نحوه از بین بردن بوی ادرار از روی فرش

دسته بندی ها
دسته‌ها
torreh (98)

در میان تمام کشمکش‌های روزانه در فرآیندهای زندگی، ممکن است با همه نوع لکه و بو مواجه شوید. از انواع کثیفی‌ها گرفته تا جوهر، نوشیدنی‌ها و موارد دیگر، تقریباً نمی‌توان از ایجاد لکه‌های تصادفی بر روی فرش و چیزهای دیگر جلوگیری کرد. یکی از سرسخت‌ترین لکه‌هایی که در خانه با آن سروکار دارید، لکه فرش ایجاد شده از ادرار است. خواه ادرار انسان باشد یا حیوان خانگی، بویی که از آن منتشر می‌شود بسیار نامطلوب است، درست نمی‌گوییم؟ پس از ایجاد شدن لکه، نگران نباشید، بینی‌تان شما را به محل آن راهنمایی خواهد کرد. بسیار خب، نگران نشوید، ما هم مانند شما از این بوی بد متنفر هستیم. قالیشویی طُرّه در این مقاله آموزشی خود به شما آموزش خواهد داد که چگونه این بوهای نامطبوع را از فرش خود زدوده و برای منزلتان محیطی خوشبو و هوایی تازه فراهم کنید.( برای مطالعه بیشتر درباره لکه بری فرش)

ادرار- طره

بنر - تماس با ما

روش‌هایی برای از بین بردن بوی ادرار از فرش

بسته به نوع موادی که در منزل خود دارید، ممکن است نیازی نباشد که به فروشگاه بروید و برای این کار چیز تازه‌ای بخرید. با انجام چند کار ساده می‌توانید هر بوی نامطبوع و آزارنده مربوط به لکه‌های ادرار را از فرش و از محیط منزل خود بزدایید.( برای مطالعه بیشتر درباره لکه برداری فرش)

اگر در منزل خود یک حیوان خانگی دارید، بدون شک می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید بوی ادرار این حیوانات را از فرش خود پاک کنید، درست است؟ در اینجا چند راه‌حل برایتان فراهم کرده‌ایم که می‌توانید امتحان کنید:

چگونه بوی ادرار گربه را از روی فرش پاک کنید

سگ‌ها و کودکان تنها نیستند که به‌طور تصادفی گندهایی بالا می‌آورند، درست است؟ اگر گربه خانگی‌تان به‌طور غیرمنتظره لکه ادراری روی فرش ایجاد کند، به این معنا نیست که آن لکه قرار است تا ابد آنجا بماند، درست است؟

برای از بین بردن بوی ادرار گربه از روی فرش می‌توانید چند راه‌حل زیر را امتحان کنید:

  • استفاده از جوش‌شیرین و آب؛ این دو را در یک کاسه کوچک با هم ترکیب کنید تا خمیر ایجاد شود.
  • خمیر ایجاد شده را روی قسمت لک شده فرش استفاده کنید. بهتر است هنگام این کار دستکش در دست داشته باشید تا از تماس مستقیم دست با قسمت آلوده شده جلوگیری شود.
  • سپس، به مقدار کافی سرکه سفید مقطر روی قسمت لک شده بریزید، به‌طوری‌که آن را بپوشاند.
  • حال با استفاده از یک دستمال کاغذی روی لک فشار دهید تا رطوبت آن را به خود جذب کند.
  • مراحل 1 تا 4 را تکرار کنید. بیش از 2 بار آن را انجام ندهید.

اکنون قسمت لک شده را آبکشی کرده و با استفاده از حوله رطوبت آن را بگیرید. اگر در منزل سشوار دارید، چند دقیقه با حرارت آن قسمت لک شده را خشک کنید. بوی ناشی از سرکه ممکن است چند روز باقی بماند، اما بوی ادرار از بین خواهد رفت.

ادرار- طره

قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه در این پست خود چند راه ساده برای از بین بردن لکه‌های ادرار حیوانات خانگی از روی فرش را برایتان توضیح داده است. انجام این کار در منزل کار چندان سختی نیست، اما در برخی موارد ممکن است به شستشوی حرفه‌ای فرش نیاز شود که دیگر از توان و امکانات شما خارج است. در چنین مواردی فقط یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای می‌تواند این کار را به‌خوبی انجام دهد. قالیشویی طُرّه آماده است تا انواع خدمات مربوط به فرش را برای مشتریان خود فراهم کند. برای آگاهی از خدماتی که ارائه می‌دهیم، به بخش خدمات مراجعه کنید. برای رزرو اینترنتی یک وقت قالیشویی می‌توانید به بخش سفارش آنلاین مراجعه کنید و برای مطلع شدن از قیمت خدمات ما بخش تعرفه قالیشویی را مشاهده کنید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره یا اطلاعات بیشتر می‌توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

لینک مقاله منبع

https://spotremoval.coit.com/remove-urine-smell-from-carpet

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

یک پاسخ
  1. چه مقاله جالبي بود
    من اين مشكل را داشتم و طبق توصيه شما عمل مردم و بمل بوي ادرار سگمان از روي فرش رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *