8 دلیل اصلی برای استفاده از شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت قالیشویی فرش

حتی اگر فرش‌هایتان تمیز به نظر آیند و موفق شده باشید که چند قسمت لک شده آن را تمیز کنید طوری که دیگر کسی نتواند جای آن را تشخیص دهد یا آن را ببیند، فرشتان همچنان می‌تواند از مزایای یک شستشوی عالی در شرکت قالیشویی فرش بهره‌مند شود. شستشوی فرش در یک شرکت قالیشویی بهترین راه برای اطمینان از پاک شدن لکه‌ها، داشتن یک فرش سالم و بهداشتی است و حتی می‌تواند موجب افزایش عمر و دوام فرش شود. برای این روش شستشو دلایل موجه فراوانی وجود دارند که در این مقاله چند مورد از آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

8 دلیل اصلی برای شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای

 

حضور کودکان در منزل

کودکان به‌عنوان بخشی از زندگی روزمره خود کثیفی‌هایی را به بار می‌آورند. گاهی اوقات این کار را عمدی و گاهی وقت‌ها هم تصادفی انجام می‌دهند، اما به هر دلیلی که باشد، لکه‌هایی مانند گل، غذای ریخته شده، رنگ و رنگ‌های مداد رنگی راه خود را به روی فرش و نیز به عمق الیاف آن پیدا خواهند کرد. کودکان با فعالیت و رفت‌وآمد دائمی خود بر روی فرش، موجب پوسیدگی و احتمالاً پارگی بخش‌هایی از آن خواهند شد و ترمیم این بخش‌ها کاری است که توصیه می‌کنیم به حرفه‌ای‌ها واگذار کنید.

 

داشتن حیوانات خانگی در منزل

 

در کنار کثیفی‌هایی که کودکان می‌توانند در فرش ایجاد کنند، حیوانات خانگی هم می‌توانند کثیفی‌های مخصوص به خود مانند پرز و کرک بدن، رد گل‌آلود پنجه‌ها، آب دهان و «غافلگیری‌های» نامطلوب دیگری را می‌توانند ایجاد کنند.

 

شرکت‌ قالیشویی فرش
قالیشویی فرش

 

لکه‌های سرسخت

 

هرگاه روی فرشتان لکه‌های سرسختی ایجاد شد که خودتان نمی‌توانید از بین ببرید، وقت آن رسیده است که شستشوی فرش را به شرکت قالیشویی فرش بسپارید. شاید به نظرتان برسد که خودتان می‌توانید این لکه‌ها را از بین ببرید، اما در نظر داشته باشید که در شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای مواد شوینده و تجهیزات ویژه‌ای وجود دارد که حتی سرسخت‌ترین لکه‌ها را هم می‌توانند به‌آسانی از بین ببرند. قالیشویی طُرّه یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های قالیشویی است که با داشتن تجربه و تجهیزات و کارکنان حرفه‌ای می‌تواند بهترین نتایج شستشوی فرش را برایتان به ارمغان آورد.

 

رویدادهای پیش رو

 

ازآنجایی‌که در آخر هر سال تعطیلات چند روزه را پیش رو دارید، این تعطیلات بهترین زمان ممکن برای شستشوی فرش به‌صورت حرفه‌ای است تا برای شروع سال جدید فرش‌هایی تمیز و مرتب و سالم داشته باشید. برای این‌که بهترین نتایج را از این شستشو به دست آورید، چند روز پیش از مهمانی و شروع سال جدید این کار را انجام دهید.

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

 

اگر از زمان آخرین شستشو بیش از یک سال می‌گذرد

 

اگر تابه‌حال فرش خود را به‌صورت حرفه‌ای نشسته‌اید یا از زمان آخرین شستشو در شرکت قالیشویی بیش از یک سال می‌گذرد، اکنون زمان مناسبی برای این کار است. با شستشوی حرفه‌ای فرش حداقل یک بار در هر سال می‌توانید زیبایی ظاهری آن را حفظ کرده و دوام و عمر آن را افزایش دهید.

 

منزل پر رفت‌وآمد

 

اگر منزلتان یکی از رفت‌وآمدی‌ترین جاهای بلوک آپارتمانی است یا اعضای فامیل برای جلسه‌های خانوادگی بیشتر در منزل شما دور هم جمع می‌شوند، رفت‌وآمد این افراد از روی فرش می‌تواند آسیب‌هایی را به آن وارد کند. هر چه افراد بیشتری از روی فرش رفت‌وآمد کنند، کثیفی بیشتری هم روی آن ایجاد خواهد شد و شستشوی فرش در یک شرکت قالیشویی فرش برای تمیز و سالم نگه داشتن فرش امری ضروری است.

 

قالیشویی فرش
قالیشویی

 

عمر دوباره برای فرش

 

با شستشوی حرفه‌ای، به فرش‌های کثیف و لکه گرفته عمر تازه‌ای خواهید بخشید. تمیز کردن مرتب آن‌ها با جاروبرقی و نیز تمیز کردن بلافاصله پس از لک شدن را نمی‌توانید با شستشوی حرفه‌ای مقایسه کنید.

 

نگهداری آسان‌تر

 

اگر فرش‌های خود را یک بار در هر سال و یا در صورت نیاز بیش از این میزان بشویید، مراقبت و نگهداری روزانه از آن آسان‌تر خواهد شد و مجبور نخواهید بود با لایه‌های بزرگ و عمیق کثیفی دست‌وپنجه نرم کنید.

 

شرکت‌ قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

 

قالیشویی طُرّه

 

این‌ها فقط چند مورد از دلایلی هستند که باید فرش خود را به‌صورت حرفه‌ای و در یک شرکت قالیشویی فرش معتبر بشویید. با استفاده از خدمات قالیشویی طُرّه برای انواع فرش ماشینی و فرش دستباف، همواره ظاهر منزل خود را در بهترین شکل ممکن خود حفظ کنید. برای آگاهی از خدمات ما می‌توانید به بخش خدمات مراجعه کنید. اگر در جستجوی ساده‌ترین راه برای سفارش شستشوی فرش هستید، بخش سفارش آنلاین را برایتان در نظر گرفته‌ایم و با مراجعه به صفحه تعرفه قالیشویی می‌توانید انواع قیمت شستشو را مشاهده و مقایسه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

 

 

لینک مقاله منبع:

https://embassycleaners.com/top-reasons-for-professional-carpet-cleaning

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *