قالیشویی فرش ماشینی و قوانین آن

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی طُرّه

امروزه فرش‌ها کم‌کم دارند به یکی از عناصر مهم و ضروری در منازل تبدیل می‌شوند. اما مشکل کار اینجاست که زمین‌ها و اتاق‌های راحتی که با فرش پوشانده شده‌اند، هنگام تمیز کردن با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند. اما اگر با 7 قانون اصلی قالیشویی فرش ماشینی آشنایی داشته باشید، این کار هرگز به یک مشکل بزرگ تبدیل نخواهد شد.

قالیشویی فرش ماشینی و قوانین آن

 

موقعیت

 

با این‌که ممکن است به محل قرارگیری و پهن کردن فرش اهمیت زیادی ندهید، ما به شما توصیه می‌کنیم که حتماً بدان اهمیت دهید. این امر با قالیشویی و شستشوی فرش ماشینی ارتباط مستقیم دارد و باید با نوع فرشی که انتخاب می‌کنید، مطابقت داشته باشد. قسمت‌هایی مانند آشپزخانه، رخت‌کن، ورودی‌ها یا اتاق‌های تکثیر و کپی اصلاً محل مناسبی برای پهن کردن فرش نیستند، زیرا با انجام این کار هزینه‌های سنگینی را برای قالیشویی برای خود ایجاد خواهید کرد.

 

روش های قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

جاروبرقی کشی مرتب

 

تمیز کردن مرتب فرش و قالی با استفاده از جاروبرقی همواره ایده‌ای بسیار خوب بوده است. سر جاروبرقی، برس آن و نیز داشتن مکش مناسب موجب می‌شوند که جلوی جمع شدن خاک و گردوغبار بر روی فرش گرفته شود و درنتیجه هزینه‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه ‌ای را برایتان کاهش خواهد داد. این بدان دلیل است که خاک پیش از آن‌که روی فرش ثابت شود و آن را آلوده کند، از روی فرش پاک می‌شود.

 

قرار دادن پادری در ورودی اتاق‌ها

 

همه ما به‌خوبی می‌دانیم که منبع ورود گرد و خاک به خانه‌ها، فضای بیرون است؛ بنابراین، اگر در همین دم در جلوی ورود گرد و غبار به منزل و به روی فرش گرفته شود، می‌توانید هزینه صرف شده برای خرید شوینده‌های شیمیایی و درنتیجه قالیشویی فرش ماشینی را کاهش دهید. قرار دادن یک پادری بزرگ درست در بیرون اتاق نیز ایده بسیار خوبی است که می‌تواند جلوی آورده شدن کفش‌های خاک‌آلود به روی فرش‌ها را بگیرد.

 

مواد شیمیایی و مواد سمی

 

تصویری از قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

بسیاری از محصولات قالیشویی و شستشوی فرش ماشینی مشهور که در بازار وجود دارند، مواد ایمن و سالمی هستند و بر محیط‌زیست تأثیر زیادی نمی‌گذارند. به‌هرحال، برخی از این محصولات در خود مواد شیمیایی و سمی دارند که برای انسان و حیوانات می‌توانند خطرناک باشند. بنابراین، پیش از استفاده از این مواد حتماً برچسب روی آن‌ها را بخوانید.

 

اقدام سریع

 

با واکنش سریع نسبت به پاک کردن لکه‌ها و مواد ریخته شده روی فرش، می‌توانید از دائمی شدن لکه‌ها بر روی فرش و بالا رفتن هزینه‌های قالیشویی و شستشوی فرش ماشینی اجتناب کنید. علاوه بر این، نگه‌داشتن یک ماده مناسب برای از بین برنده لکه در دسترس خود ایده‌ای خوب است که این نیز می‌تواند به کاهش هزینه‌های قالیشویی فرش ماشینی کمک کند. به یاد داشته باشید! آب بهترین ماده پاک‌کننده است؛ بنابراین، سعی کنید تا جایی که امکان دارد لکه‌ها را با آب پاک کنید و استفاده از محلول پاک‌کننده را به مرحله آخر موکول کنید.

 

از حرفه‌ای‌ها استفاده کنید

 

اگر نتوانستید خودتان فرش را تمیز کنید یا کرایه کردن یک دستگاه قالیشویی برایتان ممکن نبود، توصیه می‌کنیم یک قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای انتخاب کنید. زیرا با انجام این کار، متخصصان خواهند توانست فرشتان را با قیمتی مناسب بشویند و به‌علاوه، کار خود را نیز ضمانت خواهند کرد.

 

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

 

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *