چرا باید به شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی اعتماد کنید؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی

فرش‌ها باعث می‌شوند که ظاهر منزلتان لطافت و ظرافت خاصی پیدا کند و مجذوب‌کننده و برای مهمان‌ها خوشایند و دلپسند شود. به هر حال، فرش‌ها ممکن است در طول سال کثیف شوند و حتی ممکن است لکه و ذرات گردوغبار روی آن‌ها بنشیند که با چشم عادی نمی‌توانید آن‌ها را ببینید. خدمات متنوع قالیشویی فرش ماشینی برای این مشکلات راه حل‌های فوری و مناسبی دارند که موجب می‌شود فرشتان ظاهری تمیز پیدا کرده و تر و تازه به نظر آید. شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی می‌توانند فرش‌ها را به‌طور عمقی بشویند و کیفیت خدمات خود را هم تضمین کنند. آن‌ها در کار خود خبره هستند و اطمینان می‌دهند که عمر فرشتان با شستشو چندین سال افزایش می‌یابد.

شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی، روند شستشوی فرش و پاک کردن انواع لک‌ها و مواد حساسیت‌زا را در روش‌های مختلفی انجام می‌دهند. تولیدکنندگان فرش می‌گویند که فرش‌های تمیز ظاهری زیباتر دارند و به طور ذاتی بیشتر عمر می‌کنند و احتمالاً از نظر بهداشتی سالم‌تر هم خواهند بود. شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی برای همین منظور استفاده می‌شوند. در متن کارهای قالیشویی حرفه‌ای، بخار شویی همان بیرون آوردن خاک‌های میان فرش با آب گرم است که در ادبیات حرفه‌ای به آن HWE گفته می‌شود. در این روش، از تجهیزاتی استفاده می‌شود که آب گرم را به روی فرش اسپری می‌کنند و گاهی اوقات مواد پاک‌کننده شیمیایی هم به آن اضافه می‌کنند؛ سپس بلافاصله آب را با استفاده از تجهیزات مخصوص همراه با کثیفی و لک‌های جداشده و حل‌شده از فرش می‌گیرند.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

 

به طور کلی، تولیدکنندگان فرش ماشینی شستشو با آب گرم را مؤثرترین روش شستن فرش می‌دانند که موجب تمیزی بهتر و عمیق‌تر فرش هم می‌شود. اما درواقع بخار می‌تواند به الیاف فرش‌های دستباف آسیب برساند و در صورت استفاده از گرما ممکن است خصوصیات آن را تغییر دهند. فرش‌هایی که از الیاف طبیعی بافته شده‌اند، مانند فرش‌های پشمی ممکن است آب روند، فرش‌های مخملی شمعی و فرش‌های بربر وزکرده می‌شوند؛ بنابراین، کار شستن فرش را باید به متخصصین آن یعنی شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای بسپارید.

 

7 دلیل برای مهم بودن قالیشویی

 

بسیاری از ما نمی‌خواهیم به خدمات قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای اعتماد کنیم یا حداقل در انتخاب آن درنگ می‌کنیم و تردید داریم. همواره پرسش‌ها و نگرانی‌های فراوانی به ذهنمان هجوم می‌آورند که باعث می‌شوند از این خدمات عقب‌نشینی کنیم. تا حدی میزان هزینه‌ای که قرار است برای آن پرداخت شود و نیز مطمئن بودن یا نبودن آن موجب نگرانی می‌شود. اما این روزها این خدمات کاملاً مطمئن و برای همه ما مقرون‌به‌صرفه هستند.

 

شستن فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

مزایای استفاده از قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای

 

  • آن‌ها تجربه بالای خود و کیفیت شستشوی فرش را تضمین می‌کنند.
  • کارشناسان آموزش دیده‌ای دارند که به‌صورت حرفه‌ای انتخاب شده‌اند.
  • تجهیزات پیشرفته دارند.
  • به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خود هستند.
  • یکی از بزرگ‌ترین فوایدی که از این حرفه به دست می‌آورید، دانشی است که آن‌ها در این کاردارند.
تصویری از قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

استفاده از شرکت‌های حرفه‌ای، برای حفظ و سالم نگه‌داشتن فرش‌ها که سرمایه‌ای ارزشمند هستند، ضروری است!

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *