چرا باید خدمات شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای را انتخاب کنید؟

دسته بندی ها
دسته‌ها

شما می‌توانید یا  خودتان فرش‌هایتان را بشویید یا این‌که آن‌ها را به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای بسپارید. به‌هرحال، شستشوی فرش در منزل می‌تواند کاری ترسناک و خیلی سخت هم باشد! این یکی از دلایل اصلی است که بسیاری از مردم خدمات شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی را ترجیح می‌دهند. قالیشویی طُرّه یکی از شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای است که به‌طور اساسی به شما کمک  خواهد کرد فرشتان را تازه نگه دارید و طول  عمر آن را نیز افزایش دهید.

دلایل اعتماد به شرکت قالیشویی فرش ماشینی

قابل اطمینان

 

ما کارکنان خود را به‌طور مرتب آموزش می‌دهیم تا مطمئن شویم با مشتری ارتباط خوبی برقرار می‌کنند و خدمات شستشوی فرش را به‌خوبی ارائه می‌دهند. علاوه بر این، خدمات تحویل فرش به‌طور مناسب نیز اجرا می‌شود و ما یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای هستیم که با استفاده از بخار شویی فرش می‌توانیم با هر موقعیت اضطراری به‌خوبی برخورد کنیم.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

سهولت کار و در دسترس بودن

ما همیشه در دسترس هستیم و به همین دلیل جزو یکی  از بهترین شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی هستیم. لازم نیست که شما فرشتان را از اداره یا منزل خود به اینجا بیاورید. درواقع، شما نیاز نیست هیچ کاری انجام دهید. کارکنان قالیشویی طُرّه فرش‌های کثیف را به اینجا آورده و شسته و سپس برایتان بازمی‌گردانند، طوری که فرش مانند روز اولش تازه به نظر می‌آید.

سریع و کارآمد

اگر تاکنون شستشوی فرش در منزل را امتحان کرده باشید، متوجه خواهید شد که برای خلاص شدن از شر لکه‌های سرسخت فرش به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. ما در قالیشویی طُرّه از پیشرفته‌ترین تجهیزات و نیز مواد شوینده ویژه استفاده می‌کنیم تا بتوانیم فرش‌هایتان را به‌سرعت شسته و تمیز کنیم.

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

مقرون‌به‌صرفه

 

این نیز یکی از دلایلی است که ما یکی از بهترین‌ها در این حرفه هستیم! اکثر خانه‌دارها تلاش می‌کنند با شستشوی فرش خود و تمیز نگه‌داشتن آن پول خود را پس‌انداز کنند. درواقع، آن‌ها زمانی که برای تمیز کردن فرش خود از مواد شیمیایی نامناسب استفاده می‌کنند، می‌توانند ضررهایی هم به خود وارد کنند. به‌هرحال، در قالیشویی طُرّه ما برای از بین بردن سرسخت‌ترین لکه‌ها از مواد و روش‌هایی استفاده می‌کنیم که به فرش آسیب نرسانند و در بازار هم توصیه می‌شوند.

کیفیت خدمات

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای فقط زمانی می‌تواند خوب باشد که خدمات باکیفیتی ارائه دهد. قالیشویی طُرّه نه‌تنها خدمات سریع و کارآمدی دارد، بلکه نتایج کار مطلوبی هم دارد. ما برای شستشوی فرش‌ها از مواد و تکنیک‌هایی با استاندارد بالا استفاده می‌کنیم و به‌علاوه، کیفیت کار خود را هم تضمین می‌کنیم.

ما چگونه خود را برای شستشوی فرش آماده می‌کنیم؟

زمانی که به منزل شما می‌آییم، به شما کمک می‌کنیم تا وسایل سنگین را از روی فرش جابجا کرده و آن را بیرون آوریم. درحالی‌که میزها و صندلی‌ها فقط بخش کوچکی از فرش‌ها را زیر خود پنهان می‌کنند، تختخواب‌ها، کمدها و سایر وسایل بزرگ می‌توانند بخش زیادی از فرش را بگیرند و درنتیجه باید جابجا شوند. از طرف دیگر، اثاثیه کوچک هم باید جابجا شوند. ما می‌توانیم در انجام این کار به شما کمک کنیم. ما کار خود را در شرکت با جاروبرقی کشیدن روی فرش انجام می‌دهیم. پیش از آن‌که روند اصلی قالیشویی انجام شود ما این کار را انجام می‌دهیم. پس از شسته شدن و خشک‌کردن، آن را به شما بازمی‌گردانیم.

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *