10 نکته که هنگام خرید فرش ماشینی باید در نظر بگیرید – قسمت پایانی

دسته بندی ها
دسته‌ها
طرح لچک طُرّه دار

تا کنون سه قسمت از مقاله مهم نکات مربوط به خرید فرش ماشینی را برایتان منتشر کرده ایم و در این زمان قسمت نهایی آن را برایتان می آوریم و سه نکته پایانی را برایتان توضیح می دهیم.

 

نکات مهم برای خرید فرش ماشینی مناسب

 

  • انتخاب و خرید فرش ماشینی برای راه پله

 

راه‌پله در هر خانه‌ای یکی از مناطق پر رفت‌وآمد است و فرشی که برای آن قسمت انتخاب می‌شود باید در روی هر پله تا شود که این مورد یکی از نکات مهمی است که هنگام انتخاب و خرید فرش بادوام برای این قسمت باید در نظر بگیرید. فرش مخصوص راه‌پله باید از مواد الیاف برش خورده تولید شده باشد و نه از الیاف خم‌شده، به‌طوری‌که بتواند در قسمت‌های زاویه‌دار پله‌ها به‌قدر کافی خم شود و باید متراکم باشد تا پاره و پوسیده نشود. بهترین گزینه برای پوشش راه‌پله‌ها کف‌پوش از جنس پشم بافته‌شده است، زیرا بسیار بادوام است، اما در عوض هزینه آن ‌هم کمی بالاست.

 

خرید فرش ماشینی
فرش ماشینی

 

  • فرشی با الیاف سازگار با محیط‌زیست انتخاب کنید

 

فرش‌های جدید و لایه زیرین آن‌ها از مواد مصنوعی ساخته می‌شوند که حاوی ترکیبات ارگانیک فراری (VOC) هستند که می‌توانند بر کیفیت  هوای داخل خانه تأثیر گذاشته و باعث ایجاد مشکلاتی برای سلامتی افراد مانند حساسیت و مشکلات تنفسی می‌شوند. اگر می‌خواهید از خرید محصولات حاوی VOCها اجتناب کنید، بهتر است فرش‌هایی را بخرید که از مواد ارگانیک مانند پشم و جوت (کنف هندی) ساخته شده باشند. البته فرش‌های دیگری هم وجود دارند که برخلاف مواد مصنوعی که اکثراً حاوی فراورده‌های جانبی سوخت فسیلی هستند، از مواد بازیافت شده ساخته می‌شوند.

 

قالیشویی فرش ماشینی
فرش ماشینی

 

  • انتخاب بین فرش ماشینی و فرش دستباف منطقه‌ای

 

در برخی از قسمت‌های منزل، شاید استفاده از فرش دستباف منطقه‌ای انتخاب بهتری از فرش ماشینی باشد که نشان می‌دهد باید بدانید که هر یک از این فرش‌ها را باید در چه زمانی استفاده کنید. خرید فرش ماشینی ممکن است از فرش دستباف منطقه‌ای کمی ارزان‌تر تمام شود و می‌تواند آرامش را برایتان فراهم کند، کف اتاق را عایق‌بندی کند و سروصدا را هم به خود جذب کند، اما این فرش هم می‌تواند کثیفی‌ها، مواد حساسیت‌زا و بوهای محیط را در خود نگه دارد و ظرف 10 سال به دلیل پارگی و پوسیدگی باید آن را تعویض کنید.

 

شرکت‌ قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

فرش دستباف منطقه‌ای در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و منحصربه‌فردی در دسترس است و آن‌ها را می‌توانید به‌آسانی از اتاقی به اتاق دیگر یا حتی از خانه‌ای به خانه دیگر منتقل کنید. بزرگ‌ترین مزیت فرش دستباف منطقه‌ای آن است که قسمتی جزئی از کف اتاق را می‌پوشاند و بنابراین، کف‌پوشی که در زیر آن قرار می‌گیرد شکل خوب خود را حفظ خواهد کرد.

فرشی که برای خانه خود می‌خرید، تأثیر زیادی بر ظاهر و آرامش اتاق خواهد گذاشت و به همین دلیل انتخاب و خرید فرش ماشینی را نباید خیلی ساده و بی‌اهمیت بگیرید. برای انتخاب و خرید فرش ماشینی نکات زیادی وجود دارند که باید در نظر بگیرید، مانند سبک، نوع، قیمت، لایه زیرین و نگهداری آن‌که به شما کمک خواهند کرد بهترین فرشی را انتخاب کرده و بخرید که با خانه‌تان تناسب داشته باشد. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های نگهداری فرش آن است که برای شستشو به شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای بسپارید؛ بنابراین، می‌توانید برای انجام این کار با یک شرکت معتبر مشورت کرده و تعرفه‌های شستشو را مقایسه کنید. انتخاب و خرید فرش ماشینی مناسب و نگهداری آن احساس و ظاهر منزلتان را بهبود خواهد بخشید.

قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه ارائه دهنده خدمات متنوع فرش از جمله قالیشویی فرش ماشینی و فرش دستباف، مرمت و رفوی فرش و خدمات متنوع دیگر تلاش می‌کند در خصوص مسائل مربوط به فرش ماشینی و فرش دستباف اطلاعات مفیدی برایتان فراهم کند. در صورت داشتن هر گونه نظر، پیشنهاد و یا انتقاد آن را با ما در میان بگذارید تا برای پیمودن مسیر خدمت رسانی به مشتریان خود به ما کمک کنید.

 

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

 

http://restorationmasterfinder.com/restoration/10-tips-when-buying-carpet

 

 

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *