خدمات رسانی قالیشویی طره در ایام کرونا

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی در ایام کرونا

در چنین روزهای سخت که خظر ابتلا به بیماری کرونا زندگی ما و مردم جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است و همگی در منزل خود قرنطینه شده ایم، مهم ترین نکته این است که برای حفظ سلامت خود و اطرافیانمان اصول بهداشتی را به ططور کامل رعایت کنیم. این نکات بهداشتی همه چیز را در بر می گیرند، از شستشوی مکرر دست ها تا قالیشویی در ایام کرونا.
شرکت قالیشویی طره در این مقاله سعی کرده است چند مورد از نکات بهداشتی و شستشوی مناسب در این ایام حساس را برایتان توضیح دهد.

این مطلب را هم بخوانید: نکاتی در مورد شستشوی فرش و ضرورت آن

 همان طور که می دانید، فرش در خانه های ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و حتی می توانیم بگوییم که فرش مهم ترین عنصر در کف خانه است. حتماً تاکنون با گوش دادن به اخبار و یا از طریق خواندن مطالب مختلف متوجه شده اید که ویروس کرونا به دلیل چرب بودن سنگین است و مدت کمی در هوا می ماند و به زمین می چسبد. از این رو، کفشها و کف زمین می توانند آلوده ترین منطقه باشند.

ممکن است زمانی که از بیرون وارد منزلتان می شوید و ناخود آگاه با پای آلوده وارد شوید و یا فراموش کنید که جوراب خود را که در بیاورید ویروس کرونا در صورتی که به جوراب یا کفشتان چسبیده باشد، از آن به فرش منتقل شود. پس باید شستشوی فرش ها را جدی بگیرید.  شستشوی آنتی باکتریال برای فرش هایتان این روزها توصیه می گردد. حال در این مقاله در مورد ارائه خدمات قالیشویی در ایام کرونا توضیحاتی  داده ایم.

نحوه ارائه خدمات قالیشویی در ایام کرونا در قالیشویی طره

قالیشویی طره در این روزها با ارائه خدمات بهداشتی سعی کرده است بهترین نوع خدمات قالیشویی در ایام کرونا را داشته باشد. به این صورت که برای انجام این امر مهم، تمامی نکات بهداشتی از کارخانه تا کارکنان قالیشویی طره به طور  کامل رعایت می شود؛ یعنی، تمامی کارکنان این قالیشویی از کارگران گرفته تا رانندگان و فاکتور نویسان همگی از ماسک و دستکش استفاده می کنند و تا جایی که امکان دارد وارد منازل شما نمی شوند که مبادا مشکلی پیش بیاید و از این رو خوشبختانه در این ایام مشتریان ما از نحوه اجرای خدمات قالیشویی در ایام کرونا راضی و خرسند بوده اند.

یکی دیگر از نکات مهم این است که هم در کارخانه و هم در دفتر اجرایی قالیشویی طره به طور روزانه از کارکنان تست سلامت گرفته می شود که مشکلی پیش نیاید. هدف ما از خدمت رسانی در این ایام حساس این است که بتوانیم با شستشوی فرش و ضد عفونی کردن آنها از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

این مقاله را هم از دست ندهید: برخی از خطرات فرش کثیف

نحوه شستشوی فرش ها در این ایام

شاید در این زمینه سوالی به ذهنتان خطور کند که در این ایام فرش ها در کارخانه به صورت ایمن شستشو می شود و اینکه برای شستشوی فرشها نیروی انسانی به کار برده می شود یا خیر؟ بهتر است بدانید که قالیشویی طره جزو بهترین شرکتهای قالیشویی اتوماتیک است که حتی کاور فرش ها هم به صورت مکانیزه در دستگاه قالیشویی پوشانده می شود و علاوه بر این، خدمات ویژه ای که باعث ضد عفونی کردن تار و پود فرش ها می شود  نیز در این قالیشویی در ایام کرونا ارائه می شود.

اطمینان خاطر در استفاده از خدمات این قالیشویی در ایام کرونا

قالیشویی طره در تمام سالهای کاری خود کوشیده است که ضایت و اطمینان خاطر تمام مشتریان خود را جلب کند و خوشبختانه تا به امروز از هیچ تلاشی برای انجام هرچه بهتر سرویس ها و ارائه خدمات قالیشویی به شتریان خود فروگذار نکرده است. امروزه با توجه به نگرانی بیش از حد شما و نیاز بالای استفاده از خدمات قالیشویی در ایام کرونا، قالیشویی طره با اجرای اقدامات مهم و پیشگیرانه سعی کرده است خدمات خود به همه مشتریان قدیمی و جدید این قالیشویی را بهتر و بهتر ارائه کند.

همانطور که کمی قبل در  همین مقاله توضیح دادیم، تمام مراحل تحویل گرفتن و تحویل دادن قالیها برای انجام خدمات قالیشویی با رعایت کامل نکات بهداشتی و مطابق با دستورالعملهای پیشگیرانه برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا اجرا می شوند و در هنگام شستشوی قالی ها یا انجام سایر خدمات قالیشویی تمام نکات بهداشتی زیر نظر افراد با تجربه رعایت می‌شود.

طره، قالیشویی مطمئن!

ما به شما اطمینان خاطر خواهیم داد که در قالیشویی طره هیچگونه راهی برای انتقال ویروس کرونا وجود نخواهد داشت، زیرا ما با تمام راه های انتقال این ویروس و راههای پیشگیری از آن آشنایی داریم و تمام آن را تحت کنترل خود در آورده‌ایم. پس هموطنان عزیز در جریان باشند که قالیشویی طره با سابقه بسیار زیاد و درخشان خود در زمینه قالیشویی می‌تواند یک روش عالی و مطمئن برای استفاده از خدمات قالیشویی در ایام کرونا باشد، بدون اینکه هیچ گونه نگرانی در خصوص ورود ویروس کرونا و باز کردن راه های انتقالی این ویروس به خانه هایتان داشته باشید.

با اطمینان به قالیشویی طره می‌توانید علاوه بر شستشو و تمیز کردن فرش های خود از تمام کثیفی ها و آلودگی ها، از انتقال نیافتن ویروس کرونا به منازل خود اطمینان خاطر پیدا کنید. با استفاده از خدمات و سرویس های قالیشویی طره می‌توانید همیشه و در همه جا قالی های تمیز و پاکیزه داشته باشید. به علاوه به خاطر داشته باشید که این قالیشویی تمام این اقدامات را با همان نرخ سابق و قیمت عالی اولیه انجام داده و به همان سرعت قالی های شما را تحویل خواهد داد.

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *