خطرها و ضررهای شستشوی فرش در منزل

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی فرش ماشینی

ممکن است اجاره یک دستگاه قالیشویی برای شستشوی فرش از سپردن آن به یک شرکت قالیشویی فرش ارزان تر باشد. در خصوص فرش های دیوار به دیوار، شاید شستن آنها در منزل برای آن که اجازه ندهید غریبه ها وارد منزلتان شوند یا برای آن که در منزل باشید مجبور شوید از محل کار خود مرخصی بگیرید، می تواند ایده خوب و مناسبی باشد.

به هر حال، چند دلیل وجود دارند که ما فکر می کنیم  بهتر است فرش خود را برای شستشوی عمیق به یک شرکت قالیشویی فرش بسپارید.

ما در قالیشویی طُرّه نتایج ناخوشایندی را دیده ایم که به دلیل تلاشها و روشهای نادرست برای شستشوی فرش و لکه برداری در منزل به دست آمده اند. متأسفانه، همیشه نمی توان فرشی را که آسیب دیده است به حالت قبلی آن بازگردانی کرد. عوامل دیگری هم هستند که باید در نظر گرفته شوند، از آثار فرشی که بیش از حد خیس شده است تا کاری که برای راه اندازی یک دستگاه سنگین انجام شده است.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

 

خطرها و ضررهای شستشوی فرش در منزل و بی اعتمادی به شرکت قالیشویی فرش

فرشی که بیش از حد خیس شده است

 

یکی از مشکلات دستگاه های قالیشویی که برای شستشوی فرش اجاره می شوند، آن است که فرش و قالی ها را بیش از حد خیس می کنند. ممکن است پس از شستشو فرش تا چند روز خیس باقی بماند که بوی یک پاره خیس مانده را می دهد.

رطوبت بیش از حد می تواند موجب آب رفتگی و کمرنگ شده فرش بشود. علاوه بر این، فرش مرطوب جایی عالی برای رشد و پرورش قارچ و کپک است.

گرده های قارچ می توانند برای افرادی که به آنها حساسیت دارند، در صورت تنفس مشکلاتی را ایجاد کنند. برای مثال، ممکن است موجب تحریک حملات آسم، نشانه های حساسیت، یا حتی عفونتهای تنفسی در افرادی شوند که سیستم ایمنی بدنشان آسیب دیده است. به علاوه، کپک بوی خیلی بدی دارد و می تواند موجب تغییر رنگ و حتی فرسودگی الیاف فرش شود.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

نتایج ناامید کننده

 

یک دستگاه قالیشویی که از بازار اجاره می کنید، ممکن است همان «دستگاه شستشوی رؤیایی» نباشد که در تبلیغات گفته می شود. در بیشتر وقت ها، افراد از نتایجی که به دست می آورند ناامید می شوند، زیرا فرشی برایشان باقی مانده است که بر خلاف ساعتها کار طاقت فرسا همچنان کثیف و لکه دار است.

روشها و دستگاه های صنعتی که ما در قالیشویی طُرّه استفاده می کنیم، معمولاً نتایج عالی و مناسبی را به دنبال خواهند داشت.

کارشناسان من با بهترین روشهای شستشوی فرش به خوبی آشنا هستند. برای مثال، استفاده بیش از حد از مواد شوینده میتواند موجب شود فرش دوباره و با سرعت بیشتری خاک به خود بگیرد و در نتیجه تمام تلاشهایتان برای شستشو در منزل به هدر می رود. در یک شرکت قالیشویی فرش حرفه ای، کارشناسان به خوبی می دانند که کدام روش و تدبیر برای کدام فرش مناسبتر است و از ماده شوینده چقدر باید استفاده شود.

 

شستشوی فرش
قالیشویی

 

گارانتی فرش

 

در بیشتر وقتها، پا برجا ماندن گارانتی فرش به این بستگی دارد که خریداران فرش آن را هر 12 تا 24 ماه یک بار در یک شرکت قالیشویی فرش حرفه ای شسته باشند. رعایت نکردن این مورد مهم می تواند موجر باطل گشتن گارانتی بشود.

 

شرکت‌ های قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

کار سخت

 

استفاده از یک دستگاه قالیشویی اجاره ای برای شستشوی فرش به معنای انجام کار سخت و زیاد است. جابجا کردن اثاثیه منزل، رسیدگی به لکه ها، بلند کردن دستگاه – و نیز صرف انرژی زیاد به این معناست که این کار بار سنگینی بر روی دوشتان خواهد بود. در آخر هفته هم مجبور خواهید شد استراحت کنید تا خستگی آن از تنتان به در برود.

زمانی که به ریسکهای شستشوی فرش در منزل فکر می کنید، از خود بپرسید که آیا هدر دادن پول و انرژی و زمان برای این کار در منزل، ارزش دارد؟

در شرکت قالیشویی فرش حرفه ای، به خوبی می دانند که با لکه ها چطور باید برخورد شود تا از نتایج فاجعه آمیز جلوگیری شود. به جای پذیرفتن ریسک شستشو در منزل، همین الان با یک شرکت قالیشویی تماس بگیرید. مطمئن باشید فرشهایتان از شما تشکر خواهند کرد.

 

تصویری از قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

قالیشویی طُرّه

 

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید!

 

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

 

https://www.chelseacleaning.co.za/blog/dangers-diy-carpet-cleaning

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *