پنج مزیت مهم قالیشویی فرش حرفه‌ای برای سلامتی

دسته بندی ها
دسته‌ها
تصویری از شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش حرفه ای

همه ما، یا بهتر بگوییم اکثر ما تا زمانی که فرش رنگ و رو رفته، لکه‌دار نشود یا آب بدان آسیب نرساند، به فکر تماس با یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای نمی‌افتیم! خب، این نکته را در نظر داشته باشید که فرشی که تمیز به نظر می‌آید، لزوماً همیشه خالی از میکروب نخواهد بود. یک فرش تمیز (تمیز و بدون میکروب در معنای واقعی) نه‌تنها ظاهر بهتر و زیباتری دارد، بلکه برای سلامتی‌تان هم چندین مزیت دارد. قالیشویی طُرّه در این قسمت برایتان توضیح خواهد داد که تمیز کردن مرتب فرش چگونه می‌تواند به شما کمک کند که زندگی سالمی داشته باشید.

تمیز کردن مرتب فرش مزایای فراوانی دارد که در اینجا چند مورد را برایتان توضیح داده‌ایم:

 

 

نمایی از شرکت قالیشویی فرش حرفه ای
قالیشویی فرش حرفه ای

 

پنج مزیت مهم قالیشویی فرش حرفه‌ای برای سلامتی

 

  1. از بین بردن آلودگی

بر اساس گزارش آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالات‌متحده آمریکا، فرش‌های کثیف زمین پرورش آلاینده‌های محیط داخلی است. فرشی که در منزل پهن کرده‌اید، هرروز به‌وسیله گردوغبار، آلاینده‌های ریز بی‌شمار و آلرژن‌های سوسک کثیف و آلوده می‌شود. علاوه بر این‌ها، گازهای سمی موجود در هوا به‌آسانی در لابه‌لای الیاف فرش گیر می‌کنند. در شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای، از شامپوی مخصوصی استفاده می‌کنند که می‌تواند این باکتری‌ها را به‌آسانی از بین ببرد. حتی یک جاروبرقی پرقدرت هم می‌تواند آلودگی‌ها را تا حد زیادی از بین ببرد.

 

نمایی از شستشوی فرش

  1. جلوگیری از رشد و پرورش کپک

ضررهای کپک از سایر مواد نشسته روی فرش کمتر نیست. کپک می‌تواند برخی مشکلات سلامتی مانند آسم را برای انسان ایجاد کند. کپک می‌تواند هاگ‌هایی را در هوا پراکنده کند که از طریق تنفس به‌آسانی وارد بدن می‌شوند. یک فرش کثیف مکانی بسیار عالی و ایدئال برای رشد و پرورش کپک است. احتمال رشد کپک در قسمت‌های مرطوب و در فرش‌هایی که در معرض رطوبت قرار دارند، از سایر جاها بیشتر است. در طول بارش باران یا برف در فصول سرد، برف یا قطره‌های باران می‌توانند در محیط داخلی ساختمان گیر بیفتند که این امر می‌تواند باعث ایجاد رطوبت در محیط شود و اگر فرش را به‌طور مرتب تمیز نکنید و آن را خشک نگه ندارید، باعث خیس شدن فرش خواهد شد. اگر برای فرش خود یک برنامه شستشوی مرتب تنظیم کنید، می‌توانید از رشد و پرورش کپک در آن به‌خوبی جلوگیری کنید.

 

قارچ و کپک فرش

 

  1. جلوگیری از ایجاد مایت‌های گردوغبار

 

مایت‌های گردوغبار را می‌توان «قاتلین خاموش» نامید. به‌طورکلی، ما متوجه این مایت‌های میکروسکوپی نمی‌شویم. این  موجودات درواقع ذرات ریخته شده اعضای بدن مانند پوست بدن هستند که وقتی ما در قسمت‌های آلوده تنفس می‌کنیم، وارد بدن شده و باعث ایجاد حساسیت می‌شوند. در یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای، برای از بین بردن مایت‌های گردوغبار، فرش را با روش بخار شویی تمیز می‌کنند که موجب می‌شود مایت‌های گردوغبار در معرض حرارت زیاد قرار گیرند و درنتیجه از بین خواهند رفت.

 

مایت‌های گردوغبار

 

  1. بهبود کیفیت هوای داخلی

 

بله! درست است! زمانی که آلاینده‌ها به عمق الیاف فرش نفوذ می‌کنند، تنفس برای افراد حاضر در آن محیط مشکل می‌شود. پس از آن که فرش را متخصصان شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای به‌خوبی و به‌درستی تمیز کنند، افراد مبتلا به آسم و حساسیت می‌توانند به‌راحتی تنفس کنند. با شستشوی فرش کیفیت هوای محیط بهتر شده و  احتمال ایجاد مشکلات ناشی از حساسیت هم کمتر می‌شود.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی

 

  1. سلامت و بهداشت فرزندان

 

درست است که مواد نشست کرده در میان الیاف فرش برای هر کسی می‌توانند مضر و خطرآفرین باشند، اما کودکان بیشترین قربانیان این مواد هستند. به‌طورکلی، کودکان زمان بیشتری را روی فرش می‌گذرانند و نباید انتظار داشته باشیم که سیستم ایمنی بدنشان مانند ما قوی باشد. چه دلیل آن تمیزی خانه‌تان باشد یا مراقبت از کودکان، تا زمانی که به سلامت و بهداشت کودکان مربوط می‌شود، برای آن که بتوانید کودکانی سالم در منزل داشته باشید، باید شستشوی فرش خود را به‌طور مرتب به یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای بسپارید.

 

شستشوی فرش

نکته نهایی

معمولاً فرش را چیزی تجملاتی می‌دانیم و از آن برای بیشتر کردن زیبایی محیط منزل استفاده می‌کنیم. اما هدف از پوشاندن کف اتاق‌ها با فرش فقط به زیباتر کردن اتاق محدود نمی‌شود؛ مزایای فراوانی وجود دارند که به‌طور غیرمستقیم به مسائل بهداشتی و سلامت مربوط می‌شوند. خدمات شرکت قالیشویی فرش می‌توانند میزان کثیفی فرش را کاهش داده و آن را سالم و بهداشتی به شما تحویل دهند. در برخی از شرکت قالیشویی پس از شستشوی فرش سرویس عایق سازی حرارتی را هم ارائه می‌دهند که این سرویس در فصل زمستان بسیار مفید است. به‌طورکلی، تولیدکنندگان فرش برای فرش‌های خود چند راهنمایی شستشو و تمیز کردن فرش مانند تمیز کردن با جاروبرقی، شستشوی حرفه‌ای و موارد دیگر را فراهم می‌کنند.

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی

قالیشویی طُرّه

 

اگر برای شستشوی فرش خود به دنبال بهترین راه ممکن هستید و نمی‌خواهید دردسرهای انجام آن در منزل را به جان خود بخرید، از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای راحتی شما بخش سفارش آنلاین را در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید برای خود یک وقت اینترنتی را رزرو کنید. در بخش تعرفه قالیشویی هم می‌توانید از قیمت‌های ما مطلع شوید.

شستشوی فرش‌های گران‌بهای خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

 

 

شرکت قالیشویی طره

 

لینک مقاله منبع:

https://www.mobilejanitorialsupply.com/blog/5-health-benefits-of-professional-carpet-cleaning-services

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *