فرش دستباف برای دوستداران هنر

دسته بندی ها
دسته‌ها
مدلی از فرش دستباف ایرانی

فرش دستباف بهترین گزینه‌ای است که هر کس می‌تواند انتخاب کند، زیرا آن‌ها شاهکارهای هنری هستند که وقار و شکوه خاصی را به نمایش می‌گذارند. در واقع، فرش دستباف برای مکان‌هایی که رفت و آمد عمومی بالایی دارند، مکان‌های تاریخی حساس و منزله‌ای مسکونی شخصی بهترین گزینه است.

فرش دستباف برای استفاده در بخش پذیرایی مزایا و فواید زیادی دارد. این اثاثیه نرم، رنگ‌ها، الیاف و شکل‌های بسیار متنوعی دارند که علت وجود این تنوع آن است که با هر شکل، اندازه یا رنگ متناسب باشند. آن‌ها با ابعاد و سایه نماهای متعددی جور درمی‌آیند که می‌توان آن‌ها را برای جلوگیری از ایجاد قسمت‌های زشت و ناجور سفارشی‌سازی کرد.

قالیچه نهاوند
قالیچه نهاوند

فرش دستباف پشمی پوششی عالی برای کف اتاق فراهم می‌کند. شیوه‌های بافت فرش در طول زمان بسیار تغییر کرده است و مزایای آن نیز به‌خوبی شناخته شده‌اند. این فرش علاوه بر بخشیدن زیبایی و دولت به اتاق، هم طول عمر بالا و مزایای زیادی برای سلامت افراد دارد. استفاده از فرش یا قالی پشمی بهترین گزینه است. در این قسمت برخی از مزایای سلامتی فرش دستباف را برایتان توضیح داده‌ایم:

برخی از مزایای سلامتی فرش دستباف

غیر حساسیت‌زا

فرش دستباف پشمی غیر حساسیت‌زا است و از رشد باکتری و مایت‌های گردوغبار جلوگیری می‌کند. این نوع فرش، مانند فرش بافته شده از الیاف مصنوعی بوهای مضر منتشر نمی‌کند.

قالیچه لری / فرش دستباف
قالیچه لری

طبیعی و تجدید پذیر

پشمی که برای بافت فرش دستباف استفاده شده، یک پروتئین طبیعی است؛ زیرا به‌طور مستقیم و بدون استفاده از هیچ نوع ماده شیمیایی از گوسفند به دست می‌آید. پشم گوسفند در طول زندگی آن رشد می‌کند. هنگامی که این حیوان در میان علفزارها و چمنزارهای تجدید پذیر چرا می‌کند، پشم سالمی تولید می‌کند که کیفیت بالایی دارد.

برخلاف سایر مواد مصنوعی که تجزیه زیستی آن‌ها سال‌ها طول می‌کشد، پشم در زمین و در زیر خاک در مدت کوتاه‌تری تجزیه خواهد شد و بنابراین، به زمین و رشد بدون مانع مواد مغذی آن کمک می‌کند.

قالیچه برچلو همدان
قالیچه ذهنی بافت برچلو همدان

راحتی

فرش دستباف بسیار راحت است و هنگام راه رفتن روی آن احساس نرمی می‌کنید. می‌توانید روی آن بنشینید یا بازی کنید. ساختار گره‌های آن قسمت مناسبی را برای راحتی و لذت به هنگام نشستن فراهم می‌کند. این فرش در حالت طبیعی رطوبت را به خود جذب می‌کند و در صورت وقوع آتش‌سوزی، ضد آتش است.

فرش دستباف به‌طور ذاتی در مقابل آتش‌سوزی مقاوم است و در خود رطوبت و پروتئین بالایی دارند که آتش گرفتنشان را مشکل می‌کند و در صورت از بین رفتن منبع آتش‌سوزی خاصیت خود خاموش‌سازی دارند. در مقابل، الیاف مصنوعی که برای بافت فرش ماشینی به کار رفته‌اند، در صورت آتش‌سوزی به‌جای شعله‌ور شدن، ذوب می‌شوند و بنابراین درصورتی‌که با پوست بدن برخورد کنند، سوختگی شدیدی به جا می‌گذارند و علاوه بر این، با مواد شیمیایی هوا را آلوده می‌کنند.

فرش تجاری
انواع طرح فرش

قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه مجری انواع خدمات مربوط به فرش ماشینی و فرش دستباف از قبیل خرید و فروش فرش، شستشو، مرمت و رفوی فرش و غیره در این مقاله اطلاعاتی را در مورد  فرش دستباف  برایتان فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس گرفته و با آن‌ها مشورت کنید. خدمات متنوع ما را می‌توانید در بخش خدمات مشاهده کنید. برای آگاهی از سایر موارد نیز می‌توانید به صفحه اول وب سایت ما مراجعه کنید.

منتظر دریافت نظرها و پیشنهادهای سازنده شما هستیم.

شرکت قالیشویی طره
قالیشویی طره

لینک مقاله منبع:

http://livediyideas.com/15-hand-made-carpets-for-art-lovers/laska-oscar-and-mike-couto-feel-the-quality-of-a-handmade-azerbaijani-carpet/

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *