مزایای قالیشویی فرش حرفه‌ای برای سلامت افراد

دسته بندی ها
دسته‌ها
تصویری از یک قالیشویی

بسیاری از افراد به دلیل وجود کثیفی‌های گیرکرده در لابه‌لای الیاف فرش و تنفس کردن در فضایی که فرش‌های کثیف در آن‌ها پهن شده‌اند، به برخی مشکلات تنفسی مانند آسم و خرخر سینه مبتلا شده و از آن‌ها رنج می‌برند. بهتر است بدانید که تمیز کردن فرش به‌تنهایی با جاروبرقی هرگز کافی نیست. بااینکه توصیه می‌شود فرش‌ها را حداقل سه بار در هفته با جاروبرقی تمیز کنید، به‌شدت توصیه می‌کنیم که آن‌ها را حداقل سالی یک‌بار برای شستشوی حرفه‌ای به یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای و معتبر ببرید. مزایای انجام این کار چیزی فراتر از تمیز و مرتب شدن منزلتان است. یکی دیگر از مزایای مهم شستشوی فرش در قالیشویی حرفه‌ای، سلامت و بهداشت افراد خانواده است که در این مقاله بدان پرداخته‌ایم.

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی حرفه‌ای
شستشوی فرش در قالیشویی حرفه‌ای

مزایای قالیشویی فرش حرفه‌ای و آلودگی‌های موجود در فرش

با شستشوی فرش در قالیشویی حرفه‌ای، فرش‌هایتان عمیقاً شسته می‌شوند و آلاینده‌هایی که در لابه‌لای آن جا خوش کرده‌اند، از بین می‌روند. آلرژن‌های سوسک‌ها، پرز و موی بدن حیوانات خانگی، ذرات ریز آلاینده‌ها، گردوغبار، کثیفی و حتی سرب موجود در هوا بخشی از آلاینده‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را در یک فرش کثیف پیدا کنید. گازهای موجود در هوا که می‌توانند سمی هم باشند، در برخی موارد ذراتی را با خود حمل می‌کنند که در لابه‌لای الیاف فرش گیر کرده و آن را آلوده می‌کنند.

این ذرات و مواد آلاینده در زمان‌هایی که روی فرش فعالیت‌های روزانه خود را انجام می‌دهید یا روی آن راه می‌روید یا روی فرش جاروبرقی می‌کشید آزاد شده و در هوا پخش می‌شوند. این ذرات پس از پخش شدن در هوا، فضای منزل را آلوده می‌کنند و کم‌کم ممکن است افراد خانواده خود را ببینید که این آلودگی‌های در آن‌ها اثر کرده و به مشکلات تنفسی مبتلا می‌شوند. هنگامی‌که شستشوی فرش خود را به یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای می‌سپارید، کارکنان آن با استفاده از مواد شوینده مخصوص می‌توانند این آلودگی‌ها را از فرش پاک کنند.

لکه های ادرار حیوانات خانگی
لکه های ادرار حیوانات خانگی

از بین بردن قارچ و کپک

یکی دیگر از مشکلات رایج در فرش به‌ویژه در مناطقی که سطوح رطوبت بالایی دارند، کپک است.کپک می‌تواند در فرش‌های کثیف و خیس رشد کند، به‌ویژه در آب‌وهوای بارانی و زمانی که رطوبت به فرش نفوذ می‌کند. اگر آب راه‌یافته به فرش بلافاصله خشک نشود، می‌تواند کاملاً فرش را فرا گیرد و محیطی عالی برای رشد و پرورش قارچ فراهم کند. با شستشوی فرش به‌طور مرتب در قالیشویی حرفه‌ای می‌توانید جلوی رشد قارچ و کپک در فرش را بگیرید. در شرکت‌های قالیشویی ابزارهای قدرتمند و پیشرفته‌ای برای خشک‌کردن فرش وجود دارند که می‌توانند آب فرش را به‌طور کامل خشک کنند.

قارچ و کپک فرش
قارچ و کپک فرش

از بین بردن مایت‌های گردوغبار

یکی دیگر از خدماتی که در شرکت‌های قالیشویی حرفه‌ای ارائه می‌شود، از بین بردن مایت‌های گردوغبار میکروسکوپی است که ممکن است در لابه‌لای الیاف فرش پنهان شده باشند. ممکن است این موجودات در لابه‌لای فرش وجود داشته باشند و شما از وجودشان بی‌اطلاع باشید. تأثیر وجود آن‌ها فقط به‌واسطه واکنش‌های آلرژیک که افراد ساکن منزل به آن‌ها مبتلا می‌شوند، شناخته می‌شود. خود این مایت‌ها حساسیت ایجاد نمی‌کنند؛ به‌هرحال، مدفوع آن‌ها و ذراتی که از بدن‌هایشان جدا می‌شوند باعث ایجاد حساسیت می‌شوند. تنها راه‌حل برای از بین بردن آن‌ها بخار شویی فرش است، زیرا حرارت ایجادشده در این روند شستشو آن‌ها را به‌طور کامل از بین می‌برد.

مایت‌های گردوغبار
مایت‌های گردوغبار و مشکلاتی که می توانند ایجاد کنند

مزایای دیگر شستشوی فرش در شرکت قالیشویی

با شستشوی فرش در یک شرکت قالیشویی فرش معتبر مطمئن خواهید شد که تمامی ذرات سنگریزه، کثیفی، لکه، مواد حساسیت‌زا و گردوغبار و مواد دیگر به‌طور کامل از فرش تمیز خواهند شد. بهتر است برای این کار هم از روش سنتی استفاده شود و هم از روش پیشرفته تا مطمئن شوید که کثیفی و مایت‌های گردوغبار به‌طور کامل از بین رفته‌اند. یک فرش تمیز ازنظر زیبایی‌شناسی دل‌نشین‌تر است، طول عمر بیشتری دارد و از فرش کثیفی که توجه چندانی به تمیزی آن نمی‌شود، سالم و بهداشتی تر است. اخیراً فنّاوری سبز و سازگار با محیط‌زیست نیز وارد شرکت‌های قالیشویی شده و عملکرد بهتری دارد و استفاده از آن هم نسبتاً آسان است. برای شستشوی فرش خود به‌طور حرفه‌ای همین امروز با قالیشویی طُرّه تماس بگیرید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید و سلامت خود و افراد خانواده‌تان را حفظ کنید.

شستشوی فرش
شستشوی فرش

قالیشویی طُرّه

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

یکی دیگر از بخش‌های عالی ما طرح جایگزینی فرش است. مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در صورت درخواست از طرح جایگزینی فرش بهره‌مند شوند.
این طرح بدین‌صورت است که در زمان شستشوی فرش‌های شما، فرش‌هایی از جانب قالیشویی طُرّه در منزل شما به امانت گذاشته می‌شود تا در مدت‌زمان شستشوی فرش‌های خودتان منزل شما از فرش خالی نماند.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?Health-Benefits-of-Professional-Carpet-Cleaning&id=7490823

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *