10 نکته که هنگام خرید فرش ماشینی باید در نظر بگیرید – قسمت اول

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت قالیشویی فرش ماشینی

استفاده از فرش ماشینی در منزل و پوشاندن کف اتاق‌ها با آن مزایای زیادی دارد، ازجمله راحتی، جذب سروصدا، ظاهر و طراحی‌های چندگانه  متنوع – زیرا فرش ماشینی رنگ‌ها، الگوها و مواد اولیه متنوعی دارد. تعویض یک فرش کهنه و پوسیده و رنگ و رو رفته با یک فرش جدید می‌تواند روحی دوباره به فضای اتاق ببخشد که به دلیل کهنه بودن فرش از دست داده است. در بازار انواع فرش ماشینی فراوانی وجود دارند که به همین دلیل انتخاب یک فرش ماشینی با رنگ، الگو و مواد اولیه مناسب را به کاری دشوار تبدیل می‌کند. هنگام خرید فرش ماشینی توجه داشته باشید که رنگ و الگوی مناسب را انتخاب کنید که با دکور منزلتان مطابقت داشته باشد و به نوع ماده اولیه آن هم توجه زیادی کنید تا بتوانید به‌خوبی از آن مراقبت و نگهداری کنید.

در این مجموعه مقاله 10 نکته را برایتان آورده‌ایم که باید هنگام خرید یک فرش ماشینی مناسب در نظر داشته باشید. در مقاله فعلی بخش‌هایی از این نکات را می‌آوریم و در مقاله‌های بعدی ادامه آن را برایتان منتشر خواهیم کرد.

 

 

خرید فرش ماشینی
فرش ماشینی

نکاتی مهم برای خرید فرش ماشینی

 

  • انتخاب فرش با لایه زیرین مناسب

لایه زیرین فرش برای فراهم کردن پشتیبانی بیشتر و زیرسازی بهتری را برای فرش ماشینی اهمیت زیادی دارد و توجه نکردن به لایه زیرین در حین خرید فرش ماشینی و انتخاب نادرست می‌تواند موجب پوسیدگی و پاره شدن زودرس آن بشود. مواد لایه زیرین باکیفیت فرش ماشینی از لاستیک و فوم ساخته می‌شوند و جلوی خراب شدن پشتی و الیاف فرش را می‌گیرد. علاوه بر این، لایه زیرین می‌تواند به عایق‌بندی صوتی منزل کمک کرده و صدا را به خود جذب کند. در حین خرید فرش ماشینی توجه کنید فرشی را انتخاب کنید که لایه زیرین مناسبی داشته باشد و با فرشی که قصد خرید آن را دارید مطابقت داشته باشد. برای خرید فرش ماشینی مناسب توصیه‌های تولید کننده فرش را دنبال کرده و در نقاط پر رفت و آمد منزل خود لایه زیرین مناسب محکمی را نصب کنید.

 

خرید فرش ماشینی
فرش ماشینی

 

  • انتخاب سبک مناسب برای فرش

 

در بازار سبک‌های مختلف و متنوعی برای فرش ماشینی وجود دارند، ازجمله مخمل خواب‌دار، بافت، حاشیه تزئینی و ساکسونی و بربر و غیره که هر یک ظاهر و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. بسیاری از خانه‌دارها در هنگام خرید فرش ماشینی معیار خود را ظاهر فرش در نظر می‌گیرند، اما بهتر است مراقبت و نگهداری‌ای را که هر سبک بدان نیاز دارد، در نظر بگیرید. فرش مخملی و فرش ساکسونی برای نقاط کم رفت و آمد منزل مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب مناسب‌اند؛ زیرا اثر رد پا و جاروبرقی در پرزهای آن‌ها نمایان می‌شود.

فرش بربر بسیار پرپشت و بادوام است که همین ویژگی سبب می‌شود برای نقاط پر رفت و آمد منزل مناسب شود و فرش‌های بافت و حاشیه تزئینی به گونه‌ای هستند که کثیفی و ذرات مواد ریخته شده بر روی خود را مخفی می‌کنند و به همین دلیل این سبک‌ها نیز برای نقاط پر رفت و آمد گزینه‌های مناسبی هستند.

 

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

 

قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه در این مجموعه چند قسمتی معیارهای مهم برای خرید فرش ماشینی را برایتان خواهد گفت. در این مقاله بخشی از این معیارها را برایتان آوردیم و در مقالات بعدی ادامه این مبحث مهم را منتشر خواهیم کرد.

برای سفارش شستشوی فرش خود به‌صورت اینترنتی می‌توانید به بخش سفارش آنلاین بروید و فرم مربوط به آن را پر کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود. تعرفه‌های ما را نیز می‌توانید بررسی و مقایسه کنید!

به ما اطمینان کنید!

http://restorationmasterfinder.com/restoration/10-tips-when-buying-carpet

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *