با شستن فرش قالیشویی فرش ماشینی عمر آن را افزایش دهید

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت قالیشویی فرش ماشینی

فرش‌ها در محیط خانه‌ها و فضاهای اداری استفاده می‌شوند تا سبک و ظاهر آن‌ها را ارتقا داده سطح بالایی از گرما و آرامش را به محیط داخل عرضه کنند. داشتن فرش ماشینی زیاد در منزل و محیط کار می‌تواند حرف زیادی برای گفتن باشد. اگر تصور می‌کنید که شستشوی معمولی و جاروبرقی کشی برای داشتن یک فرش تمیز کافی است، باید بگوییم که این‌طور نیست. با شستشو و جاروبرقی کشی معمولی فقط بخش کوچکی از مواد سطحی روی فرش از بین می‌روند و درنتیجه، نمی‌تواند قارچ و کپک، میکروارگانیسم‌ها و جرم و میکروب‌ها را که به اعماق الیاف فرش نفوذ کرده‌اند، از آن بیرون کند. در اینجا باید بگوییم که برای برطرف کردن این مشکلات باید به قالیشویی فرش ماشینی مراجعه کنید.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

مزایای قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای

 

افزایش طول عمر فرش

 

کثیفی و مواد ریز باقیمانده روی فرش را که با اعماق الیاف فرش نفوذ می‌کنند، نمی‌توانید با جاروبرقی کشی معمولی یا یک شستشوی ساده برطرف کنید. با نادیده‌گیری فرش کثیف، گردوغبار روی فرش باقی ‌مانده و به اعماق آن نفوذ می‌کند و ظاهر آن را خراب می‌کند. برای این موقعیت، سپردن کار به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای تضمین خواهد کرد که فرش به‌خوبی تمیز می‌شود و درنتیجه عمر آن نیز افزایش می‌یابد.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

قارچ، کپک و باکتری را از بین می‌برد

 

به‌طورمعمول، مشخص شده است که میکروب‌ها در محیط‌های ژرف، کم‌نور و مرطوب در میان الیاف فرش رشد کرده و پرورش می‌یابند. زمانی که مایع یا آبی روی فرش می‌ریزد و سپس آن را به حال خود وامی‌گذارید، رطوبت ایجادشده در فرش می‌تواند به رشد و گسترش قارچ کمک کند. این امر می‌تواند کیفیت بد هوا را بدتر کند و درنتیجه خطر بزرگی ازجمله مشکلات تنفسی برای سلامت افراد منزل ایجاد خواهد کرد. با شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای، شستشوی بهینه فرش تضمین می‌شود، زیرا برای برطرف کردن کثیفی‌های آن از مواد و محصولات شوینده مناسب و نیز تجهیزات و ابزارهای قالیشویی برجسته استفاده می‌کنند و فرشی تمیز و بدون آلودگی و بدون کمترین آسیب‌دیدگی به شما تحویل خواهند داد. با انجام این کار کیفیت هوای فضای داخلی خانه بهبود خواهد یافت و شما و اعضای خانواده‌تان می‌توانید در هوایی پاک و سالم تنفس کنید.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

وقت اضافه

 

صرف‌نظر از این‌که در محل کار یا اداره خود حضور دارید، با شستشوی فرش در یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی می‌توانید وقت اضافه زیادی به دست آورید. برخلاف شستشوی آن در منزل، با سپردن فرش برای شستشو به یک شرکت حرفه‌ای، در زمان صرف شده‌تان صرفه‌جویی زیادی خواهد شد و برای انجام سایر کارهای مهم‌تر وقت آزاد به‌اندازه کافی خواهید داشت. متخصصان این زمینه می‌توانند با استفاده از تجربه و دانش فنی خود مشکلات ایجادشده را به‌خوبی برطرف کنند.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

قدردانی از بازگردانی کامل فرش

 

متخصصان شستشوی فرش در شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای، فرشتان را به‌خوبی تمیز کرده و با از بین بردن بوهای نامطلوب، قارچ و کپک و لکه‌هایی که روی آن ایجاد شده‌اند، کیفیت آن را به حالت قبل بازمی‌گردانند.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

قالیشویی طُرّه

کارشناسان پاسخگوی نیاز مشتری در قالیشویی طُرّه همواره آماده‌اند تا اطلاعات لازم را در موارد مختلف در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند. برای کسب اطلاعات لازم می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کنید. برای سفارش اینترنتی شستشوی فرش خود، به بخش سفارش آنلاین رفته و فرم مربوط به آن را تکمیل کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. برای آگاهی از تعرفه‌های ما نیز می‌توانید به بخش تعرفه قالیشویی بروید.

منتظر نظرها و پیشنهادهای سازنده شما هستیم.

 

 

 

http://www.carpetcleaningsingapore.com/articles/maintain-the-life-of-your-carpet-through-professional-cleaning.html

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *