قالیشویی فرش ماشینی تجاری

دسته بندی ها
دسته‌ها
توصیه قالیشویی

بدون شک، قالیشویی فرش ماشینی چیزی فراتر از آن است که کاری کنید محل کسب‌وکارتان ظاهری بهتر داشته باشد؛ این کار، بخش جدایی‌ناپذیر سالم و راحت نگه‌داشتن لوازم محل کار برای کارمندان، مشتریان و مراجعه‌کنندگان است. رفت‌وآمد زیاد در فضاهای تجاری موجب می‌شود که لایه‌هایی از خاک و گردوغبار روی فرش‌ها ایجاد شوند و مکانی مناسب برای رشد مواد حساسیت‌زا تشکیل می‌شود و این نیز باعث ایجاد بوهای نامطبوع و آزارنده، ظاهری رنگ و رو رفته و کثیف برای فرش خواهد شد که  می‌تواند افرادی را که از حساسیت بیماری آسم رنج می‌برند، بیشتر آزار دهد. قالیشویی حرفه‌ای و عمیق تنها روشی است که می‌توانید این مواد مضر و عواقب کثیف بودن فرش را کاهش داده و از بین ببرید.

 

مزایای خدمات قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای

 

ما در قالیشویی طُرّه از این دارایی‌های تجاری ارزشمند شما به‌خوبی مراقبت کرده و آن‌ها را با دقت و جدیت برایتان می‌شوییم. در اینجا، برای شستن فرش‌ها از مواد شوینده سازگار با محیط‌زیست استفاده می‌کنیم تا این مزایای قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای به دست آیند:

  • کاهش مواد حساسیت‌زا مانند گردوغبار، مایت‌های (جانوران بسیار ریز) گردوغبار و پرزهای حیوانات خانگی
  • افزایش دوام و طول عمر فرش و کاهش هزینه‌های نگهداری
  • خوش‌رنگ‌تر و روشن‌تر شدن فرش
  • ظاهر تازه‌تر و بهتر فرش
  • کاهش و از بین رفتن بوهای نامطبوع و آزارنده از روی فرش

 

تصویری از قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

مزایای شستشوی فرش در قالیشویی طُرّه

 

ما به‌عنوان بخشی از تعهد خود به مشتریان، همراه با سایر خدمات قالیشویی فرش ماشینی خود یک روکش محافظ نیز به شما خواهیم داد. این روکش فرش که از مواد سازگار با محیط‌زیست تولید شده است، فرشتان را در مقابل باکتری‌ها و کثیفی مراقبت کرده و مانع نشستن مجدد کثیفی و گردوغبار بر روی آن شده و موجب می‌شود ظاهر آن تمیز مانده و فرش بیشتر عمر کند.

علاوه بر این، به فرش مواد آنتی باکتریال طبیعی زده می‌شود تا فرش بویی تازه و خوش بدهد. این کار نه‌تنها برای محیط‌زیست بهتر است، بلکه برای افرادی که به بوهای تند و مواد شیمیایی حساسیت دارند، بسیار خوب است.

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

 

شستشوی فرش طبق نیازهای زمانی شما

 

ما در قالیشویی طُرّه به‌خوبی می‌دانیم که هرچند فرش‌های تمیز برای مشتریان و کارکنانتان جذاب و بااهمیت هستند، نبودن آن‌ها در زمان مناسب در سر جای خود می‌تواند ظاهری نامناسب در محل کار و منزل ایجاد کند، بنابراین، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که فرش‌ها در زمان مناسب و کوتاهی به شما تحویل داده شوند.

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *