ترفندهای قالیشویی فرش ماشینی برای این‌که فرش‌هایتان تازه به نظر آیند

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی طُرّه

در این مقاله، چند توصیه و ترفند برای نگهداری و مراقبت بهتر از فرش‌ها را برایتان توضیح خواهیم داد؛ زیرا فرش تا حد زیادی به زیبایی و خوش‌منظری اتاق و دفتر کار کمک می‌کند. در برخی موارد، ممکن است خودتان بتوانید مشکل را برطرف کنید؛ اما در برخی دیگر حتماً به کمک یک قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای نیاز خواهید داشت تا با تجهیزات ویژه خود به کمکتان بیایند.

 

ترفندهای قالیشویی فرش ماشینی برای این‌که فرش‌هایتان تازه به نظر آیند

 

فرش ماشینی یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین ابزارها برای پوشاندن کف اتاق‌ها و زمین در محیط منزل و محل کار است. بدیهی است که شکل ظاهری آن می‌تواند تأثیری شگرف بر شکل ظاهری هر اتاقی در منازل بگذارد، اما آشنایی با نحوه مراقبت و نگهداری درست فرش‌ها اهمیت زیادی دارد.

اگر فرش خود را به‌طور مرتب نشویید، زیبایی ظاهری و طول عمر آن کاهش خواهد یافت. برای فرش‌ها چندین مشکل رایج و مشترک رخ می‌دهند که باعث می‌شود خانه‌دارها فرش ماشینی خود را برای شستشو به شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای بسپارند. در این مقاله نکاتی را یادآوری کرده‌ایم که اگر می‌خواهید از ظاهر و زیبایی فرش خود مراقبت کنید، بهتر است آن‌ها را رعایت کنید:

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

ایجاد فرورفتگی در فرش

 

وسایل و اثاثیه‌های سنگین و بزرگی که روی فرش می‌گذارید، می‌توانند ظاهر و شکل الیاف آن را تا حد زیادی تغییر داده و موجب تورفتگی در آن شوند. از این رو، فرش ممکن است ظاهری پوسیده و کثیف به خود گیرد. پس بهتر است از گذاشتن اجسام سنگین بر روی آن خودداری کنید.

 

مناطق پر رفت و آمد

 

مناطق و فضاهایی هستند که افراد خانواده‌تان در آن‌ها بیش از سایر جاهای فرش رفت و آمد می‌کنند. ممکن است در منزل خود قسمت‌های پر رفت و آمدی داشته باشید که افراد خانواده‌تان در آن‌ها از درب اتاق خودتان تا اتاق دیگر یا قسمت دیگری از منزل بیشتر رفت و آمد می‌کنند.

 

خاک و گردوغبار

 

مواد و الیافی که فرش ماشینی از آن‌ها ساخته شده است، در بیشتر وقت‌ها می‌توانند کثیفی و گرد و خاک را به خود جذب کنند و این مواد تا عمق الیاف آن نفوذ می‌کنند. گرد و خاک می‌تواند آن‌قدر در عمق فرش نفوذ کند که با استفاده از جاروبرقی هم به‌سختی می‌توانید آن‌ها را پاک کنید.

 

شرکت‌ های قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

لکه‌برداری فرش

پاک کردن لکه‌هایی مانند جوهر، لکه‌های نوشیدنی‌ها، لکه‌های آب میوه، قهوه و لکه‌های مشابه که روی فرش ایجاد می‌شوند، برای خودتان تقریباً غیرممکن است. با این‌که باید بکوشید آن‌ها را به‌سرعت از روی فرش پاک کنید، حتماً برای انجام این کار به کمک شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی نیاز خواهید داشت. زیرا این شرکت‌های قالیشویی تجهیزات مخصوصی دارند که برای پاک کردن و از بین بردن انواع لکه‌ها مناسب‌اند.

بو

فرش‌ها به این دلیل که تقریباً انواع بوهای مختلف را به خود جذب می‌کنند، شهرت زیادی دارند. بوی بد می‌تواند تا حد زیادی از زیبایی و محبوبیت فرش بکاهد. از این رو، بهتر است مراقب بد بو شدن فرش خود باشید!

 

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *