چرا باید فرش‌های تمیز داشته باشید؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت قالیشویی فرش ماشینی

امروز در این مقاله خود قصد داریم مطالبی را در مورد مزایای داشتن فرش تمیز و شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای برای اهالی و محیط اطراف برایتان بگوییم که در اینجا توجهتان را به خواندن آن جلب می‌کنیم.

 

فرش تمیز بسیار عالی است

 

ممکن است برایتان بدیهی و آشکار باشد، اما شاید گاهی اوقات به‌آسانی  نادیده گرفته شود که فرش تمیز تا چه حد از یک فرش کثیف بهتر است و یا چه مزایایی دارد. یک فرش تمیز و جذاب می‌تواند حرف‌های زیادی در مورد کسب‌وکارتان داشته باشد. به‌علاوه، برای مشتریانتان هم تجربه‌ای خوب و مثبت خواهد بود. برای کارکنانتان محیط کاری مطلوبی را ایجاد می‌کند و بنابراین، روحیه کارکنان و میزان بهره‌وری را افزایش می‌دهد. روی‌هم‌رفته، برای محیط کارتان ظاهری تمیز و حرفه‌ای ایجاد می‌کند. قالیشویی طُرّه از این که بتواند فرش تمیز برای مشتریان خود فراهم کند، به خود می‌بالد.

 

شستشوی فرش
قالیشویی فرش

 

داشتن فرش تمیز موجب صرفه‌جویی در هزینه می‌شود

 

هنگامی‌که فرشتان کثیف می‌شود، بدون شک مدت زیادی برای تمیز شدن آن منتظر مانده‌اید. مراقبت صحیح از فرش برای حفظ ظاهر و افزایش عمر آن امری ضروری است. فرش‌هایی که به‌درستی مراقبت نشوند، به‌سرعت پوسیدگی ناشی از رفت‌وآمد روی خود را نشان خواهند داد. اگر فرش را به مدت بیش از دو سال و در شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای نشویید، کیفیت ظاهری آن ممکن است تا 50 درصد افت کند که مسلماً برایتان پذیرفتنی نخواهد بود. پس از گذشت 4 سال، این میزان به 30 درصد خواهد رسید! با داشتن و اجرای یک برنامه مراقبتی منظم، می‌توانید طول عمر فرش خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.

پس از گذشت چهار سال، یک فرش تمیز که به‌درستی مراقبت شده باشد، کیفیت ظاهری خود را تا حد 90 درصد حفظ خواهد کرد. فرش کثیف شده خود را به ما در قالیشویی طُرّه بسپارید تا با شستشوی اصولی آن یک فرش تمیز را به شما تحویل دهیم و درنتیجه هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم طول عمر فرش افزایش می‌یابد.

 

مزایای داشتن فرش تمیز
قالیشویی فرش

 

فرش تمیز بهداشتی است

 

فرش مانند یک فیلتر عمل می‌کند که تمامی گردوغبار و مواد حساسیت‌زایی را که در هوا پراکنده‌اند، به‌صورت طبیعی جمع می‌کند. درصورتی‌که این مواد حساسیت‌زا به حال خود رها شوند و در محیط جمع شوند، زمانی که روی فرش راه می‌روید دوباره در هوای محیط پخش می‌شوند و با تنفس در آن هوا به داخل بدن خواهند رفت و بیماری‌ها و مشکلات تنفسی را ایجاد می‌کنند. این فیلتر (فرش) هم مانند هر فیلتر دیگر پس از گذشت مدتی باید تمیز شود. به همین دلیل است که داشتن فرش تمیز اهمیت زیادی دارد. ما در قالیشویی طُرّه می‌توانیم تمامی این کثیفی‌ها و گردوغبار و مواد حساسیت‌زا را با روش‌های شستشوی اصولی و استفاده از تجهیزات قالیشویی پیشرفته از فرشتان بزداییم و محیطی بهداشتی و تمیز را برای شما و خانواده یا کارکنانتان فراهم کنیم.

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

 

قالیشویی طُرّه

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد، اگر داشتن فرش تمیز در منزل یا محیط کار و در نتیجه سلامت اهالی خانواده و کارکناناتن برایتان مهم است، پیشنهاد می کنیم شستشوی فرش خود را به ما بسپارید و در آن تردید و درنگ نداشته باشید. در این مقاله به خوبی در مورد مزایای داشتن فرش تمیز در منزل و محل کار برایتان توضیح داده‌ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس گرفته و با آن‌ها مشورت کنید. بخش سفارش آنلاین را برای راحتی شما و رزرو کردن یک وقت شستشوی اینترنتی در نظر گرفته‌ایم. برای آگاهی از قیمت‌های ما به بخش تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

 

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

 

لینک مقاله منبع:

http://www.cleentrax.com/carpet/why-clean-carpet

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *