10 نکته که هنگام خرید فرش ماشینی باید در نظر بگیرید – قسمت دوم

دسته بندی ها
دسته‌ها
خرید فرش ماشینی

در بخش پیشین، قسمت اول مقاله مهم و مفید «10 نکته که هنگام خرید فرش ماشینی باید در نظر بگیرید» را منتشر کرده و دو مورد از گزینه‌هایی را که باید در نظر بگیرید، برایتان توضیح دادیم. هدف ما از نوشتن چنین مقالاتی آن است که اطلاعات خوانندگان و کاربران خود را در زمینه‌های مرتبط به فرش ازجمله شستشوی فرش، مرمت فرش، خرید فرش، نگهداری و غیره بالا ببریم و همواره تلاش کرده‌ایم در این زمینه‌ها بهترین مطالب را فراهم کنیم. حال قسمت دوم این مقاله را می‌توانید بخوانید.

 

 

قالیشویی فرش ماشینی
فرش ماشینی

نکات مهمی که هنگام خرید فرش ماشینی باید در نظر بگیرید

 

  • توجه به قیمت فرش ماشینی

 

قیمت فرش‌های جدید معمولاً با توجه به سبک‌ها و مواد متفاوت فرش متغیر است و به همین دلیل می‌توانید فرشی را انتخاب کنید که با دکور منزل و بودجه‌تان متناسب باشد. با کمک این مورد می‌توانید هنگام رفتن برای خرید فرش ماشینی در مورد محل قرار دادن آن تصمیم بگیرید؛ زیرا محل قرار دادن فرش می‌تواند به شما کمک کند که با توجه به آن فرشی را با قیمت مناسب انتخاب کنید.

کف‌پوش مقاوم در برابر لکه یکی از فرش‌های ماشینی گران‌قیمت است، اما برای استفاده در جاهایی که استفاده از فرش در آن اهمیت زیادی دارد، مانند اتاق نشیمن ارزش هزینه کردن را دارد. در صورتی که در منزل خود حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید یا بچه‌های کوچک دارید، خرید یکی از این کف‌پوش‌ها می‌تواند مقرون‌به‌صرفه تر باشد، زیرا در صورت لک شدن می‌توانید به جای تعویض کل فرش (در صورت استفاده از فرش) بخش‌های آسیب‌دیده کف‌پوش را تعویض کنید. قسمت‌هایی از ساختمان که رفت و آمد در آن‌ها زیاد است، مانند راه‌پله و زیرزمین را بهتر است با گزینه‌های ارزان‌تری فرش کنید.

 

نمونه ای از یک
فرش ماشینی

 

  • انتخاب یک تولیدکننده فرش

 

یکی دیگر از نکاتی که باید در زمان خرید فرش ماشینی در نظر بگیرید، تولیدکننده فرش است. شما می‌توانید فرش خود را از چند منبع مانند شرکت‌های تولید کف‌پوش، فروشگاه‌های بزرگ و حتی از طریق اینترنت بخرید، اما بهترین راه آن است که برای خرید فرش ماشینی از طریق شرکت‌هایی اقدام کنید که در زمینه  فروش و نصب فرش ماشینی تخصص کافی را داشته باشند. شرکت‌های تولیدی متخصص در این زمینه، گسترده‌ترین دامنه انتخاب را در زمینه خرید فرش ماشینی دارند و کارکنانشان می‌توانند به پرسش‌هایی که در این خصوص پرسیده می‌شوند، به‌خوبی پاسخ داده و به شما کمک کنند مناسب‌ترین فرش را انتخاب کنید. مطمئن شوید شرکتی که انتخاب می‌کنید نیز در مقابل خدمات باکیفیتی را در خصوص نصب فرش ارائه دهد یا با یک مجری دست‌دوم با شهرت خوب و مناسب کار کند.

 

روش های قالیشویی فرش ماشینی
فرش ماشینی

 

قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه در این بخش قسمت دوم از مقاله چند قسمتی معیارهای مهم برای خرید فرش ماشینی را برایتان منتشر کرده است. در مقالات بعدی ادامه این مبحث مهم را منتشر خواهیم کرد تا بتوانیم به شما در این زمینه کمک کنیم. برای خواندن ادامه مقاله اندکی صبور باشید. از آنجایی که مقاله کمی طولانی است، آن را به چند بخش کوتاه تقسیم کرده‌ایم تا خواندنش برایتان آسان شود.

برای سفارش شستشوی فرش خود به‌صورت اینترنتی می‌توانید به بخش سفارش آنلاین بروید و فرم مربوط به آن را پر کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود. تعرفه‌های ما را نیز می‌توانید بررسی و مقایسه کنید!

به ما اطمینان کنید!

 

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

 

 

لینک مقاله منبع

http://restorationmasterfinder.com/restoration/10-tips-when-buying-carpet

 

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *