قالیشویی خوب در تهران

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی - خوب - در - تهران- قالیشویی - طره

تعداد قالیشویی های تهران بسیار زیاد است اما این مهم نیست بلکه مهم تعداد قالیشویی خوب در تهران و یافتن این قالیشویی ها می باشد، قالیشویی خوب به قالیشویی گفته میشود که تمام خدمات مربوط به فرش، موکت، مبل را با کیفیت بالا انجام دهد.

خدمات قالیشویی خوب در تهران

خدمات قالیشویی خوب در تهران

ساکنین شهرهای بزرگی مانند تهران به دلیل نداشتن فرصت و مکان مناسب برای شستشوی فرش های خود معمولا فرش ها را برای شستشو به یک قالیشویی میسپارند اما باید به هنگام انتخاب قالیشویی دقت داشته باشید که یک قالیشویی خوب در تهران بیابید و فرش ها را برای شستشو به ایشان بسپارید.

قالیشویی خوب در تهران قالیشویی است که خدمات زیر را انجام دهد:

  1. شستشوی انواع فرش ماشینی، دستباف، موکت، پادری و …
  2. خشکشویی انواع فرش ماشینی، دستباف، موکت و… در محل
  3. شستشو و مبل شویی انواع مبل در کارگاه و محل
  4. رفو انواع مبل، فرش ماشینی و دستباف
  5. ریشه گیری فرش ماشینی و دستباف
  6. شیرازه زنی فرش ماشینی و دستباف
  7. لکه بری و لکه برداری انواع فرش و مبل
  8. رنگ برداری و رنگرزی فرش های دستباف

به این دلیل گفته می شود قالیشویی خوب در تهران باید تمام خدمات بالا را انجام دهد که اگر شما قصد داشتید فرش یا مبل خود را برای شستشو به ایشان بسپارید اگر مبل یا فرش شما ایراد دیگری نیز داشت تمام ایرادها در همان قالیشویی رفع شود و دیگر نیاز به صرف وقت و هزینه جدا برای تعمیر و رفع عیوب فرش و مبل نباشد.

ویژگی های یکی قالیشویی خوب چیست ؟

برای خیلی ها مهم است که قالیشویی خوب چه ویژگیهایی دارد و ما چگونه متوجه شویم که فرش ما به درستی شستشو و سرویس شده است؟

قالیشویی خوب و مناسب قلیشویی هست که در درجه اول از حداقل امکانات شستشوی فرش و پرسنل مجرب برخوردار باشد . وسایل و ماشین آلات مورد نیاز شامل دستگاه خاک گیر ، شلاق قالیشویی ، آبگیر ، دستگاه پرداخت و … داشته باشد.

محوطه و زمین مورد نیاز قالیشویی برای پهن نمودن و خشک کردن فرشها هم نقش مهمی در کیفیت کار قالیشویی دارد . بایستی در یک قالیشویی مناسب ، قسمتی از زمین یا محوطه سنگریزی شده باشد برای خشک نموده فرشها و ناگفته پیداست که باید این ناحیه کاملا تمیز و پاک و عاری از آلودگی باشد .

آنچه که کیفیت کار یک قالیشویی را برای دیگران متمایز می کند رعایت اصول شستشوی حرفه ای فرش ، بخصوص فرشهای دستباف و استفاده از نیروهای کارآموخته و ماهر می باشد .

قالیشویی - خوب - در - تهران - قالیشویی - طره

بنر - تماس با ما

کیفیت قالیشویی های خوب تهران

کیفیت قالیشویی های خوب تهران

در قسمت قبلی راجع به خدماتی که باید توسط یک قالیشویی خُوب دَر تِهران ارائه شود صحبت کردیم اما این خدمات در صورتی میتوانند فاکتورهایی برای خوب بودن یک قالیشویی در تهران محسوب شوند که در بالاترین سطح کیفیت انجام گیرند، برای مثال اگر قرار باشد رفو یا ریشه گیری فرش توسط قالیشویی انجام شود اما با کیفیت بسیار پایین در چنین حالتی نمی توان گفت این قالیشویی یک قالیشویی خوب در تهران است زیرا نه تنها فرش شما را تعمیر نکرده است بلکه بیشتر به فرش آسیب هم وارد کرده است و دشواری تعمیر این فرش بسیار بیشتر است.

همچنین کیفیت قالیشویی به دستگاه هایی که در قالیشویی استفاده می شود نیز بستگی دارد، قالیشویی های خوب تهران تماما از دستگاه ها و ماشین آلات اتوماتیک استفاده می کنند، در کنار دستگاه ها وجود پرسنل ماهر نیز بر کیفیت کار قالیشویی تاثیر خواهد داشت.

متاسفانه کیفیت کار قالیشویی تا زمانی که با چشم دیده نشود قابل درک نیست اما یک روش برای اطلاع از کیفیت خدمات قالیشویی وجود دارد و آن هم مراجعه به صفحات مجازی قالیشویی و مطالعه نظرات کاربران درباره کیفیت خدمات این قالیشویی می باشد، و یا مراجعه به سایت اتحادیه قالیشویان تهران و بررسی مجاز بودن قالیشویی مذکور می باشد اگر این قالیشویی جزو قالیشویی های خوب در تهران باشد مسلما مورد تایید اتحادیه قالیشویان خواهد بود.

مزایای قالیشویی خوب در تهران

وجود قالیشویی خُوب دَر تِهران مزایای زیادی می تواند داشته باشد از جمله اینکه شما دیگر نیازمند صرف هزینه اضافه برای تعویض فرش نخواهید بود و می توانید در صورت بروز مشکل یا وارد شدن آسیب به فرش آن را به قالیشویی خُوب دَر تِهران بسپارید تا فرش شما را سالم و نو تحویل شما دهد.

علاوه بر این در صورت وجود قالیشویی های خوب شما می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر فرش، موکت، مبل های خود را جهت شستشو به قالیشویی بسپارید و دیگر نگران پاره شدن وسیله خود نباشید.

قالیشویی های خوب نه تنها فرش های شما را میشویند بلکه از موادی برای شستشو و پس از شستشو استفاده می کنند که باعث افزایش طول عمر فرش و براق تر شدن فرش می شود، همچنین اگر قالیشویی از مواد شوینده نانو برای شستشوی فرش استفاده کند فرش شما دیگر هرگز لک نخواهد گرفت.

6 نمونه قالیشویی خوب در تهران

6 نمونه قالیشویی خوب در تهران

قالیشویی خَوب دَر تِهران بسیار زیاد است اما به طور کلی قالیشویی های خوب به چند روش معین می شوند:

  1. قالیشویی خوب از نظر مردم
  2. قالیشویی که تمام دستگاه ها، ماشین آلات آن تمام اتوماتیک و پیشرفته و تمام پرسنل آن در زمینه فرش مهارت داشته باشند
  3. قالیشویی که تمام خدمات ذکر شده را به نحو احسن و با کیفیت بالا انجام دهد
  4. قالیشویی خوب قالیشویی است که تعهد و مشتری مداری را در صدر خدمات خود قرار داده باشد

و در نهایت هر قالیشویی که تمام این موارد را داشته باشد مورد تایید اتحادیه قالیشویان و در نتیجه به عنوان قالیشویی خوب دَر تِهران معرفی خواهد شد.

پس اگر در جستجوی یک قالیشویی خوب هستید بهترین روش همانطور که گفته شد رجوع به سایت اتحادیه قالیشویان و بررسی نظر اتحادیه درباره این قالیشویی می باشد.

گاهی پیش می اید که شما در یک قالیشویی ثبت سفارش می کنید و این قالیشویی به سرعت و با کیفیت بالا سفارش شما را انجام میدهد و تبدیل به یک قالیشویی خوب از نظر شما می شود، پس انتخاب یک قالیشویی به عنوان قالیشویی خوب بیشتر به نظر خود شما و کیفیت کاری که قالیشویی مذکور برای شما انجام داده است بستگی دارد.

قالیشویی - خوب - در - تهران - قالیشویی - طره
آدرس قالیشویی های تِهران

قالیشویی یکی از شغل های نسبتا آسان و پر درآمد است که همیشه برای آن تقاضای کار وجود دارد، همچنین قالیشویی باعث ایجاد شغل برای افراد زیادی می شود پس امروزه افراد زیادی اقدام به راه اندازی قالیشویی می کنند و همین امر باعث زیاد شدن تعداد قالیشویی ها در شهرهای مختلف بخصوص در شهری مانند تهران شده است به همین دلیل عملا امکان شمردن قالیشویی های تهران و ذکر آدرس تمام آنها وجود ندارد و اگر به دنبال نام و آدرس و به طور کلی اطلاع از تعداد قالیشویی های تهران هستید می توانید به سایت اتحادیه قالیشویی تهران مراجعه کنید.

اما در اینجا فقط به یک قالیشویی خوب در تهران اشاره می کنیم:

قالیشویی طرّه، آدرس دفتر مرکزی: تهران، بازار، سرای فرزانه، پلاک 2

آدرس وب سایت: http://www.torrehrug.com

همچنین این قالیشویی دفاتر دیگری نیز در نقاط مختلف تهران دارد تا از هر منطقه ای که ثبت سفارش کردید پرسنل به سرعت به آدرس شما منتقل شوند.

شماره تلفن قالیشویی های خوب در تهران

همانطور که در عنوان قبلی گفته شد تعداد قالیشویی های تهران بسیار زیاد است که حداقل چند درصد از این قالیشویی ها به عنوان قالیشویی خوب در تهران شناخته می شوند، که هر یک از این قالیشویی ها حداقل یک دفتر کار دارند پس ذکر شماره تلفن آنها نیز امکان پذیر نمی باشد.

پس در این قسمت نیز فقط به ذکر شماره تلفن های قالیشویی طرّه بسنده می کنیم؛

تلفن دفتر مرکزی: 55636436

تلفن دفتر لواسان: 26570269

مدیریت: 09121151924

قالیشویی خوب در تهران – قیمت شستن فرش 9 متری – حشره فرش – بهترین پاک کننده قیر – پاك كردن لكه قهوه از روي فرش- قالیشویی در لواسان – قیمت شستن فرش 12 متری – نزدیکترین قالیشویی به من – قیمت شستشوی فرش – قالیشویی شمال تهران – پاك كردن چسب از روي فرش دستباف – قالیشویی اقدسیه

سوالات متداول قالیشویی خوب در تهران

خدمات قالیشویی خوب در تهران به چه صورت است ؟

  1. شستشوی انواع فرش ماشینی، دستباف، موکت، پادری و …
  2. خشکشویی انواع فرش ماشینی، دستباف، موکت و… در محل
  3. شستشو و مبل شویی انواع مبل در کارگاه و محل
  4. رفو انواع مبل، فرش ماشینی و دستباف
  5. ریشه گیری فرش ماشینی و دستباف
  6. شیرازه زنی فرش ماشینی و دستباف
  7. لکه بری و لکه برداری انواع فرش و مبل
  8. رنگ برداری و رنگرزی فرش های دستباف

کیفیت قالیشویی های خوب تهران چگونه است ؟

در قسمت قبلی راجع به خدماتی که باید توسط یک قالیشویی خوب در تهران ارائه شود صحبت کردیم اما این خدمات در صورتی میتوانند فاکتورهایی برای خوب بودن یک قالیشویی در تهران محسوب شوند که در بالاترین سطح کیفیت انجام گیرند، برای مثال اگر قرار باشد رفو یا ریشه گیری فرش توسط قالیشویی انجام شود اما با کیفیت بسیار پایین در چنین حالتی نمی توان گفت این قالیشویی یک قالیشویی خوب در تهران است زیرا نه تنها فرش شما را تعمیر نکرده است بلکه بیشتر به فرش آسیب هم وارد کرده است و دشواری تعمیر این فرش بسیار بیشتر است.

6 نمونه قالیشویی خوب در تهران را نام ببرید؟

  1. قالیشویی خوب از نظر مردم
  2. قالیشویی که تمام دستگاه ها، ماشین آلات آن تمام اتوماتیک و پیشرفته و تمام پرسنل آن در زمینه فرش مهارت داشته باشند
  3. قالیشویی که تمام خدمات ذکر شده را به نحو احسن و با کیفیت بالا انجام دهد

قالیشویی خوب قالیشویی است که تعهد و مشتری مداری را در صدر خدمات خود قرار داده باشد

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *