بهترین روش قالیشویی کدام است؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی طُرّه

بهترین روش قالیشویی و شستشوی فرش کدام است؟ خودتان بشویید یا به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی بسپارید؟ این پرسشی است که همواره بین مشتریان و صنایع تکرار می‌شود. برای شستشوی فرش چندین روش وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید تا به مراقبت بیشتر و بهتر از فرشتان کمک کند. اگر فرش را پیش از آن که خاک زیادی روی آن بنشیند تمیز کنید، به‌راحتی می‌توانید کاری کنید که همواره ظاهری تمیز و تازه داشته باشد.

درست است با جاروبرقی کشی به‌طور مرتب می‌توانید بخش زیادی از خاک‌های روی آن را تمیز کنید، اما توجه داشته باشید که آن‌ها باید به‌صورت حرفه‌ای هم شسته شوند تا لک‌ها، چربی‌ها و مواد چسبناکی هم که روی آن ایجاد شده‌اند و نیز بوی نامطبوع فرش به‌خوبی تمیز شوند و این کاری است که از عهده خودتان بر نخواهد آمد و باید به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای سپرده شود.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

 

شستشوی فرش و یک باور نادرست

 

بین بسیاری از مردم یک باور نادرست وجود دارد که اگر فرش را پیش از زمان لازم آن بشویید، به‌سرعت دوباره روی آن خاک خواهد نشست. در سال‌های گذشته، برای شستشوی فرش از شامپوهایی استفاده می‌شد که از روغن نارگیل تولید شده بودند و برخی از این شامپوها موادی را روی فرش باقی می‌گذاشتند که موجب خاک‌گیری دوباره و سریع فرش می‌شد. امروزه، بسیاری از مواد شوینده‌ای که برای شستشوی فرش استفاده می‌شوند، مواد بسیار کمی روی فرش باقی می‌گذارند و علاوه بر این، روش‌های شستن فرش در شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای آن‌قدر بهبود یافته و خوب شده‌اند که سرعت خاک‌گیری دوباره فرش را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

حقیقت این است که بسته به تعداد افراد و حیوانات خانگی که در منزل زندگی می‌کنند، فرش‌ها باید به‌طورمعمول هر 12 تا 18 ماه یک بار به‌صورت حرفه‌ای شسته شوند. یکی از روش‌های خوب برای این‌که تشخیص دهید زمان شستشوی فرش رسیده است یا خیر، آن است که یکی از صندلی‌ها یا مبل‌های خود را کمی جابجا کنید و سطح فرش زیر آن و سطحی که مبل یا روی آن نبوده را باهم مقایسه کنید.

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای

 

با این‌که برای شستشوی فرش در منزل دستگاه‌های قالیشویی فراوانی در بازار وجود دارند که می‌توانید از بازار خریده یا اجاره کنید، به شما توصیه می‌کنیم برای انجام بهتر این کار از شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای استفاده کنید، به‌ویژه شرکت‌هایی که گواهینامه‌ها و مجوزهای لازم برای این فعالیت را دارند؛ زیرا شرکت‌هایی که این گواهینامه‌ها و مجوزها را دارند، می‌توانند راهکارها و توصیه‌های مناسب و مفیدی را برای بهترین روش شستشوی فرش به شما ارائه دهند. علاوه بر این، آن‌ها به دلیل داشتن تجربه بالا در این زمینه می‌توانند فرش‌ها را بهتر از خودتان شسته و تحویل دهند. قدرت و سرعت شستشوی تجهیزات قالیشویی هم که برای کار خود استفاده می‌کنند، از دستگاه‌هایی که شما می‌توانید از بازار تهیه کنید، بسیار بیشتر است. آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که برای شستشو و از بین بردن انواع لک‌ها از چه موادی استفاده کنند که به الیاف آن آسیب نرساند.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

پس با توجه به نکاتی که در این مقاله و سایر مقالات آموزشی برایتان بیان کردیم، برای آن‌که به فرش خود آسیب نرسانید و برای آن‌که بهتر شسته شوند، توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت قالیشویی فرش ماشینی استفاده کنید. قالیشویی طُرّه یکی از شرکت‌های معتبری است که به‌خوبی می‌توانید به آن اعتماد کنید. چون برای انجام این کار هم گواهینامه‌های مجاز را دریافت کرده‌اند و هم تخصص و تجهیزات لازم را در اختیار دارند و به‌علاوه، کیفیت کار خود را هم تضمین می‌کنند. تعرفه شستشوی فرش هم برایتان مقرون‌به‌صرفه است. شک نکنید که پشیمان نخواهید شد. برای سفارش شستشوی فرش خود می‌توانید به بخش سفارش آنلاین رفته و فرم مربوط به آن را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

 

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *