قالیشویی در اقدسیه

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی - در - اقدسیه - قالیشویی - طره

با توجه به اینکه منطقه اقدسیه از مناطق حومه تهران محسوب می شود امکانات، سازمان ها و مراکز خاص خود را دارد تا ساکنین آن بتوانند به راحتی مسائل خود را رفع کنند، یکی از این امکانات وجود قالیشویی در اقدسیه است که اگر این قالیشویی از قالیشویی های مجهز و خوب باشد مزایای زیادی برای ساکنین اقدسیه خواهد داشت.

قالیشویی در اقدسیه تهران

قالیشویی در اقدسیه تهران

منطقه یا محله اقدسیه یکی از مناطق شهرستان شمیرانات استان تهران می باشد که به دلیل واقع شدن در چند کیلومتری شهر تهران دارای امکانات ویژه می باشد، همچنین ساکنین این منطقه می توانند از امکانات شهر تهران نیز استفاده کنند. وجود قالیشویی در اقدسیه از ملزومات این منطقه می باشد زیرا افراد زیادی در این منطقه ساکن هستند و مسلما این افراد حداقل از هر 6 ماه تا 1 سال نیاز به قالیشویی خواهند داشت و اگر قرار باشد در این مواقع در قالیشویی های تهران ثبت سفارش کنند به دلیل فاصله نسبتا طولانی که از شهر تهران تا این منطقه وجود دارد هم مدت رسیدگی به سفارش طولانی تر خواهد شد و هم هزینه حمل و نقل فرش ها بیشتر شده و موجب بالا رفتن هزینه نهایی قالیشویی می شود.

قالیشوییِ اقدسیه اگر جزو قالیشویی های مجاز باشد نه تنها سفارشات ساکنین اقدسیه بلکه سفارشات کل شهرستان شمیرانات را می تواند انجام دهد و به این ترتیب نیاز تمام ساکنین محله های شمیرانات در زمینه قالیشویی رفع شود.

در ادامه درباره تمام امکانات و ویژگی های قالیشوییِ اقدسیه صحبت خواهیم کرد و برترین قالیشویی های اقدسیه را نیز معرفی خواهیم کرد.

امکانات قالیشویی اقدسیهامکانات قالیشویی اقدسیه

امکانات قالیشویی اقدسیه

برای اطلاع از امکانات قالیشوییِ اقدسیه ابتدا باید نوع قالیشویی را بررسی کرد زیرا دستگاه ها و ماشین آلات از مهمترین امکانات قالیشویی محسوب می شوند، به طور کلی تمام قالیشویی های ایران به سه نوع تقسیم می شوند؛ 1. قالیشویی مکانیزه و تمام اتوماتیک 2. قالیشویی نیمه اتوماتیک 3. قالیشویی سنتی و دستی

  • قالیشویی های تمام اتوماتیک از دستگاه های مخصوص خاک گیری، شستشو و خشک کردن فرش مکانیزه و به روز استفاده می کنند و به دلیل استفاده از بهترین ماشین آلات قالیشویی، بالاترین خدمات در زمینه فرش را ارائه می دهند.
  • قالیشویی های نیمه اتوماتیک از دستگاه هایی مانند پولیشر، خاک گیر و … نیمه اتوماتیک استفاده می کنند که حتما باید یک فرد این دستگاه را روی فرش حرکت دهد، این نوع قالیشویی ها نیز از نوع قالیشویی های نسبتا خوب محسوب می شوند.
  • اما قالیشویی های دستی و سنتی از دستگاه های قدیمی استفاده می کنند به همین دلیل دارای کمترین امکانات و خدمات می باشند.

علاوه بر دستگاه ها که نقش مهمی را در زمینه امکانات قالیشویی و ارائه خدمات توسط قالیشویی بر عهده دارند، امکانات دیگری نیز وجود دارند که در نظر گرفتن آنها برای قالیشویی در اقدسیه کیفیت قالیشویی را بالا می برد این امکانات عبارتند از؛

محیط قالیشویی و وسعت آن

تعداد دستگاه های قالیشویی

تعداد و مهارت پرسنل قالیشویی

نحوه ثبت سفارش در قالیشویی

پشتیبانی قالیشویی

تمام این موارد جزو امکانات یک قالیشویی در اقدسیه محسوب می شوند که بر کیفیت قالیشویی و بالا رفتن رضایت و در نتیجه تبدیل شدن قالیشویی به بهترین قالیشویی نقش دارند.

اکنون که با انواع قالیشویی و امکانات آنها آشنا شدیم خدمات قالیشویی را بررسی می کنیم:

  • شستشوی فرش ماشینی و موکت که تمام قالیشویی ها قادر به انجام آن هستند
  • شستشوی فرش های دستباف و نفیس که تمام قالیشویی های مکانیزه و برخی از قالیشویی های نیمه اتوماتیک قادر به انجام آن هستند
  • خشکشویی انواع فرش و موکت در محل که فقط قالیشویی های مکانیزه قادر به انجام آن هستند
  • شستشو و خشکشویی انواع مبل که فقط قالیشویی های مکانیزه قادر به انجام آن هستند
  • رفوگری و تعمیر فرش های ماشینی و دستباف و انواع مبل ها که انجام آنها به مهارت پرسنل قالیشویی بستگی دارد

پس تا اینجا بهترین امکانات و خدمات مربوط به قالیشویی مجهزی بود که دارای کادری مجرب، محیطی وسیع و سرعت عمل بالا باشد.

قالیشوییِ اقدسیه و ویژگی های آن

قالیشوییِ اقدسیه و ویژگی های آن

در عنوان قبلی راجع به امکانات قالیشویی در اقدسیه و خدمات آن صحبت کردیم اما علاوه بر امکانات یک قالیشویی خوب در اقدسیه ویژگی های زیر را دارد:

  • سرعت عمل قالیشویی به قدری بالاست که پس از گذشت  24 تا 48 ساعت از ثبت سفارش مشتری پرسنل قالیشویی برای حمل و نقل فرش ها به آدرس مورد نظر ارسال می شوند.
  • از مواد طبیعی و مخصوص برای شستشو فرش ها استفاده می شود، این مواد متناسب با نوع و جنس فرش انتخاب می شوند.
  • فرش های دستباف و نفیس با دقت بسیار بالایی شسته می شوند تا کوچکترین آسیبی به آنها نرسد.
  • قبل از شستشوی و پس از شستشوی فرش های دستباف از موادی برای تثبیت رنگ آنها استفاده می شود.
  • تمام شئونات اسلامی در هنگام شستشوی فرش ها رعایت می شود.
  • قبل از شستشو فرش را بررسی و اگر مشکلی داشته باشد ابتدا آن را رفع می کنند، البته ابتدا این مشکل و عیب فرش را به صاحب فرش اطلاع می دهند و سپس در صورت رضایت ایشان اقدام به رفع آن می کنند.
  • برای جلوگیری از هدر رفت آب شرب لوله کشی شده و صرفه جویی در مصرف آب شهری، از آب چاه برای شستشوی فرش ها استفاده می کنند.
  • رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

پس قالیشویی در اقدسیه در صورتی می تواند جزو قالیشویی های خوب باشد که در کنار امکانات ذکر شده در عنوان قبل، ویژگی های ذکر شده را نیز دارا باشد.

بهترین قالیشویی در اقدسیه

بهترین قالیشویی در اقدسیه

قالیشویی در اقدسیه اگر جزو قالیشویی های با امکانات بالا، ویژگی های ذکر شده و ارائه دهنده تمام خدمات مربوط به فرش و مبل باشد تبدیل به بهترین قالیشویی در اقدسیه خواهد شد. به طور کلی هر قالیشویی که در شهر تهران یا هر شهر دیگری فعالیت می کند در صورتی که دارای کادری مجرب و ماهر و ماشین آلات پیشرفته باشد قادر به انجام تمام امور مربوط به فرش از خاک گیری تا رفوگری و شستشوی فرش و … خواهد بود، همچنین پرسنل ماهر با دقت زیاد تمام ویژگی های ذکر شده را رعایت می کنند و تمام این عوامل به بالا رفتن سرعت عمل و کیفیت کار قالیشویی، و بالا رفتن میزان رضایت از قالیشویی و در نتیجه تبدیل شدن قالیشویی به یکی از بهترین قالیشویی ها خواهد شد.

همچنین اگر قالیشویی در اقدسیه تمام ضوابط و اصول اعلام شده از طرف اتحادیه قالیشویی شمیرانات را رعایت کند از طرف اتحادیه قالیشویان این شهرستان نیز به عنوان بهترین قالیشویی در اقدسیه شناخته می شود.

قالیشویی خوب در اطراف اقدسیه

عدم وجود قالیشویی خوب در اقدسیه که تمام خدمات را ارائه ندهد و ویژگی های مطلوب قالیشویی را نداشته باشد، امر محالی نیست زیرا امروزه بسیاری از قالیشویی ها به دلیل بالا رفتن تقاضا یا سرعت عمل پایینی دارند، یا کیفیت کار آنها مطلوب نیست و یا هزینه های بسیار بالایی در مقابل انجام خدمات مختلف از مشتری دریافت می کنند.

به همین دلیل افرادی که ساکن اقدسیه هستند می توانند در یک قالیشویی خوب در اطراف اقدسیه و محله های مجاور ثبت سفارش کنند و خیالشان از بابت نحوه شستشو فرش و هزینه های قالیشویی آسوده باشد، قالیشویی طرّه یکی از بهترین قالیشویی های شمال تهران، شمیرانات و لواسان است که به دلیل مجاورت این مناطق با اقدسیه آماده ارائه خدمات خود به ساکنین اقدسیه نیز می باشد، همچنین این قالیشویی دارای بهترین امکانات و ویژگی ها می باشد که تمام این ویژگی ها و امکانات برای همه مناطق در نظر گرفته می شود و تفاوتی ندارد که شما در کدام منطقه تهران باشید.

پس اگر ساکن اقدسیه هستید با مراجعه به وب سایت قالیشویی طرّه و تماس با دفاتر لواسان یا شمیرانات این قالیشویی می توانید ثبت سفارش کنید، همچنین به راحتی و در سریعترین زمان از طریق اینترنتی و آنلاین نیز می توانید در این قالیشویی ثبت سفارش نمایید.

بنر - تماس با ما

اطلاعات خواندنی و جذاب درباره قالیشویی

  • قالیشویی ها، علاوه بر اهمیت عملی که دارند، دارای تاریخچه و اطلاعات جذابی هستند . در ادامه، چند اطلاعات خواندنی و جذاب درباره قالیشویی را برایتان آورده ایم:
  • تاریخچه قالیشویی: قالیشویی یک فرآیند قدیمی است و تاریخچه‌ای بسیار طولانی دارد. نخستین قالیشویی‌ها در مناطقی مانند ایران، ترکیه و هند شکل گرفته‌اند. در این مناطق، توانستند تکنیک‌های مختلفی را برای شستن و تمیزکردن قالی‌ها و فرش‌ها توسعه دهند.
  • قالیشویی در ایران: ایران یکی از مهم‌ترین کشورها در تولید و تجارت قالی است و قالیشویی نیز یک صنعت پر رونق در این کشور است. شهرهایی مانند تبریز، اصفهان و کاشان شهرهایی معروف برای قالیشویی هستند. در این شهرها، کارگاه‌ها و کارخانه‌های قالیشویی فعالیت می‌کنند و فرش‌ها با روش‌های سنتی و مدرن شسته و تمیز می‌شوند.
  • تکنیک‌های قالیشویی: قالیشویی از روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی برای شستن قالی‌ها استفاده می‌کند. در برخی موارد، از شستشو با آب و صابون و روش‌های دستی مانند استفاده از قالی‌شویان و فرش‌شویان استفاده می‌شود. همچنین، روش‌های مکانیکی مدرنی نیز برای قالیشویی به کار می‌رود که شامل استفاده از ماشین‌های خراطهاکن و جت شستشوی قدرتمند است.
  • تأثیر قالیشویی بر طول عمر قالی یکی از جنبه‌های مهم استفاده صحیح از قالی است. با انجام منظم قالیشویی، می‌توانید به طور قابل توجهی عمر قالی را افزایش دهید.
  • در طول زمان، قالی‌ها جذب ذرات مختلفی مانند خاک، گرد و غبار، مو، ذرات معلق در هوا و سایر آلودگی‌ها می‌شوند. این آلودگی‌ها می‌توانند به مرور زمان باعث خراشیدگی الیاف قالی و تشدید فرسایش آن شوند. علاوه بر این، وجود لکه‌ها و آلودگی‌ها می‌تواند زیبایی قالی را کاهش دهد.
  • با انجام قالیشویی دوره‌ای، آلودگی‌ها و لکه‌ها از قالی کاملاً حذف می‌شوند و الیاف آن به طور عمقی تمیز می‌شوند. این عمل باعث افزایش طول عمر قالی می‌شود زیرا از فرسایش زودرس الیاف جلوگیری می‌کند و بازسازی و نجات زیبایی و شکل اصلی قالی را تضمین می‌کند.
  • علاوه بر این، قالیشویی منظم می‌تواند به جلوگیری از رشد قارچ و باکتری‌ها در داخل قالی کمک کند. رطوبت و آلودگی موجود در قالی ممکن است باعث رشد این میکروب‌ها شود که به طور غیرقابل رویت در زیر سطح قالی اتفاق می‌افتد. با قالیشویی دوره‌ای، قالی خشک و تمیز می‌شود و رشد این میکروب‌ها مهار می‌شود.
  • در نتیجه، انجام قالیشویی به طور منظم به شکلی مناسب و حرفه‌ای، نه تنها زیبایی و تمیزی قالی را حفظ می‌کند، بلکه عمر قالی‌ها را هم نیز افزایش می‌دهد. در واقع، مراقبت صحیح و منظم از قالی‌ها از طریق قالیشویی به عنوان یکی از روش‌های اصلی نگهداری و حفظ قالی می‌باشد.
قالیشویی در - اقدسیه - قالیشویی - طره

قالیشویی های فعال در اقدسیه

قالیشویی های فعال در اقدسیه

تعداد قالیشویی های اقدسیه که در حال حاضر در حالت فعالیت و ارائه خدمات به مشتری هستند حدودا 10 قالیشویی است اما شما برای انتخاب یک قالیشویی در اقدسیه باید به مواردی از جمله مجاز بودن قالیشویی، کیفیت مطلوب، قیمت مناسب، مجهز بودن قالیشویی و سایر امکانات آن توجه داشته باشید و در صورتی که در اقدسیه قالیشویی فعالی با این امکانات و ویژگی های ذکر شده نیافتید می توانید در قالیشویی های مناطق مجاور ثبت سفارش کنید مانند قالیشویی های لواسان و … .

پس در کل نزدیک بودن قالیشویی به خانه یا محل کار شما فقط یک عامل برای انتخاب قالیشویی است اما سایر موارد و عوامل از این مورد مهمتر هستند و بهتر است بیشتر به آنها توجه کنید تا نزدیک بودن قالیشویی، فاکتورهایی که به هنگام انتخاب قالیشویی در اقدسیه باید به آنها توجه داشته باشید به ترتیب اولویت عبارتند از:

  1. مجهز بودن قالیشویی به دستگاه های پیشرفته دنیا (این مورد را میتوانید از نوع خدماتی که قالیشویی ارائه می دهد متوجه شوید)
  2. قیمت قالیشویی که حتما مطابق با تعرفه های اعلام شده از طرف اتحادیه قالیشویی باشد
  3. کیفیت کار قالیشویی
  4. ویژگی های قالیشویی و خدماتی که ارائه می دهد
  5. نزدیکی قالیشویی به شما
قالیشویی در - اقدسیه - قالیشویی - طره

برخی از ویژگی های قالیشویی خوب در اقدسیه

برخی از ویژگی های قالیشویی خوب در اقدسیه

در عناوین قبلی راجع به ویژگی ها و امکانات قالیشویی در اقدسیه صحبت کردیم، قالیشویی خوب قالیشویی است که تمام امکانات و ویژگی های ذکر شده را دارا باشد پس به این ترتیب یک قالیشویی خوب در اقدسیه قالیشویی است که:

  1. از طرف اتحادیه قالیشویی تهران یا شمیرانات مجوز فعالیت داشته باشد
  2. از مجهزترین دستگاه های مکانیزه برای شستشوی فرش ها استفاده کند
  3. دارای پرسنلی ماهر و خوش برخورد باشد
  4. تمام اصول و ضوابط شستشوی فرش در این قالیشویی رعایت شود
  5. علاوه بر شستشوی فرش خدماتی مانند لکه بری، رنگرزی، رفو، ریشه زنی، مرمت و ترمیم فرش و مبل را نیز انجام دهد
  6. تمام خدمات شستشوی فرش و مبل، رفوگری فرش و مبل و … را در محل نیز ارائه دهد
  7. سرعت عملکرد بالایی داشته باشد
  8. کیفیت کاری مطلوب داشته باشد
  9. طبق تعرفه های اعلام شده از طرف اتحادیه هزینه های قالیشویی را محاسبه کند

البته برخی از این ویژگی ها تا پس از اتمام کار و تحویل دادن فرش مشخص نمی شود اما همین که یک قالیشویی در لیست قالیشویی های مجاز باشد نشان دهنده خوب بودن آن است.

برترین قالیشویی محله اقدسیه از نظر کیفیت شستشو

برترین قالیشویی محله اقدسیه از نظر کیفیت شستشو

برای یافتن برترین قالیشویی در اقدسیه از نظر کیفیت شستشو تنها راهی که وجود دارد این است که شما یکبار در قالیشویی مورد نظر ثبت سفارش کنید و فرش های خود را برای شستشو به آنها بسپارید البته این در صورتی است که شما قصد داشته باشید کیفیت قالیشویی را از نزدیک مشاهده کنید. اما در حالت کلی راه های دیگری برای اطلاع از کیفیت قالیشویی در اقدسیه وجود دارد مانند جستجوی نام قالیشویی در اینترنت.

امروزه پیشرفت تکنولوژی به آسانتر انجام شدن امور بسیار کمک کرده است و یکی از این کمک ها این است که شما به راحتی و فقط با زدن یک دکمه می توانید راجع به قالیشویی مورد نظر خود اطلاعاتی بدست آورید، تمام قالیشویی های تهران و اقدسیه حداقل یک وب سایت برای خود طراحی کرده اند که راجع به قالیشویی خود اطلاعاتی را در آن قرار بدهند، و تعدادی از آنها نیز از برنامه هایی مانند اینستاگرام و … و یا حتی اپلیکیشن برای کمک به مشتریان خود استفاده می کنند، پس با استفاده از این برنامه های مجازی و اینترنتی می توانید از کیفیت تقریبی قالیشویی مطلع شوید.

برترین قالیشوییِ اقدسیه از نظر قیمت

همانطور که گفته شد در کنار کیفیت و مجهز بودن قیمت قالیشویی نیز در انتخاب آن دخیل است یعنی اگر شما یک قالیشویی با کیفیت و مجهز بیابید اما این قالیشویی قیمت هایی بسیار بیشتر از تعرفه اعلام شده برای خدمات خود در نظر گرفته باشد مسلما از انتخاب این قالیشویی و سپردن فرش های خود به آن امتناع می کنید زیرا معقول نیست که با وجود قالیشویی هایی با قیمت پایینتر چنین قالیشویی را انتخاب کنید.

اتحادیه قالیشویی هر سال قیمت های پایه برای شستشو فرش را اعلام می کند البته فقط قیمت شستشو انواع فرش، و راجع به خدمات دیگر مانند رفوگری و تعمیر و … قیمتی اعلام نمی کند. قیمت های اعلام شده بر حسب متر مربع اعلام می شود و قالیشویی این قیمت ها را با هزینه سایر خدماتی که برای فرش انجام داده است جمع کرده و در ابعاد فرش ضرب می کند تا قیمت نهایی شستشوی فرش بدست آید.

پس اتحادیه پایینترین قیمت را اعلام می کند و در واقع می توان گفت هیچ قالیشویی کمتر از این قیمت را برای شستشوی فرش در نظر نمی گیرد، البته بعضی از قالیشویی ها نیز وجود دارند که هزینه شستشوی فرش را عددی در نظر می گیرند اما هر دو یکی هستند و تفاوتی میان آنها نیست.

 

پاك كردن لاك از روي فرش با تینر – پاك كردن لكه شير از روی فرش – پاك كردن لكه قدیمی از روي فرش – پاك كردن لاك از روي فرش – قیمت ریشه زنی فرش دستباف – قیمت شیرازه دوزی فرش – ریشه زنی فرش – ریشه زنی فرش – ساس فرش – دارکشی فرش – قالیشویی – تميز كردن فرش دستباف

سوالات متداول قالیشویی در اقدسیه

امکانات قالیشویی در اقدسیه ؟

برای اطلاع از امکانات قالیشویی در اقدسیه ابتدا باید نوع قالیشویی را بررسی کرد زیرا دستگاه ها و ماشین آلات از مهمترین امکانات قالیشویی محسوب می شوند، به طور کلی تمام قالیشویی های ایران به سه نوع تقسیم می شوند؛ 1. قالیشویی مکانیزه و تمام اتوماتیک 2. قالیشویی نیمه اتوماتیک 3. قالیشویی سنتی و دستی

  • قالیشویی های تمام اتوماتیک از دستگاه های مخصوص خاک گیری، شستشو و خشک کردن فرش مکانیزه و به روز استفاده می کنند و به دلیل استفاده از بهترین ماشین آلات قالیشویی، بالاترین خدمات در زمینه فرش را ارائه می دهند.
  • قالیشویی های نیمه اتوماتیک از دستگاه هایی مانند پولیشر، خاک گیر و … نیمه اتوماتیک استفاده می کنند که حتما باید یک فرد این دستگاه را روی فرش حرکت دهد، این نوع قالیشویی ها نیز از نوع قالیشویی های نسبتا خوب محسوب می شوند.
  • اما قالیشویی های دستی و سنتی از دستگاه های قدیمی استفاده می کنند به همین دلیل دارای کمترین امکانات و خدمات می باشند.

قالیشویی در اقدسیه و ویژگی های آن ؟

در عنوان قبلی راجع به امکانات قالیشویی در اقدسیه و خدمات آن صحبت کردیم اما علاوه بر امکانات یک قالیشویی خوب در اقدسیه ویژگی های زیر را دارد:

  • سرعت عمل قالیشویی به قدری بالاست که پس از گذشت  24 تا 48 ساعت از ثبت سفارش مشتری پرسنل قالیشویی برای حمل و نقل فرش ها به آدرس مورد نظر ارسال می شوند.
  • از مواد طبیعی و مخصوص برای شستشو فرش ها استفاده می شود، این مواد متناسب با نوع و جنس فرش انتخاب می شوند.
  • فرش های دستباف و نفیس با دقت بسیار بالایی شسته می شوند تا کوچکترین آسیبی به آنها نرسد.
  • قبل از شستشوی و پس از شستشوی فرش های دستباف از موادی برای تثبیت رنگ آنها استفاده می شود.
  • تمام شئونات اسلامی در هنگام شستشوی فرش ها رعایت می شود.

نقشه ی قالیشویی

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *