تواند تمام آب و مواد شوینده‌ای را که در فرش نفوذ کرده است به طور کامل از آن بیرون بکشد. وقتی فرش را پس از شستشو رها می‌کنید، مواد شوینده بیش از حد آن مواد حساسیت‌زا و کثیفی را به خود جذب خواهند کرد.

 

شستن فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

قالیشویی طُرّه می‌تواند این کار را برایتان به‌خوبی انجام دهد

 

ما به خانه‌دارها به‌شدت توصیه می‌کنیم که فرش‌های خود را به طور مرتب با جاروبرقی تمیز کنند. اما از آنجایی که استفاده از دستگاه قالیشویی در منزل می‌تواند مشکلات زیادی برایتان به بار آورد، به شما توصیه می‌کنیم کار را به کاردان بسپارید و شستشوی فرش خود را به متخصصان باتجربه ما واگذار کنید. زمانی که برای شستشوی فرش خود با قالیشویی طُرّه تماس می‌گیرید، دیگر نیازی نیست که نگران هدر رفتن وقت خود یا انجام کاری اشتباه باشید.

در عوض، تکنسین‌های باتجربه ما فرش‌هایتان را به خوبی خواهند شست. به لطف تجربه و مهارت بالای کارکنان ما و نیز تجهیزات پیشرفته‌ای که برای این کار استفاده می‌کنیم، فرش‌هایتان را به خوبی هر چه بیشتر خواهیم شست که پس از شستشو فقط ظرف چند ساعت خشک خواهند شد.

 

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

 

اگر می‌خواهید فرش‌هایتان به خوبی و بدون نگرانی شسته شوند، با ما تماس بگیرید

 

به احتمال فراوان، فرش بخش زیادی از منزل شما را پوشانده است. اگر می‌خواهید فرشتان ظاهر خوبی داشته باشد و در بهترین وضعیت باقی بماند، ما می‌توانیم به شما در دستیابی به این هدف مهم کمک کنیم. قالیشویی طُرّه در زمینه تحویل دادن به‌موقع و فرش‌های تمیز به مشتریان خود سابقه درخشانی دارد. برای مشاوره با کارشناسان ما می‌توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید و برای آگاهی از قیمت‌ها به بخش تعرفه قالیشویی بروید. برای سفارش اینترنتی می‌توانید به بخش
سفارش آنلاین رفته و فرم مربوط به آن را تکمیل کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

 

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *