مزایای استفاده از شرکت‌های قالیشویی حرفه‌ای

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه در این مقاله خود اطلاعاتی را برایتان فراهم کرده است تا با بخشی از مزایای فراوان سپردن فرش‌ها به شرکت‌هایی که از دستگاه‌های مجهز استفاده می‌کنند، آشنا شوید. بدون شک، برای تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها روش‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید در منزل انجام دهید، اما گاهی اوقات باوجود تمام این روش‌ها، باید فرش‌ها را برای شستشوی کارآمد به قالیشویی ببرید.

اکثر افراد، به‌ویژه خانه‌دارها ترجیح می‌دهند یک دستگاه خانگی اجاره کنند تا بتوانند فرش‌هایشان را آسان‌تر بشویند. درست است که اجاره یک دستگاه قالیشویی گزینه‌ای ارزان به نظر می‌آید، اما توصیه می‌کنیم پیش از انجام این کار تمام جوانب را در نظر بگیرید تا در شستشوی فرش به شما کمک کند.

این متخصصان با استفاده از دستگاه‌های  مجهز نه‌تنها کمک می‌کنند که فرشتان کاملاً تمیز  شود، بلکه این کار در بلندمدت می‌تواند موجب صرفه‌جویی در پول و زمان شما نیز بشوند. قالیشویی طُرّه مجری انواع خدمات مربوط به فرش ماشینی و فرش دستباف از جمله خرید و فروش، رفو و مرمت فرش و خدمات مربوط به شستشو، در اینجا چند مورد از مزایا و فواید استفاده از خدمات قالیشویی حرفه‌ای را برایتان بیان کرده است:

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش

چند مورد از مزایای استفاده از شرکت‌های قالیشویی حرفه‌ای

استفاده از جاروبرقی‌های قوی با قدرت صنعتی

کشیدن جاروبرقی روی فرش، اولین قانون برای شستن فرش و قالی است و تقریباً تمامی متخصصان این عرصه آن را به خوبی می‌دانند. این متخصصان از جاروبرقی‌هایی با قدرت صنعتی استفاده می‌کنند که مو، گردوغبار، گرده و هر آلاینده خشک دیگری را سریع و به‌طوری کارآمد از روی فرش پاک می‌کند. با انجام این کار مواد شوینده بهتر می‌توانند نسبت به استفاده از جاروبرقی‌های کم قدرت فرشتان را تمیز کنند.

نمایی از شستشوی فرش
شستشوی فرش

راه‌حل‌ها و تجهیزات شوینده مجاز

برخی از قالیشویی‌های حرفه‌ای بر روی دستگاه‌های نصب‌شده روی کامیون‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند که به‌آسانی می‌توانند سرسخت‌ترین لکه‌ها را پاک کنند. این دستگاه‌ها می‌توانند اکثر مواد حساسیت‌زایی را که الیاف فرش به خود جذب می‌کنند، از روی فرش مکش کنند. برخلاف دستگاه‌هایی که در بازار برای اجاره عرضه می‌شوند، شرکت‌های معتبر و با کیفیت از دستگاه‌های درجه بالا استفاده می‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها از دستگاه‌ها و مواد شوینده سازگار با محیط‌ زیست نیز استفاده می‌کنند.

شستشوی فرش
شستشوی فرش

صرفه‌جویی در زمان

اکثر مردم بیش از ۳ یا حتی ۴ ساعت را برای شستشوی مناسب فرش در منزل صرف می‌کنند. شما می‌توانید با سپردن فرش‌های خود به شرکت قالیشویی تا حد زیادی در زمان خود صرفه‌جویی کنید. جالب‌ترین نکته این است که در شرکت‌های قالیشویی، آن‌ها را در کمترین زمان ممکن می‌شویند و تمیز و خشک به شما تحویل می‌دهند.

اگر فرش‌هایتان کثیف شده‌اند و برای شستشوی آن‌ها زمان کافی ندارید به دنبال قالیشویی مناسب بگردید. تمام‌ کاری که باید انجام دهید یافتن یک شرکت مناسب است. قالیشویی طُرّه با تجربه‌ای مفید و طولانی در این زمین‌ها آماده است تا فرش‌هایتان را با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب برایتان بشوید.

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

قالیشویی طُرّه

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

یکی دیگر از بخش‌های عالی ما طرح جایگزینی فرش است. مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در صورت درخواست از طرح جایگزینی فرش بهره‌مند شوند.
این طرح بدین‌صورت است که در زمان شستشوی فرش‌های شما، فرش‌هایی از جانب قالیشویی طُرّه در منزل شما به امانت گذاشته می‌شود تا در مدت‌زمان شستشوی فرش‌های خودتان منزل شما از فرش خالی نماند.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه
قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *