مزایای خرید فرش دستباف ایرانی ابریشمی 

دسته بندی ها
دسته‌ها
تصویری از یک فرش دستباف ایرانی

مزایای خرید فرش دستباف ایرانی ابریشمی در هر مکانی که پهن شود، زیبایی‌اش را دوچندان می‌کند و ماهیت فوق‌العاده آن که در نتیجه گره خوردن با دست است، باعث شده تا به فرشی بی‌نظیر بدل شود. قالیشویی طُرّه در این مقاله خود چند دلیل برای خرید مزایای خرید فرش دستباف ایرانی ابریشمی برایتان فراهم کرده است. این دلایل را بخوانید و سپس برای خرید عازم شوید!

فرش دستباف پشمی
قالیچه نهاوند

مزایای خرید فرش دستباف ایرانی ابریشمی

عمر طولانی‌تری دارد

در سرتاسر جهان، همه افرادی که مزایای خرید فرش دستباف ایرانی ابریشمی را خریده‌اند، آن را به دلیل داشتن عمر طولانی تحسین کرده‌اند – این عمر طولانی به دلیل کیفیت بالای آن است.

فرش دستباف ایرانی سرمایه گران‌بهایی است که ارزشش با گذشت زمان بیشتر می‌شود؛ بسیاری از این فرش‌ها مدتی طولانی از عمرشان می‌گذرد و همچنان ارزش خود را حفظ کرده‌اند. از آنجایی که این فرش‌ها از الیاف قوی تولید می‌شوند و چون فرش دستباف هستند، تا مدتی طولانی می‌توانند در برابر پوسیدگی مقاومت کنند.

قالیچه همدان زیبایی شناسی
قالیچه بندی همدان زیبایی شناسی

همواره در سبک خاصی عرضه می‌شوند

فرش دستباف برخلاف سایر طرح‌ها که مدت کوتاهی پس از عرضه شدن رونق خود را از دست می‌دهند، همواره سبک و زیبایی خود را حفظ کرده است. سرمایه‌گذاری بر روی فرش دستباف ابریشمی ایرانی نشان می‌دهد فردی هستید که به مد و سبک اهمیت می‌دهید. فرش‌های دستباف مرسوم طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و زیبایی دارند که سال‌های طولانی مردم آن‌ها را دوست داشته‌اند و در هیچ زمانی هم از رونق نمی‌افتند.

قالیچه ایرانی
قالیچه نهاوند

ساختار بسیار خوبی دارند

زمانی که نوبت به صحبت در مورد این صنعت می‌رسد، باید بدانید که فرش دستباف ابریشمی ایرانی اعتبار و شهرت بسیار بالایی دارد. این فرش‌ها پوسیده یا نخ‌نما نمی‌شوند. آن‌ها را می‌توانید در منزل بشویید، اما برای گرفتن نتایج بهتر، بهتر است شستشوی آن‌ها را به قالیشویی حرفه‌ای بسپارید.

قالیچه نهاوند
قالیچه نهاوند

همواره ظاهر زیبای خود را حفظ می‌کنند

از آنجایی که این فرش‌ها با دست بافته می‌شوند و طراحی خوبی هم دارند، در مقایسه با همتایان ماشینی خود جذاب‌تر به نظر می‌آیند. بسیاری از فرش‌های دستباف 2 هدف دارند: نمای دوردست اتاقتان را به‌خوبی تنظیم می‌کنند و هرگاه از نزدیک بدان می‌نگرید، ظاهر بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای دارند. یک فرش دستباف باکیفیت، یک اثر هنری تمام‌عیار است که گویا آن را در اتاق خود به نمایش گذاشته‌اید تا بازدیدکننده‌ها را به آنجا جذب کنید.

فرش دستباف
قالیچه نهاوند

ارزش سرمایه‌گذاری را دارند

اگر از این فرش‌ها به‌خوبی مراقبت کنید، می‌توانند سی تا هفتاد سال دوام بیاورند و پیوسته ارزششان هم افزایش می‌یابد. فرش‌هایی که صدسال از عمرشان گذشته باشد، فرش «عتیقه» به شمار می‌آیند. در آن زمان، برای فروش آن قدرت زیادی خواهید داشت.

قالیچه برچلو همدان
قالیچه ذهنی بافت برچلو همدان

احساس لطیفی دارند

فرش دستباف ایرانی جنس لطیفی دارد. به دلیل آن که از ابریشم بافته شده‌اند، ساختار و بافت فوق‌العاده‌ای دارند.

قالیچه ملایر
قالیچه ذهنی بافت ملایر

با محیط‌زیست سازگارند

فرش دستباف ایرانی از رنگ‌ها و مواد طبیعی بافته شده‌اند که نشان می‌دهد هیچ مواد سمی در آن‌ها وجود ندارد و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شوند. به‌علاوه، مشخص می‌شود که این فرش‌ها تقریباً در برابر آتش‌سوزی مقاوم‌اند.

قالیچه لری / قالی دستباف
قالیچه لری

سابقه تاریخی بسیار خوبی دارند

فرش دستباف ایرانی برخلاف فرش‌های ماشینی سابقه‌ای غنی دارد. هر فرش دستباف ریشه‌های عمیقی دارد، از افرادی که آن را بافته‌اند تا معنایی که در پس تصاویر و رنگ‌های به کار رفته در آن نهفته‌اند.

فرش تجاری
انواع طرح فرش

فرش دستباف ایرانی نماد وضعیت اجتماعی است

تمامی دکوراتورها یا کلکسیونرها هنگامی که فرش دستباف ایرانی را می‌بینند، آن را بسیار تحسین می‌کنند. شما می‌توانید با نمایش این فرش‌ها در منزل خود کیفیت ظاهری و زیبایی آن را چند برابر کنید؛ بنابراین، می‌توانید با سرمایه‌گذاری بر روی فرش دستباف ایرانی بازدیدکننده‌ها را تا مدتی طولانی حیرت‌زده کنید.

فرش ایرانی
فرش ایرانی

قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه مجری انواع خدمات مربوط به فرش ماشینی و فرش دستباف از قبیل خرید و فروش فرش، شستشو، مرمت و رفوی فرش و غیره در این مقاله اطلاعاتی را در مورد خرید فرش دستباف ایرانی برایتان فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس گرفته و با آن‌ها مشورت کنید. خدمات متنوع ما را می‌توانید در بخش خدمات مشاهده کنید. برای آگاهی از سایر موارد نیز می‌توانید به صفحه اول وب سایت ما مراجعه کنید.

منتظر دریافت نظرها و پیشنهادهای سازنده شما هستیم.

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

لینک مقاله منبع:

http://www.hmdcarpet.com/2018/02/27/advantages-buying-handmade-silk-persian-rugs/

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *