چرا نباید خودتان فرش ها را بشویید؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت قالیشویی فرش ماشینی

با وجود تمام دستگاه‌هایی که در فروشگاه‌ها وجود دارند و مواد شوینده‌ای که می‌توانید از سوپرمارکت‌ها برای شستشوی فرشتان بخرید، ممکن است پیش خودتان فکر کنید:«به‌به! حالا می‌توانم خودم تمام این لک‌ها، کثیفی‌ها و آشغال‌های ریخته شده روی فرش را تمیز کنم و نیازی هم به شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای ندارم»!

یا احتمالاً پیش خود می‌گویید که: «چه لزومی دارد که فرشم را به قالیشویی فرش ماشینی بسپارم؟» بسیار خب! بگذارید چند دلیل برایتان بیاوریم که چرا خودتان نباید فرشتان را در منزل بشویید!

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

دلایلی که باید به شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی اعتماد کنید

 

یکی این‌که با انجام این کار وقت ارزشمند خود و پولی را که با هزار زحمت به دست آورده‌اید، به‌راحتی هر چه تمام‌تر به هدر می‌دهید!

 

زمانی که از دستگاه قالیشویی که از فروشگاه خریده‌اید برای شستشوی فرش استفاده می‌کنید، فرشتان همیشه خیلی مرطوب و خیس باقی می‌ماند. وقتی‌که رطوبت در الیاف فرش جمع می‌شوند و اگر هوای خانه‌تان هم گرم باشد، باعث رشد قارچ و کپک و ایجاد بود کپک‌زدگی در آن خواهد شد.

به‌علاوه، به دلیل رطوبت بیش‌ازحد فرش، لکه‌های قهوه‌ای رنگی نیز روی آن ایجاد می‌شوند. دستگاه‌های قالیشویی که از فروشگاه خریده‌اید، قدرت کافی برای شستشوی فرش ندارند و این توانایی فقط در تجهیزات شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای یافت می‌شوند.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

 

فرش‌هایی که خودتان می‌شویید، پس از خشک شدن سفت خواهند شد!

 

فرش‌ها باید دوباره تمیز شوند تا بوهای ماندگار و باقیمانده روی آن از بین بروند. کف‌پوش فرش می‌تواند با جذب آب باقیمانده از دستگاهی که از فروشگاه خریده‌اید، خیس شود و همین باعث ایجاد بوی دائمی در فرش خواهد شد.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

در درازمدت باعث می‌شود پول زیادی هزینه کنید.

 

فرش پس از آن‌که خودتان آن را شسته‌اید، ممکن است سیاه و کثیف به نظر آید.

اگر در روی فرشتان لکه‌های بزرگی وجود دارد که به دلیل ادرار حیوانات خانگی ایجاد شده‌اند، تلاش نکنید که خودتان آن را پاک کنید؛ زیرا دستگاه‌های خانگی قدرت لازم برای پاک کردن کارآمد بو و لکه ادرار حیوانات را ندارند. این دستگاه‌ها آن‌قدر قوی نیستند که بتوانند باکتری‌ها و اوره ادرار را به‌طور کامل از فرش بشویند و حتی نمی‌توانند حرارت زیادی را روی فرش ایجاد کنند (فقط تجهیزات شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای این توانایی را دارند) که برای کشتن باکتری‌هایی که احتمالاً در الیاف فرش زندگی می‌کنند، لازم است. اگر ادرار حیوان خانگی در تمام کف‌پوش فرش نفوذ کرده باشد، باید آن را عوض کنید، در غیر این صورت، باکتری‌ها بیشتر رشد خواهند کرد. سپس، خانه‌ای کثیف و پر از بوی بد برایتان باقی خواهد ماند.

 

روش های قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

با تمام این تفاسیر، بهتر است شستشوی فرش را به شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی معتبر بسپارید؛ زیرا این شرکت‌ها تجهیزات ویژه‌ای دارند که برای شستن فرش‌ها بسیار مناسب‌اند و می‌توانند فرش را تمیز و مرتب و بدون کوچک‌ترین آسیب‌دیدگی و در کمترین زمان ممکن و نیز با قیمتی مناسب برایتان بشویند.

 

سخن آخر

 

قالیشویی طُرّه مفتخر است که در این مقاله و مقالات مشابه ضررهای شستشوی فرش در منزل و بی‌اعتمادی به شرکت‌های قالیشویی را به مشتریان خود گوشزد کند.
شک نداشته باشید که سپردن فرش به ما، در اصل حفاظت از سرمایه‌های گرانبهایتان یعنی فرش و پول و زمان شماست. پس در انجام این کار لحظه‌ای تردید به خود راه ندهید و به خدمات شستشوی ما اطمینان کنید. برای برقراری تماس با کارشناسان ما می‌توانید از بخش تماس با ما استفاده کنید. شستشوی فرش خود را هم می‌توانید با استفاده از بخش سفارش آنلاین وب سایت ما به ما بسپارید. برای آگاهی از قیمت شستشو هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه فرمایید.

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *