نقص های شستشوی فرش در منزل

دسته بندی ها
دسته‌ها
نمایی از قالیشویی فرش ماشینی

زمانی که نوبت به شستشوی عمیق فرش در منزل می رسد، اکثر صاحب‌خانه‌ها ترجیح می‌دهند خودشان فرش را بشویند تا به زعم خود در هزینه‌های آن صرفه‌جویی کنند. چنین رویکرد و روشی در اکثر کارها می‌تواند مفید و مؤثر باشد اما در خصوص شستشوی فرش این‌طور نیست و بهتر است انجام آن را به شرکت‌های حرفه‌ای قالیشویی فرش ماشینی بسپارند. شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی برای آن که بتوانند فرش‌ها را تا عمق الیافشان به بهترین شکل ممکن بشویند و سطح آن را هم کاملاً تمیز و پاک‌سازی کنند، تجهیزات ویژه و مناسبی دارند. با این‌که ممکن است صاحب‌خانه‌ها بتوانند فرش‌هایشان را در منزل بشویند، این کار می‌تواند نقص‌هایی هم داشته باشد که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

شستن فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

نقص‌های شستشوی فرش در منزل

نیاز به وقت زیاد

 

اولین نقص شستشوی فرش در منزل آن است که برای انجام آن وقت زیادی را باید صرف کنید. با استفاده از یک دستگاه فرش شویی در منزل ممکن است این روند شستشو ساعت‌ها طول بکشد که در مقابل یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی می‌تواند به لطف تجهیزات مخصوصی که دارد این کار را در کمتر از یک سوم این زمان برایتان انجام دهد، حتی با کیفیتی بسیار بالاتر از شستشوی فرش در منزل.

علاوه بر این، یافتن بهترین تجهیزات موجود برای این کار نیز می‌تواند وقت زیادی از شما بگیرد. به جرئت می‌توانیم بگوییم که یافتن تجهیزاتی که بتوانند با کیفیت این شرکت‌های حرفه‌ای رقابت کنند تقریباً غیرممکن است و به این معناست که برای دستیابی به نتایج مطلوب باید زمان بسیار زیادتری را صرف کنید. ارزش زمان سپری شده در کل این فرآیند و استفاده از تجهیزات نامرغوب از پولی که به اصطلاح خودتان با شستشوی فرش در منزل صرفه‌جویی کرده‌اید، بیشتر است.

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

اشتباهات فراوان

 

نقص دیگر شستشوی فرش در منزل آن است که به راحتی اشتباهاتی در آن رخ می‌دهند. برای این‌که بتوانید به درستی از تجهیزات قالیشویی استفاده کنید، باید با آن تجهیزات و نیز تمامی لوازم جانبی آن و نیز مواد شوینده مناسب آشنایی کامل داشته باشید. برخی از مواد شویند می‌توانند برای فرش مضر باشند و محتوی مواد شیمیایی هستند که ممکن است باعث اذیت افرادی شود که حساسیت دارند. آشنا شدن با این تجهیزات و نحوه کار کردن با آن‌ها و نیز مواد شوینده مخصوص این کار مدتی طول می‌کشد و حتی با وجود این آشنایی، احتمال بروز مشکل و اشتباه همچنان بالاست. شرکت‌های حرفه‌ای قالیشویی فرش ماشینی دقیقاً می‌دانند که کدام تجهیزات و مواد شوینده برای چه نوع فرش مناسب‌اند و برای جلوگیری از اشتباه از کدام یک باید استفاده کنند.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

پرهزینه بودن

 

آخرین نقص شستشوی فرش در منزل آن است که اجاره تجهیزات قالیشویی می‌تواند برایتان پرهزینه باشد. صاحب‌خانه‌ها معمولاً دستگاه‌هایی را اجاره می‌کنند، اما اجاره‌بهای آن‌ها می‌تواند با وجود مواد شوینده و سایر تجهیزات جانبی همراه با آن هزینه بالایی داشته باشد. افرادی که تجهیزات را اجاره می‌کنند، ممکن است لازم شود یک سپرده خسارت هم پرداخت کنند یا در صورتی که به آن‌ها خسارتی وارد کنند باید آن را جبران کنند. درنتیجه، مجموع هزینه‌های این عوامل همراه با زمانی که برای شستشوی فرش با استفاده از این تجهیزات صرف می‌شود، با ارزش زمان کمتر و زحمت و دردسر کمتر استفاده از شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی قابل مقایسه نیست.

 

اکنون با شرکت قالیشویی فرش ماشینی تماس بگیرید

 

اگر می‌خواهید فرش خود را برای شستشو به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی معتبر بسپارید و حوصله انجام آن را در منزل ندارید، می‌توانید با ما در قالیشویی طُرّه تماس بگیرید. ما برای شستشوی فرش شما از آب گرم استفاده می‌کنیم تا به‌صورت عمقی شسته و بهداشتی و تمیز شود.

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *