فواید استفاده از خدمات قالیشویی حرفه‌ای

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت‌ قالیشویی فرش

اگر به‌خوبی می‌دانستید که در لابه‌لای الیاف فرشتان چه چیزهایی وجود دارند، با شتاب برای سپردن شستشوی آن به یک قالیشویی حرفه‌ای اقدام می‌کردید. بسیاری از افراد، اگر می‌دانستند چه میزان میکروارگانیسم‌ها و کثیفی‌هایی که در لابه‌لای فرش جا خوش کرده‌اند، حتماً شوکه می‌شدند.

اگر می‌خواهید محیطی سالم و بهداشتی را برای خود و اطرافیانتان فراهم کنید، باید فرش را برای شستشوی حرفه‌ای به یک قالیشویی حرفه‌ای بسپارید. تفاوتی هم ندارد که محل حضورتان یک منزل مسکونی باشد یا ساختمان تجاری. هم خانه‌دارها و هم مالکان کسب‌وکار می‌توانند از مزایای قالیشویی حرفه‌ای برای سلامتشان بهره‌مند شوند.

نمایی از شستشوی فرش
قالیشویی فرش

کثیفی‌های موجود در فرش

زمانی که از دور به فرشتان نگاه می‌کنید، ممکن است به نظرتان تمیز آید. اما اگر از فاصله نزدیک‌تر یا با چشم مسلح (مثلاً با ذره‌بین) به آن نگاه کنید، می‌توانید کثیفی و لکه‌های نهفته در آن را به‌خوبی مشاهده کنید. برآوردها و بررسی‌های کارشناسان فرش نشان می‌دهند که هر فرش می‌تواند به‌طور سالانه تا حد 40 کیلوگرم گردوغبار را در خود جمع کند. بیشترین مقدار این گردوغبار (در حدود 80 تا 90 درصد) را پوست بدنتان تشکیل می‌دهد که روی آن ریخته می‌شود. علاوه بر این، فرش می‌تواند مواد دیگری مانند مو، چربی، خاک، ذرات غذا، استفراغ، لاشه‌های مایت‌های گردوغبار و خون خشک‌شده را نیز در خود نگه دارد.

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

مشاهده تصویر بزرگ‌شده کثیفی‌های موجود در فرش برای آشفته کردن افراد کافی است. به‌هرحال، این کثیفی‌ها می‌توانند مشکلاتی را نیز برای سلامت افراد ساکن در آن محل ایجاد کنند. افراد به حساسیت‌هایی مبتلا می‌شوند که ناقل آن‌ها همین مایت‌های گردوغبار هستند. افراد خانواده‌تان به دلیل وجود مایت‌های گردوغبار به حساسیت، عطسه، خارش بدن و ناراحتی‌های دیگری مبتلا خواهند شد؛ بنابراین، برای آن‌که جلوی آسیب مایت‌های گردوغبار به خود و خانواده‌تان را بگیرید، فرش را باید به‌طور عمیق و حرفه‌ای تمیز کنید.

مایت‌های گردوغبار
مایت‌های گردوغبار و مشکلاتی که می توانند ایجاد کنند

مشکلات ناشی از حیوانات خانگی

اگر در منزل خود حیوانات خانگی نگه می‌دارید، در معرض ابتلا به مشکلات سلامتی قرار دارید. برای مثال، گربه و سگ روی فرش ادرار و فضله خواهند کرد و باعث ایجاد بوی بد روی فرش خواهند شد. به‌علاوه، این کار می‌تواند محیطی عالی برای رشد موجودات ریز مضر مانند باکتری‌ها فراهم کند. حیوانات خانگی می‌توانند حشرات ریزی مانند کک را با خود به منزل وارد کنند. این حشرات می‌توانند به فرشی که در کف اتاق پهن کرده‌اید منتقل شوند. اگر در منزل بچه‌های کوچک دارید و آن‌ها روی فرش بازی می‌کنند، در معرض خطر بزرگی برای سلامتی‌شان قرار دارند.

شستشوی فرش
شستشوی فرش

یکی از کارهایی که می‌توانید برای تمیز کردن مرتب فرش انجام دهید، کشیدن جاروبرقی بر روی آن است که ذرات گردوغبار، کثیفی و موهای بدن حیوانات خانگی را از روی فرش تمیز می‌کند. تمیز کردن مرتب فرش موجب افزایش طول عمر آن نیز می‌شود. فرش با گذشت زمان و درصورتی‌که به‌طور مرتب تمیز و شسته نشود، به دلیل جمع شدن گردوغبار و کثیفی در آن کهنه و قدیمی خواهد شد و ممکن است لازم شود آن را تعویض کنید. کشیدن جاروبرقی به‌تنهایی برای تمیز کردن آن کافی نیست و درخشندگی آن را بازنمی‌گرداند؛ مزایای شستشوی فرش در قالیشویی حرفه‌ای بسیار فراتر از آن هستند.

مزیت‌های قالیشویی حرفه‌ای

در قالیشویی حرفه‌ای برای شستشوی فرش از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که می‌توانند الیاف فرش را عمیقاً بشویند. می‌توانید یک قالیشویی را انتخاب کنید که فرش را با استفاده از تکنیک‌های شستشو با آب گرم به‌خوبی تمیز می‌کند. این روش شستشو برای از بین بردن مایت‌های گردوغبار و فضله‌های آن‌ها بسیار مناسب است.

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

حتماً مطمئن شوید که در آن شرکت قالیشویی از مواد شوینده شیمایی که برای حیوانات خانگی و فرزندانتان مضر است، استفاده نشود. آن قالیشویی باید بیمه تأییدشده و گواهینامه ایمنی و بهداشتی داشته باشد تا تضمین کند که برای شستشوی فرش از بهترین روش‌ها استفاده می‌کند. پیش از آن‌که مجبور شوید فرش کهنه‌شده در نتیجه کثیفی را با یک فرش جدید عوض کنید، برای تمیز کردن آن از یک قالیشویی حرفه‌ای کمک بگیرید.

قالیشویی طُرّه

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

یکی دیگر از بخش‌های عالی ما طرح جایگزینی فرش است. مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در صورت درخواست از طرح جایگزینی فرش بهره‌مند شوند.
این طرح بدین‌صورت است که در زمان شستشوی فرش‌های شما، فرش‌هایی از جانب قالیشویی طُرّه در منزل شما به امانت گذاشته می‌شود تا در مدت‌زمان شستشوی فرش‌های خودتان منزل شما از فرش خالی نماند.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?The-Advantages-Of-Getting-Professional-Carpet-Cleaning&id=7945212

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *