سه مزیت شستشوی فرش برای سلامتی

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت قالیشویی طره

شستشوی فرش می‌تواند ظاهر و زیبایی خانه‌تان را بیشتر کند و طول عمر فرش را هم افزایش دهد، اما ارزشمندترین و مهم‌ترین فایده این فرآیند آن است که سلامت شما و افراد خانواده‌تان را ارتقا می‌دهد. بر اساس اعلام انجمن ریه آمریکا، اگر اعضای خانواده‌تان از وضعیت‌هایی مانند خرخر کردن یا آسم رنج می‌برند که می‌توانند بر تنفس آن‌ها تأثیر بگذارند، حتماً باید فرش‌ها را حداقل سه بار در هفته با جاروبرقی تمیز کنید. علاوه بر این، می‌توانید از مزیت‌های شستشوی فرش در شرکت قالیشویی حرفه‌ای فرش به‌صورت یک بار در هر سال نیز استفاده کنید. اگر هنوز با مزیت‌های شستن فرش در شرکت قالیشویی به‌طور کامل آشنا نیستید یا متقاعد نشده‌اید، سه مزیت زیر برای داشتن یک خانواده سالم‌تر را که برایتان توضیح داده‌ایم، بخوانید:

 

تصویری از شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش حرفه ای
شستشوی فرش

 

سه مزیت شستشوی فرش برای سلامتی

 

  1. با شستشوی فرش آلودگی‌های گیر افتاده در آن از بین می‌روند

همان‌طور که آژانس حفاظت از محیط‌زیست اعلام کرده است، یک فرش کثیف می‌تواند چندین منبع آلودگی هوای فضای داخل ساختمان ازجمله پرزهای حیوانات خانگی، آلرژن‌های سوسک، ذرات ریز آلودگی و کثیفی و گردوغبار هر روزه را در خود نگه دارد. گازهای سمی موجود در هوا نیز می‌توانند به این ذرات چسبیده و در میان الیاف فرش گیر کنند. این آلودگی‌های گیر کرده در میان الیاف فرش با فعالیت‌هایی مانند کشیدن جاروبرقی و راه رفتن روی فرش در هوا پخش شده و آن را آلوده می‌کنند و ممکن است با تنفس در این هوا وارد بدن شده و مشکلات تنفسی را برایتان ایجاد کنند. با شستن فرش در شرکت قالیشویی، این باکتری‌ها با شامپوهای ویژه از بین می‌روند و حتی آلودگی‌هایی را که به اعماق الیاف فرش نفوذ کرده‌اند با استفاده از جاروبرقی‌های پرقدرت تمیز می‌شود.

 

نمایی از شستن فرش
قالیشویی فرش

 

  1. با شستشوی فرش مایت‌های گردوغبار موجود در آن از بین می‌روند

در بسیاری از خانه‌ها مایت‌های گردوغبار وجود دارند و بااین‌حال، اکثر افراد از وجود آن‌ها آگاه نیستند، زیرا آن‌ها موجوداتی میکروسکوپی هستند. خود مایت‌های گردوغبار حساسیت‌زا نیستند، بلکه در بیشتر وقت‌ها مدفوع یا قطعات بدنشان بر جا می‌ماند که این‌ها می‌توانند حساسیت‌زا باشند. ازآنجایی‌که این ذرات باقیمانده بسیار ریز هستند، به‌آسانی از طریق تنفس وارد بدن انسان شده و حساسیت به وجود می‌آورند. در بسیاری از انواع شرکت قالیشویی از تکنیکی به نام بخار شویی استفاده می‌کنند که فرش را در حرارت بالا قرار می‌دهند و با این روش مایت‌های گردوغبار از بین می‌روند.

 

تصویری میکروسکوپی از مایت‌های گردوغبار
مایت‌های گردوغبار

 

  1. شستن فرش می‌تواند مانع رشد و پرورش کپک شود

در برخی مناطق، به‌ویژه آن‌هایی که رطوبت بالایی دارند، فرش‌های کثیف زمانی که در معرض رطوبت قرار می‌گیرند، با خطر رشد کپک مواجه می‌شوند. در آب‌وهواهای بسیار متغیر، در بیشتر وقت‌ها رطوبت به داخل خانه‌ها نفوذ کرده و در صورتی که به‌سرعت خشک نشود، به اعماق الیاف فرش نفوذ خواهد کرد. با شستن فرش خود به‌صورت مرتب در یک شرکت قالیشویی می‌توانید جلوی رشد کپک را بگیرید؛ زیرا در این شرکت‌ها ابزارهای خشک کردن قدرتمندی وجود دارند که می‌توانند رطوبت را از بین ببرند. با از بین بردن رطوبت، می‌توانید جلوی رشد کپک در فرش را بگیرید که اگر آن را نادیده بگیرید، برای سلامت خود و خانواده‌تان خطرناک  خواهد بود.

 

شستشوی فرش
قالیشویی

 

قالیشویی طُرّه

 

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

لینک مقاله منبع:

http://newyork.cbslocal.com/2012/01/26/three-home-health-benefits-to-carpet-cleaning

 

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *