خدمات قالیشویی حرفه‌ای می‌توانند برای فرش‌هایتان معجزه کنند

دسته بندی ها
دسته‌ها
تصویری از قالیشویی طُرّه

مردم معمولاً دوست دارند برای منازل خود فرش بخرند، زیرا استفاده از این الیاف نرم و راحت باعث می‌شود در خانه‌های خود احساس راحتی و آرامش کنند. به‌هرحال، تمیز نگه داشتن فرش کار ساده‌ای نیست و به چیزی بیشتر از یک جاروبرقی معمولی نیاز دارد. قالیشویی طُرّه در این مقاله، نکاتی را در مورد قالیشویی حرفه‌ای برایتان فراهم کرده است که می‌توانید در اینجا بخوانید.

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی حرفه ای فرش

آشنایی با خدمات قالیشویی حرفه‌ای

خدمات حرفه‌ای

زمانی که نوبت به فرش‌هایی می‌رسد که در منزل دارید، استفاده از خدمات قالیشویی حرفه‌ای بهترین گزینه است. این خدمات مزایای بی‌شماری برای فرش دارند و همه افراد می‌توانند نرمی و تازگی فرشی را که به‌سختی تمیز شده است، حس کنند. وقت را هدر ندهید و همین حالا با ما برای یک قالیشویی حرفه‌ای تماس بگیرید تا تمامی کثیفی‌های فرش به‌طور کارآمدی از بین بروند.

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

مواد شیمیایی

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که در شرکت‌های قالیشویی حرفه‌ای از مواد شیمیایی استفاده می‌شود که به فرش‌ها آسیب می‌رسانند، اما این‌طور نیست. امروزه روش‌های شستشوی فراوانی مانند استخراج آب وجود دارند که در آن آب را تا حدود 200 درجه فارنهایت گرم کرده و از آن برای از بین بردن گردوغبار و ذرات و آلاینده‌های دیگری که ممکن است به فرش آسیب برسانند، استفاده می‌کنند. با کمک آب پرفشار، ابتدا آلودگی‌های فرش را سست کرده و سپس با جاروبرقی از فرش تمیز می‌کنند.

این روش برای حیوانات، انسان‌ها و محیط‌زیست ایمن و سالم است و در آن از صابون استفاده نشده است. با توجه به این مورد، نیازی نخواهد بود با مواد باقیمانده آلوده‌ای که می‌توانند مزاحم آرامشتان شوند، مقابله کنید. لازم به ذکر است که این روش به فرش آسیب نمی‌رساند و فرقی ندارد که طرح و الیاف آن چگونه باشند. در مقابل، پس از شستشو خواهید دید که تازه‌تر و خوش‌رنگ‌تر به نظر می‌رسند.

نمایی از شستشوی فرش
شستشوی فرش

مواد حساسیت‌زا

قالیشویی حرفه‌ای یکی از روش‌های بسیار خوبی است که می‌تواند مواد حساسیت‌زای موجود در فرش را کاهش دهد. انواع مواد و عوامل حساسیت‌زا می‌توانند از طریق پنجره یا راه‌های دیگر به منزلتان وارد شوند. از آنجایی که الیاف فرش می‌توانند هر چیزی را به خود جذب کنند، این مورد می‌تواند به مشکلی جدی تبدیل شود. علی‌الخصوص زمانی که در منزل حیوان خانگی یا کودکانی دارید که روی فرش می‌نشینند. در برخی موارد، تمیز کردن فرش با جاروبرقی راه‌حل مناسبی برای این مشکل نیست، زیرا باعث می‌شود این مواد حساسیت‌زا به سطح فرش نزدیک‌تر شوند و باعث ایجاد تحریکات یا حساسیت شوند. اما در قالیشویی حرفه‌ای این مواد حساسیت‌زا از فرش پاک خواهند شد و فرشی تمیز و بهداشتی را برایتان باقی خواهد گذاشت.

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

لکه‌ها و کم شدن ارزش فرش

حساسیت‌ها تنها مسئله فرش نیستند که باید نگرانشان باشید بلکه موارد دیگری مانند کثیفی، گردوغبار، حشرات ریز و مواد دیگری نیز می‌توانند در لابه‌لای الیاف فرش گیر کنند و حتی به آن آسیب برسانند. دیر یا زود، این آلودگی‌های می‌توانند موجب پوسیدگی، زبری و بی‌رنگ شدن فرش شوند و شما را مجبور خواهند کرد فرش را در مدت کوتاهی عوض کنید. در مورد لکه‌ها هم وضعیت همین‌طور است. لکه‌ها را می‌توانید با چشم ببینید و اگر به‌موقع آن‌ها را پاک نکنید، می‌توانند به فرش آسیب برسانند؛ بنابراین، به خدمات قالیشویی حرفه‌ای نیاز دارید تا این لکه‌های مشکل‌آفرین را از فرشتان پاک کنند.

شرکت‌ قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

خشکی

یکی دیگر از مزایای مهم قالیشویی حرفه‌ای آن است که همه انواع فرش را پس از شستشو ظرف فقط یک ساعت خشک می‌کنند. زمانی که نوبت به روش استخراج آب می‌رسد، تجهیزات به کار رفته می‌توانند کثیفی‌ها و گردوغبار موجود در فرش را با مکش آب از بین ببرند و فرشتان را زیباتر کنند. با این روش، فرشی تمیز و نرم برایتان به‌جا خواهد ماند که آماده است دوباره در منزل پهن شود و از آن استفاده کنید.

شرکت قالیشویی فرش
شستشوی فرش

قالیشویی طُرّه

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

یکی دیگر از بخش‌های عالی ما طرح جایگزینی فرش است. مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در صورت درخواست از طرح جایگزینی فرش بهره‌مند شوند.
این طرح بدین‌صورت است که در زمان شستشوی فرش‌های شما، فرش‌هایی از جانب قالیشویی طُرّه در منزل شما به امانت گذاشته می‌شود تا در مدت‌زمان شستشوی فرش‌های خودتان منزل شما از فرش خالی نماند.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?Professional-Carpet-Cleaning-Services-Can-Do-Wonders-For-Your-Carpeting&id=7751593

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *