فرش سالم بچه سالم

دسته بندی ها
دسته‌ها
شستشوی فرش

آیا فرش‌ تمیز می‌تواند به سلامت و بهداشت کودکان کمک کنند؟ آیا شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای لازم است؟

همه ما (بسیار خب، بسیاری از ما) دوست داریم خانه‌ای تمیز داشته باشیم و این امر به‌ویژه درصورتی‌که در خانه کودکانی داشته باشید که در اطراف می‌خزند، کار مشکلی خواهد بود. البته، مشکل اینجاست که هر چه کودکان بیشتری داشته باشید، به میزان تمیزی بیشتری نیاز خواهید داشت و هر چه کودکان بیشتری داشته باشید، زمان کمتری برای تمیز کردن خانه دارید.

 

نمایی از قالیشویی فرش حرفه ای
قالیشویی فرش حرفه ای

 

حال، به نظر من، وجود فرش برای یک خانه گرم و دلپذیر ضروری است، بااین‌حال، اگر به‌خوبی از فرش خود مراقبت نکنید، می‌تواند ناپاکی‌هایی را در خود جمع کند، چیزهایی که لازم نیست و نباید در آن وجود داشته باشند. فرشی که به‌درستی تمیز و نگهداری نشده باشد، می‌تواند محتوی چیزهایی مانند مایت‌های گردوغبار، قارچ و کپک و سایر آلاینده‌هایی باشد که احتمالاً از مدت‌ها پیش در آن پنهان شده‌اند و شما هیچ اطلاعی از آن‌ها ندارید.

خوب به این مورد فکر کنید، هر وقت از بیرون وارد خانه می‌شوید کفش‌هایتان را از پایتان درمی‌آورید (ما به‌خوبی می‌دانیم که برخی از مشتریانمان این کار را انجام نمی‌دهند!)

اگر همین طور است، به نظرتان با کفش خود چه چیزهایی را به داخل منزل و روی فرش می‌آورید؟

حال به سگ، گربه، خرگوش و غیره هم می‌رسیم. آیا این حیوانات خانگی‌تان هم موقع ورود پایشان را تمیز می‌کنند؟

مگر این‌که مانند یک پلیس در جلوی درب ورودی منزل خود بایستید و مراقب این مورد باشید، در این صورت می‌توانید کمی از فرش‌هایتان مراقبت کنید.

 

 

نمایی از شستشوی فرش
قالیشویی فرش

چرا وقتی در منزلتان بچه دارید باید فرش‌های تمیزی هم داشته باشید؟

 

همان‌طور که همه ما می‌دانیم، نوزادان و کودکان روی فرش یا می‌خزند یا غلت می‌خورند، کودکان پیش‌دبستانی مثل باد به اطراف می‌دوند. یکی از نقاط مشترک تمام آن‌ها، این است که زمان زیادی را روی کف اتاق و فرش می‌گذرانند. دست خود را روی کف اتاق و فرش می‌مالند و همان دست را به دهانشان وارد می‌کنند. آخرین چیزی که والدین بدان نیاز دارند، یک کف اتاق کثیف و چند بچه کوچک است.

 

تصویری از قالیشویی فرش حرفه ای
قالیشویی فرش حرفه ای

 

چگونه فرش را در منزل نگهداری کنیم؟

 

فرش را به‌طور مرتب با جاروبرقی تمیز کنید. به جاروبرقی اشاره کردیم؟ یک جاروبرقی دو موتوری با برس مناسب در منزل داشته باشید و هر بار که می‌توانید روی فرش بکشید. این کار بسیار خوبی است. شاید بتوانید برای این کار از بچه‌های بزرگ‌تر خود هم کمک بگیرید، به آن‌ها بگویید که این یک بازی تعاملی واقعیت مجازی است!

بهتر است جاروبرقی را با سرعت پایین روی فرش خود بکشید. با انجام این کار، مواد بیشتری از لابه‌لای الیاف فرش به بیرون کشیده می‌شوند و پرزهای خوابیده آن هم بلند می‌شوند.

همواره سعی کنید از مدل‌های معتبر و قابل‌اطمینان جاروبرقی استفاده کنید.

 

قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

قالیشویی فرش حرفه‌ای

 

بسیار خب، قالیشویی طُرّه به‌عنوان یک شرکت معتبر قالیشویی فرش حرفه‌ای در تهران به شما پیشنهاد می‌کند که حداقل هر سال یک بار فرش خود را در قالیشویی بشویید. ما جانب‌دارانه و به نفع خود سخن نمی‌گوییم. به نظر ما این کاملاً منطقی است که با شستشوی فرش در یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای، کثیفی‌ها و لکه‌هایی از روی فرش پاک می‌شوند که هرگز نمی‌توانید با جاروبرقی تمیز کنید.

 

شستشوی فرش
قالیشویی فرش

 

قالیشویی طُرّه

 

این‌ها فقط چند مورد از دلایلی هستند که باید فرش خود را به‌صورت حرفه‌ای و در یک شرکت قالیشویی فرش معتبر بشویید. با استفاده از خدمات قالیشویی طُرّه برای انواع فرش ماشینی و فرش دستباف، همواره ظاهر منزل خود را در بهترین شکل ممکن خود حفظ کنید. برای آگاهی از خدمات ما می‌توانید به بخش خدمات مراجعه کنید. اگر در جستجوی ساده‌ترین راه برای سفارش شستشوی فرش هستید، بخش سفارش آنلاین را برایتان در نظر گرفته‌ایم و با مراجعه به صفحه تعرفه قالیشویی می‌توانید انواع قیمت شستشو را مشاهده و مقایسه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

 

لینک مقاله منبع:

https://dirtbusterscleaners.co.uk/healthy-carpets-children

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *