توصیه‌هایی برای خرید فرش به روش مناسب

دسته بندی ها
دسته‌ها
از مدلهای فرش

برای خرید فرش به روش مناسب، به یک برنامه‌ریزی خوب و جستجوی کافی در بازار نیاز دارید. بسیاری از افراد، برای خرید فرش از منزلشان خارج می‌شوند، به یک فروشگاه فرش می‌روند و شروع به تماشای فرش‌ها می‌کنند، بدون آن که بدانند چه می‌خواهند و چگونه باید آن را جستجو کنند. خرید فرش یک هزینه بزرگ است. پیش از پرداخت پول برای این مورد، بهترین روش را انتخاب کنید. قالیشویی طُرّه در این مقاله خود سه توصیه برای صرفه‌جویی در هزینه، ایجاد رضایت و بهره مناسب بردن از خرید فرش را برایتان توضیح داده است:

یکی از مدلهای زیبای فرش
یکی از مدلهای زیبای فرش

توصیه‌های مفید برای خرید فرش

  1. برای خرید فرش با یک کارشناس مشورت کنید

اولین کاری که باید انجام دهید آن است که کارشناس محلی و مشاور خود برای خرید فرش را به‌دقت انتخاب کنید. بهترین راه آن است که به چند فروشگاه فرش در نزدیکی خود سر بزنید و درباره تصور خود در مورد خرید فرش با آن‌ها گفتگو کنید و نحوه عکس‌العمل آن‌ها را ببینید. اگر سؤال‌های مرتبطی از شما کردند و به یک شیوه حرفه‌ای و آگاهانه راهنمایی‌تان کردند، به هدف خود نزدیک شده‌اید.

یک مشاور آگاه و حرفه‌ای، با افتخار در مورد خرید فرش به شما توضیح می‌دهد و برای این کار وقت می‌گذارد؛ زیرا این افراد می‌خواهند اعتبار و خوش‌نامی خود را حفظ کنند. چند مشاور را با هم مقایسه کنید و پس از مدت کوتاهی کارشناس مورد نظر خود را خواهید یافت. اگر در این زمینه متخصص باشند، حتماً شما تشخیص خواهید داد.

خرید فرش
نمونه ای از یک فرش
  1. فرش باکیفیت بخرید

مرحله دوم خرید فرش به کار بستن توصیه‌های خوب و رفتن برای خرید یک فرش باکیفیت است. فرشی که می‌خرید باید با اهداف مورد نظرتان مطابقت داشته باشد. خرید فرش ارزان قیمت که مناسب اتاق خواب است، برای سالن استراحت ایده خوبی نیست؛ بنابراین، بهتر است با این کار آبروی خود را نبرید و برای خود حرف درنیاورید. فرش مناسب را بخرید تا موفق شوید.

خرید فرش باکیفیت با کمی تخفیف در قیمت آن، از خرید یک فرش ارزان قیمت و بی‌کیفیت بهتر است و صرفه‌جویی بهتری به شمار می‌آید. فرش‌های باکیفیت در طول زمان ظاهر بهتری پیدا می‌کنند و دوام بیشتری هم دارند. اما یک فرش بی‌کیفیت پس از مدت کوتاهی زیبایی و دوام خود را از دست می‌دهد و پس از مدت کوتاهی مجبور خواهید شد آن را عوض کنید و در نتیجه هزینه بیشتری را متحمل شوید.

فرش تجاری
انواع طرح فرش
  1. برای خرید فرش از حرفه‌ای‌ها کمک بخواهید

اگر برای خرید فرش از یک کارشناس حرفه‌ای کمک خواستید، باید به خود آفرین بگویید! اما صبر کنید! مراقب باشید نصب آن را به یک نصب کننده ناشی نسپارید تا مبادا موفقیت خود را خراب کنید! بهترین کار این است که از مشاور فرش بخواهید محل مورد نظر فرش را اندازه‌گیری کند، یا از متصدی نصب بخواهید این کار را برایتان انجام دهد.

پیش از انجام این کار، حتماً مطمئن شوید که شخص نصب کننده تجربه و مهارت لازم برای انجام این کار را دارد. با آن‌ها در خصوص روشی که می‌خواهند فرش را نصب کنند، بحث و گفتگو کنید. برای مثال، از او بپرسید که درزها را در کجا می‌خواهد قرار دهد و بررسی کنید که برآوردها را در اقتصادی‌ترین روش ممکن انجام دهند؛ حواستان به کاهش هدر رفتن مواد و بنابراین، کاهش هزینه‌ها باشد.

برای خرید فرش با افراد حرفه‌ای مشورت کنید؛ بهترین کیفیت ممکن را بخرید؛ برای نصب آن از افراد حرفه‌ای کمک بخواهید تا این کار را به‌درستی و در شیوه‌ای اقتصادی برایتان انجام دهند.

نمونه ای از یک مدل زیبای فرش
یک مدل زیبای فرش

قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه مجری انواع خدمات مربوط به فرش ماشینی و فرش دستباف از قبیل خرید و فروش فرش، شستشو، مرمت و رفوی فرش و غیره در این مقاله اطلاعاتی را در مورد خرید فرش برایتان فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس گرفته و با آن‌ها مشورت کنید. خدمات متنوع ما را می‌توانید در بخش خدمات مشاهده کنید. برای آگاهی از سایر موارد نیز می‌توانید به صفحه اول وب سایت ما مراجعه کنید.

منتظر دریافت نظرها و پیشنهادهای سازنده شما هستیم.

قالیچه ملایر
قالیچه ذهنی بافت ملایر

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?Buying-Carpet-the-Right-Way—3-Simple-Tips-to-Save-You-Money,-Save-Disappointment-and-Get-Value&id=4010261

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *