چرا استفاده از شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای اهمیت دارد؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
شستشوی فرش

شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای تنها جایی است که برای شستشوی فرش باید به آن‌ها اعتماد کنید. هر کس دیگری که در این زمینه تجربه کافی یا گواهینامه مجاز را نداشته باشد، نمی‌تواند این کار را به‌درستی انجام دهد و در پایان کار ممکن است با بی‌دقتی در انجام آن هزینه زیادی روی دستتان بگذارد.

بدون شک، فرش‌ها بلندمدت‌ترین سرمایه‌گذاری هستند که در منزل خود دارید. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند کف منزل خود را با سنگ مرمر یا چوب جنگلی بپوشانند، اما فرش می‌تواند گزینه و انتخاب بهتری برای این مورد باشد. برای این مورد می‌توان الیاف و کف‌پوش‌های متعددی انتخاب کرد. با توجه به همه این جوانب، هزینه آن اگر از سایر گزینه‌ها بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. پس از نصب این سرمایه‌گذاری عظیم، به‌شدت باید از آن مراقبت کنید تا بتوانید آن را در بهترین وضعیت حفظ کنید؛ یعنی، کشیدن جاروبرقی به طور مرتب در  نواحی پر رفت و آمد و نگهداری مرتب آن.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

 

چرا باید از شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای استفاده کنید؟

 

یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای در زمینه تمامی انواع الیاف فرش و ساختار آن گواهینامه‌های مجاز و لازم را دارد و به‌خوبی می‌دانند از چه تجهیزاتی باید استفاده کنند و چگونه آن‌ها را به‌درستی به کار گیرند. تکنسین‌های این شرکت‌ها می‌توانند تمام قسمت‌های فرش را برای برخورد مناسب با لک‌ها بررسی کرده و راه از بین بردن آن را تشخیص دهند و نیز می‌دانند که برای این کار باید از کدام مواد شوینده و ابزار تخصصی استفاده کنند. علاوه بر این، آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که برای انجام و تکمیل کارآمد این کار از چه روشی باید استفاده کنند. آن‌ها به صاحب فرش خواهند گفت که با چه روش‌هایی می‌توانند عمر فرش خود را بیشتر کرده و با لک‌هایی که ممکن است روی آن ایجاد شوند، چه‌کار کنند.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

اگر از شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای استفاده نکنید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

 

اگر برای شستشوی فرش از این شرکت‌های مجاز استفاده نکنید، ممکن است به فرش خود صدمات جبران‌ناپذیری وارد کنید. آن‌ها ممکن است فرش را بیش‌ازحد خیس کنند که درنتیجه محیط مناسب و فوق‌العاده‌ای برای رشد و پرورش قارچ و سایر میکروب‌ها ایجاد می‌کند. در صورتی که از تجهیزات نامناسب استفاده شود، می‌تواند به الیاف فرش آسیب جبران‌ناپذیری وارد شود که در این صورت، تنها راه درمان آن تعویض فرش خواهد بود. اگر از مواد شوینده نادرست استفاده شود، یا فرش را به‌درستی آبکشی نکنند، می‌تواند به الیاف فرش آسیب بزند یا موجب می‌شود که خاک سریع‌تر روی آن انباشته شود که در این صورت باید فرش را زودبه‌زود بشویید.

 

مشتریان از شرکت قالیشویی فرش ماشینی چه انتظاراتی دارند؟

 

زمانی که فرش به این شرکت‌ها تحویل داده می‌شود، تکنسین‌ها آن را بررسی می‌کنند. پس از تکمیل بررسی، روند شستشو آغاز می‌شود. آن‌ها ابتدا در فرآیندی که از بین بردن خاک خشک نام دارد، خاک را با استفاده از جاروبرقی از فرش می‌گیرند. با این روش، تمامی مواد شل روی فرش مانند گردوخاک از روی آن گرفته می‌شوند. سپس، نوبه به مرحله جداسازی گردوخاک و غبار فرش می‌رسد. تکنسین برای انجام این کار از یک ماده شوینده استفاده می‌کند که خاک را از الیاف فرش جدا می‌کند.

برای گرفتن خاک از فرش ممکن است از روش‌های مختلفی استفاده شود. سپس الیاف فرش را که روی هم جمع شده و به هم چسبیده‌اند، از هم جدا می‌کنند تا مواد شوینده و حالت‌دهنده و نگه‌دارنده به‌طور مساوی بین آن‌ها پخش شوند. پس از آن، روند خشک‌کردن فرش شروع می‌شود. فرش‌هایی که به‌صورت حرفه‌ای شسته شده باشند، در ظرف کمتر از 24 ساعت باید خشک شوند.

هنگامی که می‌خواهید فرش خود را به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی بسپارید، مطمئن شوید که گواهینامه مجاز برای این کسب‌وکار را دارند. داشتن این گواهینامه‌ها می‌تواند کیفیت کارشان را تضمین کند.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

قالیشویی طُرّه یکی از مواردی است که مشتریان عزیز می‌توانند در همه زمینه‌ها به کیفیت کار و نیز تجربه و مهارت کارکنان آن به طور کامل اطمینان کنند. کافیست فقط یک بار خدمات ما را امتحان کنید.

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *