نقص‌ها و ضررهای شستشوی فرش در منزل

دسته بندی ها
دسته‌ها
نمایی از شرکت قالیشویی فرش حرفه ای

زمانی که نوبت به تمیز کردن منزل می‌رسد، اکثر خانه‌دارها ترجیح می‌دهند خودشان دست‌به‌کار شوند تا در هزینه‌های آن صرفه‌جویی کنند. این ایده برای اکثر پروژه‌های خانگی فکر خوبی است و عملی هم خواهد بود، اما برای شستشوی فرش بهترین راه آن است که به شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای سپرده شود. در یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای تجهیزات مناسب برای شستشوی عمیق فرش و الیاف آن وجود دارد که آن را در شیوه‌ای کارآمد و در زمانی کم شسته و بهداشتی می‌کنند. با این که ممکن است برخی افراد در منزل و با استفاده از دستگاه‌های خانگی فرش‌های خود را بشویند، این کار نقص‌هایی دارد که در اینجا مهم‌ترین موارد را بررسی می‌کنیم.

 

نمایی از شستشوی فرش
قالیشویی فرش

 

نقص‌های شستشوی فرش در منزل و بی‌اعتمادی به شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای

 

وقت‌گیر است!

اولین نقص شستشوی فرش در منزل، وقت‌گیر بودن آن است. ممکن است با استفاده از یک دستگاه قالیشویی خانگی چندین ساعت طول بکشد که بتوانید فرش را به‌خوبی بشویید و نتیجه خوبی هم از آن نگیرید، درحالی‌که در یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای این کار را می‌توانند در حدود یک‌سوم همین زمانی که شما در منزل صرف می‌کنید و با نتایج بسیار بهتر  انجام دهند. یافتن تجهیزات خوب و مناسب برای شستشوی فرش می‌تواند زمان بسیار زیادی از شما بگیرد. می‌توانیم بگوییم که یافتن تجهیزاتی که به‌خوبی و کیفیت تجهیزات موجود در شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای باشد، برایتان غیرممکن است؛ یعنی زمان زیادی را برای این کار صرف می‌کنید اما بدون نتیجه! مطمئن باشید زمانی که برای این روند یعنی یافتن تجهیزات مناسب و سپس استفاده از آن صرف خواهید کرد، بسیار بیشتر از پولی است که صرفه‌جویی خواهید کرد و این یعنی شما ضرر کرده‌اید!

 

تصویری از قالیشویی فرش حرفه ای
قالیشویی فرش حرفه ای

 

کاری پر از اشتباه!

 

یکی دیگر از نقص‌های شستشوی فرش در منزل آن است که به‌آسانی در آن اشتباه می‌کنید! برای این که بتوانید به‌درستی از تجهیزات استفاده کنید، باید با آن دستگاه‌ها و لوازم جانبی‌شان و نیز مواد شوینده آشنایی کامل داشته باشید؛ دارید؟ خیر! برخی از این مواد شوینده می‌توانند برای فرش‌ها مضر باشند، یا محتوی مواد شیمیایی هستند که ممکن است باعث تحریک و آزار افراد مبتلا به حساسیت شوند. آشنا شدن و شناخت این تجهیزات به تجربه و زمان نیاز دارد و حتی در بیشتر موارد با وجود این آشنایی احتمال اشتباه بالاست. کارکنان یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای به‌خوبی می‌دانند که برای هر نوع فرش و لکه‌ای باید از چه نوع تجهیزات و مواد شوینده‌ای استفاده کنند تا هم نتایج مطلوب‌تری بگیرند و هم ریسک اشتباه را پایین بیاورند.

 

قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

لطفاً پول خود را  هدر ندهید!

 

آخرین نقص شستشوی فرش در منزل آن است که برای اجاره تجهیزات قالیشویی خانگی پول زیادی را باید هزینه کنید. معمولاً افراد برای انجام این کار در منزل دستگاه‌هایی را اجاره می‌کنند، اما این اجاره همراه با مواد شوینده، مواد شیمیایی و سایر لوازم جانبی همراه آن بسیار پرهزینه تمام خواهد شد. اگر به این دستگاه‌ها در حین استفاده آسیبی برسد، خسارت آن را هم باید پرداخت کنید! هزینه کلی این موارد را در کنار هم بگذارید، زمانی را که برای آن صرف می‌کنید به آن اضافه کنید و سپس با هزینه‌ای که برای شستشو در شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای می‌پردازید و زمان انجام آن و نیز راحتی آن مقایسه کنید؛ کدام بهتر است؟ بدون شک شستشو در شرکت قالیشویی فرش!

 

 

شستن فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

قالیشویی طُرّه

 

اگر برای شستشوی فرش خود به دنبال بهترین راه ممکن هستید و نمی‌خواهید دردسرهای انجام آن در منزل را به جان خود بخرید، از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای راحتی شما بخش سفارش آنلاین را در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید برای خود یک وقت اینترنتی را رزرو کنید. در بخش تعرفه قالیشویی هم می‌توانید از قیمت‌های ما مطلع شوید.

شستشوی فرش‌های گران‌بهای خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

 

 

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

 

لینک مقاله منبع

https://greentcarpetcleaning.com/the-disadvantages-of-diy-carpet-cleaning

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *