چرا شستشوی فرش در منزل نباید پروژه بعدی تان باشد؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت قالیشویی فرش ماشینی

سپردن فرش‌ها برای شستشو برای از بین بردن کثیفی‌ها، گردوغبار و دوده‌هایی که به عمق الیاف فرش‌های زیبا و گران‌بهایتان نفوذ کرده‌اند، اهمیت زیادی دارد. اکثر خانه‌دارها اهمیت تمیز کردن دوره‌ای و متناوب فرش را به‌خوبی می‌دانند، اما سؤال مهم اینجاست که بهتر است فرش را خودتان بشویید یا به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای بسپارید.

تقریباً در تمامی وضعیت‌ها، بهترین کار آن است که فرش را به شرکت قالیشویی فرش ماشینی بسپارید. این‌که تلاش کنید خودتان آن‌ها را بشویید، فرآیندی بسیار وقت‌گیر است و حتی می‌تواند برایتان پرهزینه هم تمام شود و نتایج مطلوبی هم در پی نداشته باشد. دلایل فراوانی وجود دارند که شستشوی فرش را نباید خودتان انجام دهید و در اینجا تعدادی از این دلایل را برایتان توضیح داده‌ایم.

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

چرا شستشوی فرش نباید پروژه بعدی‌تان باشد؟

در اینجا فقط چند مورد از دلایلی را آورده‌ایم که نمی‌توانید فرش را به‌خوبی یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی بشویید و چرا در صورت انجام این کار، ضررهای آن بیشتر از فایده‌هایش خواهد بود:

دلایلی که باید به شرکت قالیشویی فرش ماشینی اعتماد کنید

قدرت و کیفیت پایین دستگاه‌های قالیشویی خانگی

  • قدرت و کیفیت دستگاه‌هایی که برای این کار استفاده می‌کنید، معمولاً به‌اندازه دستگاه‌هایی که در شرکت قالیشویی فرش ماشینی استفاده می‌شود، نیست. این دستگاه‌ها نه‌تنها می‌توانند کثیفی کمی را از فرش استخراج کنند (که این یک نقص در پاک‌سازی فرش است) بلکه برای استخراج آبی که پس از تمیز کردن فرش در آن می‌ماند نیز قدرت کافی ندارند. کارشناسان این مورد را یکی از نقص‌های بزرگ دستگاه‌های شستشوی فرش خانگی می‌دانند. زمانی که فرشتان به مدتی طولانی خیس بماند، نمی‌توانید روی آن راه بروید. باقی ماندن رطوبت در آن می‌تواند موجب تشکیل و رشد کپک و قارچ شود. پس بهتر است فرش را برای شستشو به حرفه‌ای‌ها بسپارید تا در اثر شستشوی نامناسب به محل رشد و پرورش این موجودات مضر تبدیل نشود.
شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

باقی ماندن مواد صابونی و شوینده روی فرش

 

  • اگر فرش را به‌خوبی نشویید، مواد صابون و مواد شوینده می‌تواند در میان الیاف آن باقی بماند. قالیشویی طُرّه به شما هشدار می‌دهد که اگر فرش به‌خوبی شسته نشود، مواد شوینده و صابون می‌توانند در میان الیاف آن باقی بمانند و به فرش صدمه بزنند. اگر دستگاهی که از آن برای شستشو استفاده می‌کنید به‌قدر کافی قدرت نداشته باشد یا نتواند تمامی صابون را از آن خارج کند، صابون باقی‌مانده کثیفی بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. این مواد باقیمانده می‌توانند به محل مناسبی برای رشد و پرورش قارچ و کپک تبدیل شوند. به دلیل باقی ماندن صابون و آثاری که در پی دارد، قالیشویی طُرّه به شما توصیه می‌کند که سپردن فرش به قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای بهتر است تا این‌که خودتان برای این کار اقدام کنید. به‌هرحال، به شما توصیه می‌کنیم که برای این کار شرکت مناسبی را انتخاب کنید که هم خدمات شستشوی مناسبی داشته باشد و هم از تجهیزات و امکانات مخصوص این کار استفاده کند.
شستن فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

دستگاه‌های قالیشویی خانگی قدرت کافی برای گرم کردن آب را ندارند

  • دستگاه‌هایی که در منزل استفاده می‌کنید، نمی‌توانند آب را به میزان مناسب و لازم گرم کنند. هنگامی‌که از دستگاه قالیشویی خانگی استفاده می‌کنید، به‌ندرت می‌توانند آب را به‌اندازه دستگاه‌ها و تجهیزات شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای گرم کنند و درنتیجه نمی‌تواند فرش را به‌خوبی تمیز کند.

پول و وقت خود را به هدر ندهید!

  • هزینه خرید یا اجاره دستگاه‌های قالیشویی مناسب و باکیفیت، بسیار بالاست. اگر بخواهید برای منزل خود یک دستگاه قالیشویی مناسب بخرید، پول زیادی را باید هزینه کنید. علاوه بر این، وقت زیادی را هم باید برای شستشوی فرش صرف کنید. با در نظر گرفتن زمانی که برای این کار می‌گذرانید و هزینه‌ای که برای خرید تجهیزات و استفاده از انرژی پرداخت می‌کنید، به‌خوبی می‌توانید تشخیص دهید که سپردن فرش‌ها برای شستشو به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای از شستن آن‌ها در منزل معقولانه‌تر و منطقی‌تر است.
شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

نتیجه‌گیری

تمام دلایلی که در بالا آوردیم، به‌خوبی ثابت می‌کنند که شستشوی فرش در منزل به‌هیچ‌وجه کار معقول و درستی نیست. به‌جای این‌که وقت و هزینه و انرژی خود را به هدر دهید و درنهایت یک فرش تمیزنشده و فرشی مرطوب و خراب برایتان باقی بماند، بهتر است با یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای تماس بگیرید و خودتان را به‌زحمت بی‌فایده نیندازید تا فرشتان را به‌سرعت و با کیفیتی عالی و تضمین‌شده برایتان بشویند.

شرکت‌هایی مانند قالیشویی طُرّه برای شستشوی فرش از راه‌حل و مواد سبز و سازگار با محیط‌زیست استفاده می‌کنند، یعنی از مواد شیمیایی که حاوی مواد سمی باشند و یا برای کودکان مضر باشند، استفاده نمی‌شود. در فرآیندهای شیمیایی که در اینجا استفاده می‌کنیم، آب کمتری هم مصرف می‌شود و به همین دلیل فرش‌ها در زمان کمتری خشک می‌شوند و مشکلات قارچ و کپک و پوسیدگی برای آن‌ها رخ نمی‌دهند.

 

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طُرّه یکی از شرکت‌های حرفه‌ای قالیشویی فرش ماشینی در تهران است که با مزایا و روش‌های مناسب شستشوی فرش به‌خوبی آشناست و برای انجام این کار تجهیزات مناسب را نیز در اختیار دارد. تعرفه‌های ما را مشاهده و مقایسه کنید. برای سفارش شستشوی فرش می‌توانید فرم سفارش آنلاین ما را تکمیل کنید.

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *